Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Οι στύλοι τ' Ουρανού σείονται και οι άγγελοί Μου παρατηρούν θλιμμένοι αυτή τη γενεά να ακολουθεί τα ίχνη που άφησε ο Σατανάς - γι' αυτό το λόγο κατεβαίνω από τον Θρόνο Μου για να σας πλησιάσω όλους.

Βασούλα της Ιερής Μου Καρδιάς, γράφε:
Είμαι παρών και κοντά σου. Θα σου πω όλ' αυτά που θέλω να γράψεις - επίτρεψέ Μου να χρησιμοποιήσω το χέρι σου, περιστέρι Μου. 
Κόρη από την Αίγυπτο, ξεχείλισε σαν χείμαρρος με το Μήνυμά Μου. Πλημμύρισε χώρες, πόλεις και κατοίκους. Φώναξε και κανένας δεν θα σε κάνει να σωπάσεις - προχώρησε με την Ευλογία Μου, κόρη. Παράσυρε οχιές και έχιδνες ( Οχιές και έχιδνες: ψευδείς κατηγορίες, παρερμηνεύσεις.)- θα προστατεύσω τη ζωή σου ώστε να γλιτώσεις από το δηλητήριό τους. Θα σε φροντίσω σαν μητέρα που φροντίζει το μωρό της. 
Μίλα! Και μην φοβάσαι κανέναν. 
Πες τους ότι ο Άρχων της Ειρήνης, αυτός ο Θεός που περιβάλλεται από χερουβίμ, άφησε το στέμμα Του και τη βασιλική στολή για να περιέλθει τον κόσμο ξυπόλητος και φορώντας πένθιμο ρούχο (Αποκάλυψη.)για να φανερώσει τη θλίψη Του.
 Όπως σου φέρθηκα με καλοσύνη και σου παραχώρησα μια θέση στην Ιερή Μου Καρδιά, το ίδιο θα φερθώ και στα υπόλοιπα παιδιά Μου - από ειδωλολάτρες θα αναδείξω πιστούς Λευίτες και θα ολοκληρώσω το ταξίδι τους μαζί τους. Θάρρος, κόρη!
Ευλογημένοι όσοι Με αγαπάνε, ο ουρανός είναι το σπίτι τους. 
Ευλογημένοι όσοι χαίρονται στον ήχο των βημάτων Μου, θα χαρούν εντός Μου. 
Όπως ανανέωσα τη ζωή σου κόρη Μου, με τον ίδιο τρόπο θα ανανεώσω όλους εκείνους που θα επικαλεστούν ειλικρινά το Όνομά Μου.

                                                        Ώ Θεέ, Εσύ ο Ίδιος  
με ξεχώρισες από τη γη της λησμονιάς
να γίνω κομιστής Σου.
Με το όνομά μου με κάλεσες
στην υπηρεσία Σου. Να 'μαι Κύριε,
Παιδαγωγέ και Ευγενικέ Δάσκαλε
Άγιε Σύντροφε, Υπερασπιστή και Σύμβουλε.
Αχ, Κύριε, τα Μυστήριά Σου,
δεν μου τα έκρυψες, ούτε τα Σχέδιά Σου.
Αφήνοντας τη Δόξα Σου και
το Στέμμα Σου, κατέβηκες απ' τον Ουρανό
για να επισκεφθείς την άθλια ψυχή μου με αγάπη.
Όχι, δεν περιφρονείς
τους άθλιους ούτε τους φτωχούς στη
δυστυχία και τη φτώχεια τους, αλλά έρχεσαι
πρόθυμα σε βοήθειά τους.
Καθημερινά με καθοδηγείς να ομολογώ την
Δόξα Σου και σαν λαμπάδα που φωτίζει
το δρόμο, η Παρουσία Σου με φυλάει
από την πτώση.
Στο Δείπνο Σου με προσκαλείς
κάθε μέρα της ζωής μου, για να επιδαψιλεύσεις
στην ψυχή μου το Ουράνιο Μάννα.
Μπόλιασες τη φτωχή μου καρδιά
στην Ιερή Σου Καρδιά,
και αναζωογονείς την ψυχή μου
για να σου ψάλλει την Πιστότητα.
Δίνεις στο πνεύμα μου αγαλλίαση για να
διακηρύξω άφοβα το Λόγο σου στα έθνη.
Με το δεξί Σου Χέρι να κρατάει σφιχτά
το δικό μου φυτεύεις, οικοδομείς:
την Δικαιοσύνη και την Καρτερία.
Ναι, ο Βασιλιάς των Ουρανών
και της γης εγκαθιστά την αρετή,
όπου υπάρχει ανηθικότητα,
την ειρήνη όπου υπάρχει πόλεμος
την ενότητα όπου υπάρχει διαίρεση,
την αγάπη όπου υπάρχει μίσος,
την πίστη όπου υπάρχει αθεΐα
την ελπίδα όπου υπάρχει απελπισία.
Άγιο είναι το Όνομά Του.
Ίδρυσες την Βασιλεία Σου (Την Εκκλησία.)
στη γη, χρίζοντάς μας και δίνοντας
στην ψυχή μας νέα ζωή.
Για να μας σώσεις, αρνήθηκες την ικεσία
που πρόφεραν τα Χείλη Σου στη Γεσθημανή,
και ανταποκρίθηκες στο κάλεσμα
του Πατέρα Σου.
Και τώρα, η ψυχή μου θα ζει για 
Σένα μόνο και θα υπηρετώ Εσένα μόνο.
Θα διακηρύττω το Μεγαλείο
του Ονόματός Σου ενόσω ζω.

Θα Με διακηρύξεις στις μέλλουσες γενεές, για να δείξεις την Δικαιοσύνη Μου σε ένα λαό που δεν γεννήθηκε ακόμη. 
Όχι, δεν περιφρονώ τους άθλιους ούτε παραμελώ τους φτωχούς, αλλά έρχομαι κοντά τους με την Καρδιά Μου στο Χέρι για να τους δείξω ότι η Αγάπη είναι αιώνια και η Πιστότητά Μου διαρκεί από τη μια γενεά στην άλλη...
Στις μέρες σας φόρεσα σάκο για να φανερώσω τη θλίψη Μου. 
Οι στύλοι τ' Ουρανού σείονται και οι άγγελοί Μου παρατηρούν θλιμμένοι αυτή τη γενεά να ακολουθεί τα ίχνη που άφησε ο Σατανάς - γι' αυτό το λόγο κατεβαίνω από τον Θρόνο Μου για να σας πλησιάσω όλους. 
Όχι δεν θα παραμελήσω κανένα. Θα καθίσω μαζί με τους άθλιους και δεν θα Με φοβηθούν.
 Θα τους παρασταθώ ξυπόλητος (Ξυπόλητος: μια αναλογία με την απλότητα.) και θα τους πω ότι εξαρχής δεν ήταν ποτέ ορφανοί από πατέρα. 
Κι αν δεν είχαν ποτέ συλλάβει τους Ουράνιους Νόμους ήταν επειδή κανένας δεν ήταν κοντά τους να τους μιλήσει και κανένας δεν τους είπε ότι είναι παιδιά του Υψίστου. Ύστερα θα τους μαζέψω γύρω Μου σαν πρόβατα, κοντά στην Καρδιά Μου και σαν κάποιος που είναι έτοιμος ν' αποκαλύψει ένα μυστικό, θα τους δώσω τροφή από τα Χείλη Μου -το Πάτερ Ημών
Ύστερα θα τους πω ότι η ΑΓΑΠΗ είναι μπροστά στα μάτια τους.
 Ο Ζωντανός Άρτος είναι Αυτός ο Ίδιος που κάθεται ανάμεσά τους, Αυτός που έζησε και πέθανε για χάρη τους, τώρα τους μιλάει. 
Αυτός που με την Πνοή Του φώτισε τους Ουρανούς, και που δια μέσου Εκείνου όλα έγιναν πραγματικότητα, είναι μαζί τους μπροστά στα μάτια τους.
 Θα προσκαλέσω όλους τους περαστικούς: "Ποιος είναι άθλιος και περιφρονημένος από την κοινωνία σας; 
Ας περάσει από δω.
" Δεν θ' αφήσω κανένα πεινασμένο, κανένα φτωχό, γιατί οι Ευλογίες Μου είναι πλούτος και η Αγάπη Μου χορταίνει.
Οι δρόμοι Μου είναι ευχάριστοι δρόμοι, τα μονοπάτια Μου οδηγούν στην αιώνια Ζωή. Θα πληροφορήσω τους άθλιους και τους φτωχούς ότι ο Ουράνιος Πατέρας τους είναι ο Φύλακάς τους, ένας Θεός που σώζει.
 Θα τους θυμίσω ότι κι αυτοί θεωρούνται παιδιά Του και μπορούν να Τον αποκαλούν "Πατέρα μου", και αν ρωτήσουν "πού μπορεί να βρεθεί Σύνεση;" θα πω: "Σύνεση, παιδί Μου, είναι η αποφυγή κάθε κακού." 
"Και με την αθλιότητά μας, τι θα κάνεις για ν' ανοίξεις τα μάτια μας;" θα αναφωνήσουν "Τους άθλιους; θα τους σώσω με την ίδια τους την αθλιότητα και θα χρησιμοποιήσω την απελπισία για ν' ανοίξω τα μάτια τους." Τότε των αθλίων η καρδιά θα μαλακώσει και θα Μου ζητήσουν να τους φροντίσω όπως Μου ζήτησες εσύ, κόρη. 
Τότε, απ' όλους αυτούς, θα φτιάξω έναν ισχυρό λαό με το μεγαλείο του Ονόματός Μου και όταν επιτιμηθούν και ρωτηθούν από τους αποστάτες: "γιατί χαίρεστε μεγαλόφωνα; Πώς τολμάτε να κηρύττετε το Λόγο του Θεού μέσα στο Ιερό Του, εσείς μιαροί άνθρωποι! " θα πω σ' αυτούς τους αποστάτες: "Αν αυτοί σωπάσουν οι πέτρες θα φωνάξουν ακόμη πιο δυνατά μέχρι να κουφάνουν τ' αυτιά σας.
Σήμερα, αυτήν ακριβώς τη μέρα, σας αφαιρώ την Βασιλεία Μου και Την δίνω σ' αυτό το υπόλοιπο, αφού εσείς οι ίδιοι δεν μπαίνετε μέσα ούτε αφήνετε άλλους να μπουν που το θέλουν. 
Στο εξής θα τους στείλω στις πόλεις να κηρύττουν την Αγάπη Μου και να μεταδίδουν στους άλλους την Παράδοση που Εγώ ο Ίδιος έδωσα στον Πέτρο και τους μαθητές Μου. Αφού αυτοί οι υπόλοιποι θα είναι μπολιασμένοι πάνω Μου, θα καθαρίσουν τις πόλεις Μου και θα βάλουν τέλος στην παράβαση.
" Εγώ, ο θεός, σε ευλογώ που Με ακούς. 
Η Αγάπη σε αγαπά.


Αργότερα: (Εδώ μιλάει ο Αιώνιος Πατέρας.)

Η εντολή Μου σε σένα είναι: αγάπα Με, γράφε τα Μηνύματά Μου και πήγαινε από έθνος σε έθνος διαλαλώντας τους Λόγους Μου - γίνε η Ηχώ Μου. 
Όσοι έχουν αυτιά ας ακούσουν και όσοι δεν θέλουν ν' ακούσουν ας μην ακούσουν.
 Ό,τι αναλάβεις θα το κατευθύνω Εγώ και θα το ευλογώ, γι' αυτό μη φοβάσαι. 
Ο καιρός είναι λίγος, πράξε χωρίς καθυστέρηση - κι αυτό επίσης είναι εντολή Μου. 
Η Καρδιά του Υιού Μου είναι ραγισμένη και δεν μπορώ να υποφέρω άλλο την θλίψη Του. Βασούλα, μικρή Μου, Εγώ ο Γιαχβέ, ο στοργικός σου Πατέρας και Αββάς, θα σε βοηθήσω σ' αυτή τη μάχη - βάδισε μαζί Μου. 
Τα λόγια που προφέρεις δεν είναι δικά σου λόγια, είναι δικά Μου. 
Καθετί που κάνεις για τον Οίκο Μου Με δοξάζει. 
Μείνε ενωμένη με Μένα γιατί τα παιδιά Μου Με βλέπουν σε σένα και μέσα από σένα. Θα σου δώσω την υποστήριξη που χρειάζεσαι και θα σε ενισχύσω ώστε με τη Δύναμή Μου μέσα σου, να υπερνικήσεις τους εχθρούς του Οίκου Μου και έτσι να εκπληρώσεις την αποστολή σου δοξάζοντάς Με. 
Παιδί Μου, γύρισε στα καθήκοντά σου ( Δουλειές του νοικοκυριού.)και να θυμάσαι παιδί Μου ότι Εγώ, ο Πατέρας σου, είμαι μαζί σου και μέσα σου. 
Εγώ, ο Γιαχβέ, σ' ευλογώ με όλη μου την καρδιά.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου