Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Ο σημερινός σας κόσμος γρήγορα θα φθαρεί. Σας στέλνω τους αγγέλους Μου για να συγκεντρώσουν τους εκλεκτούς Μου, τον λαό Μου, για να ανανεώσουν την Εκκλησία Μου. Δεν το προσέξατε; Δεν καταλάβατε;





Δάσκαλε, η συκιά θα αρχίσει να σχηματίζει τα σύκα της,
και τα αμπέλια θα αρχίσουν να βλασταίνουν.

Όχι, νύφη Μου, η συκιά έχει κιόλας σχηματίσει τα σύκα της και τα αμπέλια έχουν κιόλας βλαστήσει. 
Κόρη Μου, δεν μπορείς να δεις; 
Δεν πρόσεξες το Σημείο Μου στον ουρανό; (Αναφορά στον Ματ. 24:30).
 Άκου και γράφε: γενεά, συνεχώς σου έστελνα και ακόμη σου στέλνω τους αγγέλους Μου (Εδώ άγγελοι σημαίνει: αγγελιαφόροι. Αυτοί τους οποίους διάλεξε ο Θεός και έστειλε στον κόσμο για να μεταφέρουν τον Λόγο Του.) , για να συνάξουν τους εκλεκτούς Μου από τους τέσσερις ανέμους - από τη μια άκρη του ουρανού στην άλλη - για να βρίσκονται σε ετοιμότητα γιατί ο Νυμφίος σύντομα θα κατέβει από τον ουρανό και θα είναι μαζί σας.
 Ο σημερινός σας κόσμος γρήγορα θα φθαρεί.
 Σας στέλνω τους αγγέλους Μου για να συγκεντρώσουν τους εκλεκτούς Μου, τον λαό Μου, για να ανανεώσουν την Εκκλησία Μου. 
Δεν το προσέξατε; 
Δεν καταλάβατε; 
Ακόμη δεν διακρίνετε το Σημείο Μου;
Σήμερα το Άγιο Πνεύμα Μου αρπάζει τον ένα από τους δύο, τον τυλίγει με την λαμπρή Φλόγα Του και τον στέλνει έξω για να γίνει μάρτυρας του Υψίστου. 
Το Άγιο Πνεύμα Μου ανυψώνει τον ένα ενώ αφήνει τον άλλο πίσω στο χώμα, ανάμεσα στο χώμα, έναν παίρνει, άλλον αφήνει.
 Το Άγιο Πνεύμα Μου, σαν άνεμος, πνέει όπου θέλει - ακούς τον ήχο του αλλά δεν μπορείς να καταλάβεις από πού έρχεται ή πού πηγαίνει. 
Το Άγιο Πνεύμα Μου, σαν Νυμφίος, φανερώνεται στις μέρες σας για να σας ελκύσει, να σας σαγηνεύσει και να σας νυμφευθεί. 
Το Άγιο Πνεύμα Μου τοποθετείται σαν πολύτιμος ακρογωνιαίος λίθος μέσα στην καρδιά σας για να γίνει ο θεμέλιος λίθος της πίστης σας, της αγάπης σας και του ζήλου σας για Μένα τον Θεό σας. 
Το Άγιο Πνεύμα Μου, στις μέρες σας, πνέει πάνω σας, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Η Πνοή Του είναι σαν ποτάμι που ρέει προς κάθε κατεύθυνση, και όπου κυλάει αυτό το ποτάμι, φυτρώνουν καρποφόρα δένδρα με φύλλα που ποτέ δεν μαραίνονται αλλά είναι θεραπευτικά, και όποιος τρώει απ' αυτά θεραπεύεται.
Ναι, το Άγιο Πνεύμα Μου είναι μια ζωοδότρια πηγή, η εσωτερική Δύναμη της Βασιλείας Μου, που αναδεικνύει μαθητές της Σοφίας.
 Το Άγιο Πνεύμα Μου οικοδομεί, ανανεώνει και ομορφαίνει, αλλά ο Απατεώνας καταστρέφει και χτυπάει μέχρι θανάτου ό,τι είναι άγιο.
 Πώς δεν μπορείτε να διακρίνετε το εκθαμβωτικό Φως του Αγίου Μου Πνεύματος; 
Όπως το φως επτά ημερών συγκεντρωμένο σε μια, λάμπει σήμερα το Άγιο Πνεύμα Μου στον ουρανό - τούτο το Σημείο του Υιού του Ανθρώπου που φανερώνεται στον ουρανό (Ματ. 24:30) δεν σας είναι αρκετό; 
Σαν τον βοσκό που συγκεντρώνει το κοπάδι του, το Άγιο Πνεύμα Μου συνάζει και σώζει το σκορπισμένο κοπάδι.
 Σας αποκαλύπτω πράγματα κρυφά και άγνωστα για σας, γενεά, στον κατάλληλο καιρό, σας αποκαλύπτω αυτά τα πράγματα. 
Είτε δεξιά είτε αριστερά στραφείτε, θα δείτε το εκθαμβωτικό Σημείο του Αγίου Μου Πνεύματος στον ουρανό και τ' αυτιά σας θ' ακούσουν:
Εγώ Είμαι! (Ιων. 18:6 & 8)
Ο Ων είναι μαζί σας στην καρδιά.
 Ο Ων είναι εδώ για να χτίσει τις ελπίδες σας, τη δύναμή σας, την πίστη σας και την αγάπη σας. 
Παιδί Μου, "Κούμι!" 
Σήκω τώρα εσύ που έχεις από καιρό χαθεί.
 Σήκω τώρα, παιδί Μου, και πάρε τη θέση σου.
 Εδώ βρίσκεται ένα ποιμαντικό ραβδί - θα κατευθύνω την ψυχή σου για να δεχθεί οδηγίες. 
Πήγαινε έξω τώρα και ψάξε για τα υπόλοιπα χαμένα Μου πρόβατα. 
Μην αποκάνεις Εγώ θα σε μεταφέρω στους Ώμους Μου. 
Σήμερα, Εγώ ο Ίδιος θα συγκεντρώσω τα πρόβατά Μου...
Αχ, γενεά, πώς μπορείς να ζητάς περισσότερα σημεία, περισσότερα από το Σημείο του Υιού του Ανθρώπου που σου φανερώνω σήμερα; 
Ποιος άνθρωπος δεν μπορεί, πράγματι, να δει τις προθέσεις Μου;
 Λέω την Αλήθεια κι όμως δεν πιστεύετε ότι είμαι Εγώ αυτός που μιλάει - πώς γίνεται να μην διακρίνετε την Φωνή Μου;
 Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς ίσιωσαν οι δρόμοι αυτών που ζούσαν στο χώμα; Αναρωτηθήκατε ποιος ήταν αυτός που άνοιξε τα στόματα των βουβών και έδωσε στους αμαθείς λόγο Σοφίας; 
και ποιος ήταν αυτός που δίδαξε τους πτωχούς στο πνεύμα, τους ταλαίπωρους, όπως τους αποκαλείτε;
Δεν έχετε ακούσει ότι το Άγιο Πνεύμα Μου είναι πράγματι ο Ζωοδότης; 
Δεν έχετε καταλάβει πως το Άγιο Πνεύμα Μου αποφεύγει την παρουσία όσων έχουν υπερήφανη καρδιά, αλλά φανερώνει την εγγύτητά Του στους ταπεινούς; 
Σήμερα το Άγιο Πνεύμα Μου σας δίνεται σαν ένα Μεγάλο Σημείο στον Ουρανό, (Αναφέρεται στον Ματ.24-30) μια εικόνα της Επιστροφής Μου.
 Όσο οι σκέψεις σας παραμένουν γήινες θα είστε ανίκανοι να αντιληφθείτε την ουράνια πραγματικότητα. 
Δεν έχετε διαβάσει: "Και ο Κύριος θα φανεί επάνω τους, και το βέλος του θα βγει σαν αστραπή" (Ζαχ. 9:14) "Να, ο Κύριος θα έρθει με φωτιά, για να αποδώσει την οργή του με ορμή, και την επιτίμησή του με φλόγες φωτιάς." (Ησαίας 66:15)
Τα έργα του Πατέρα Μου γίνονται πραγματικότητα.
Ακούστε προσεκτικά και καταλάβατε: 
Έχω πει ότι θα έρθω για να συνάξω έθνη κάθε γλώσσας. 
Πολλοί από σας ρωτούν: "Πότε θα συμβεί αυτό και ποιο θα είναι το σημείο του Ερχομού Σου;"
 Σας είχα προειδοποιήσει ότι όταν θα δείτε το βδέλυγμα της ερημώσεως, για το οποίο μίλησε ο προφήτης Δανιήλ, να εγκαθίσταται στον Ιερό Τόπο, δηλαδή, όταν θα δείτε τον Εχθρό (Ο Αντίχριστος. Σήμερα υπάρχουν πολλοί αντίχριστοι, γιατί οδηγούνται από το πνεύμα της Αποστασίας, το οποίο έχει εγκατασταθεί στα ενδόμυχα της ψυχής τους, εκεί όπου θα έπρεπε να κατοικεί ο Θεός) να εγκαθίσταται εκεί όπου δεν θα έπρεπε να βρίσκεται, δηλαδή: στο Ιερό Μου, στο Κατοικητήριό Μου, ( Κατοικία: ψυχή)- όταν δείτε αυτόν τον Άνομο να ισχυρίζεται ότι είναι πολύ μεγαλύτερος απ' όλα όσα οι άνθρωποι αποκαλούν "θεό", πολύ μεγαλύτερος απ' ό,τι λατρεύεται, να ενθρονίζεται στο Ιερό Μου (Αναφέρεται στον Δαν. 11:31 και 8:11 και 12:11 και Ματθ.24:15 όπως είπα προηγουμένως, ο Ιησούς μας λέει ότι σήμερα ήδη αυτά τα σημεία είναι εδώ: πολλοί αντίχριστοι. Παρά ταύτα, αυτή η προφητεία της κατάργησης της Παντοτινής Θυσίας, θα έρθει συγκεκριμένα: όταν η Αποστασία και η ανταρσία θα γενικευθούν, τότε ο Αντίχριστος, που ήδη βρίσκεται ανάμεσά μας, θα φανερωθεί.
 Ναι, Βασούλα! (Ο Ιησούς απάντησε στη Βασούλα, επιδοκιμάζοντας την γραπτή της εξήγηση.) και να ισχυρίζεται ότι είναι Θεός, να ξέρετε ότι αυτό είναι ένα προ-σημείο που δίνεται πριν από το Σημείο του Υιού του Ανθρώπου, που φανερώνεται τώρα στον ουρανό για να σας σώσει.
Σηκώστε τα κεφάλια σας και ψάξτε στον ουρανό για το ουράνιο Μάννα Μου. 
Σταθείτε στητοί, κρατήστε ψηλά τα κεφάλια, γιατί πλησιάζει η απελευθέρωσή σας - πώς γίνεται τόσοι από σας να μη μπορούν να διακρίνουν το Άγιο Πνεύμα Μου;
 H άβυσσος και η γη τρέμουν στην ιδέα της επίσκεψής Μου γι' αυτό μη λέτε πια ότι δεν αποδίδεται δικαιοσύνη, και ότι η Κιβωτός της Διαθήκης (Εβρ. 9:4. Η Κιβωτός της Διαθήκης περιείχε μια στάμνα. Μέσα στη στάμνα φυλαγόταν το μάννα που έπεσε από τον ουρανό για να τραφούν ο Μωυσής και οι Εβραίοι ενώ διέσχιζαν την έρημο. Ο Ιησούς αναφέρεται σ' αυτό το μάννα μιλώντας για το Άγιο Πνεύμα Του.) βρίσκεται μακριά - η Κιβωτός της Διαθήκης βρίσκεται ακριβώς από πάνω σας στον ουρανό ώστε να είστε μάρτυρες της Δόξας Μου. 
Εάν φάτε από το Μάννα Μου θα αναζωογονηθείτε, θα αναγεννηθείτε, λοιπόν μην ψάχνετε για άλλα σημεία - δεν ακούσατε ότι το Πνεύμα δίνει ζωή; 
Αν μερικοί από σας δεν πιστεύουν, είναι γιατί δεν έφαγαν αυτό το Μάννα. 
Ναι, το Άγιο Πνεύμα Μου μπορεί να σας δώσει μια διαυγή αντίληψη των μυστηρίων Μου. 
Αυτή η ουράνια τροφή είναι η τροφή των φτωχών και δεν αγοράζεται με χρήματα (Οι πλούσιοι στο πνεύμα δεν μπορούν να δεχτούν την Βασιλεία του Θεού. Αναφορά στους μακαρισμούς: Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, ότι εις αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών.) 
Εξαγιασθείτε και εξαγνισθείτε για να εισέλθετε στον Κήπο, που είναι η Βασιλεία Μου. Σας δίνω σήμερα τούτο το Σημείο του Αγίου Μου Πνεύματος στον ουρανό - γεμίζει όλο τον κόσμο και ανανεώνει τα πάντα αναπτύσσοντας τη δύναμή Του από τη μια άκρη του ουρανού στην άλλη, και όμως, πολλοί από σας αψηφούν το Έλεός Μου και τολμούν να πουν: "πού είναι τα σημεία από τον Θεό; 
Δεν υπάρχει Σημείο του Υιού του Ανθρώπου που να φανερώνεται στον ουρανό για να μας αποδείξει ότι η Βασιλεία είναι στις πόρτες µας" και παραμονεύετε τους χρισμένους από το Πνεύμα Μου γιατί σας ενοχλούν και εναντιώνονται στον τρόπο που σκέπτεστε! Ναι, η θέα τους και μόνο καταθλίβει το πνεύμα σας.
 Α... και η ρίζα της αντίληψής σας φθίνει...
Σας το λέω: οι χρισμένοι από το Άγιο Πνεύμα Μου μπορεί να σας φαίνονται εύθραυστοι, αλλά είναι καλά ριζωμένοι σε Μένα. 
Μόλις φύτρωσαν, αλλά είναι μπολιασμένοι πάνω Μου και, σαν ακηλίδωτο καθρέφτη, τους περιστρέφω, για να αντανακλούν τα Λόγια Μου παντού, και όπου κι αν βρίσκονται, Εγώ Είμαι. 
Και θα συνεχίσουν να αντανακλούν σε όλους σας τα Λόγια Μου, για να σας οδηγήσουν στην Βασιλεία Μου. 
Θα συνεχίσουν ν' αποκαλύπτουν τη Δύναμή Μου παρά το γεγονός ότι τους φέρεστε σκληρά. 
Ταπεινά θα υπομένουν προσβολές και συκοφαντίες για να σας σώσουν. 
Δεν θα ανοίξουν το στόμα τους για να σας αντιμιλήσουν μπροστά σε όλα τα έθνη, αλλά θα είναι σαν άγγελοι που τα πόδια τους φέρνουν καλά νέα. 
Θα συνεχίσουν να αντανακλούν το Λόγο Μου σαν ακηλίδωτος καθρέφτης και να διαλαλούν τη Σωτηρία και να αναγγέλλουν την Ειρήνη και την Αγάπη και παρόλο που θα περιφρονηθούν και θα απορριφθούν από πολλούς, θα υποφέρουν τα δεινά τους με αξιοπρέπεια.
Υψώστε τα μάτια στους ουρανούς και διακρίνετε το Σημείο Μου. 
Έρχομαι για να αποκαταστήσω τον Οίκο Μου. 
Έρχομαι για να σε ανανεώσω, γενεά. 
Αποκαλύπτω το Άγιο Πρόσωπό Μου σε όλους σας, για να σας σώσω.
 Ω ελάτε! εσείς που ακόμη διστάζετε, σας λέω: εξαρχής, ποτέ δεν σας μίλησα δυσνόητα και συνεχώς συνέβαιναν αυτά τα πράγματα
Ήμουν πάντα παρών.
Κι εσύ κόρη, μείνε ακηλίδωτη ώστε το Φως Μου να φτάσει στα πέρατα της γης. 
Διακήρυξε με ακρίβεια όλα όσα σου δίνει το Πνεύμα Μου. 
Θα σε ενθαρρύνω, κόρη Μου και δική Μου - ο Νυμφίος Σου είναι μαζί σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου