Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

ΛΑΕ ΜΟΥ, ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ, ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΜΕ με όλη σας την καρδιά και απομακρύνετε το βλέμμα σας από τον κόσμο. Υψώστε τα σε Μένα και προσηλώστε τα στον Δημιουργό σας. Εγώ, ο Δημιουργός σας, που σας αγαπώ βαθιά, σας λέω: Η ελευθερία βρίσκεται στο Τρισάγιο Πνεύμα Μου.

Ελλάδα-Ρόδος

(Αυτό το μήνυμα δόθηκε για τα μέλη της "Αληθινής εν Θεώ Ζωής" που συγκεντρώθηκαν απ' όλο τον κόσμο: 140 άτομα από 23 εθνικότητες.)

Κύριέ μου, ο Λόγος σου
είναι λυχνάρι στα πόδια μου.
Η Παρουσία Σου είναι η Χαρά
και η Ειρήνη της καρδιάς μου.
Σωτήρα της ανθρωπότητας,
τι μπορώ να κάνω για να είμαι
αρεστή στα Μάτια Σου;
Τι να δώσω στον Γιαχβέ,
τον Πατέρα μου, σε αντάλλαγμα για
τη γενναιοδωρία Του απέναντί μου;

Ειρήνη σε σένα (Μιλάει ο Πατέρας. ) ... 
Κάνε να αντηχήσει η Φωνή Μου στα πέρατα της γης. 
Όλοι να ακούσουν και να μάθουν ότι είμαι ένας Θεός ελεήμονας και οικτίρμονας. 
Ο Ύμνος της Αγάπης Μου για σας είναι το δώρο Μου που θα σας δώσει περισσότερη πνευματική δύναμη και θα σας ελκύσει κοντά Μου, για να φτάσετε να γνωρίσετε σε Μένα τον Πατέρα σας. 
Ευλογημένοι της Καρδιάς Μου, μείνετε πιστοί σε Μένα και θα ζήσετε. 
Ποιος Με επιθυμεί; 
Ας έρθει σε Μένα και θα γίνει η χαρά του όπως κι αυτός θα γίνει η χαρά Μου, ο κήπος Μου κι ο ουρανός Μου. 
Ευλογημένοι όλοι εσείς που ήρθατε σ' αυτή τη σύναξη στο Όνομά Μου, να είστε ένα μέσα στη Μοναδικότητά Μας


(Καθώς διάβαζα αυτό το μήνυμα στη συγκέντρωση, με μαγνητοσκοπούσαν. Κάποιος θέλησε να ελέγξει την κάμερα, είδε τότε την εικόνα του Παντοκράτορα, που ήταν δίπλα μου στο τραπέζι, να κινεί τα χείλη την ώρα που διάβαζα το μήνυμα. Τα χείλη Του ήταν συγχρονισμένα με τα δικά μου.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου