Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Ως αυτή τη στιγμή, αδυνατούν να καταλάβουν ότι αυτό το Μήνυμα προέρχεται από Μένα...

(Μετά την ανακοίνωση.) (Μια ανυπόγραφη ανακοίνωση στο Osservatore Romano με την οποία συνιστάται επιφυλακτικότητα προς τα μηνύματα.)

Ειρήνη σε σένα!
 Είμαι μαζί σου. 
Βλέπεις πώς επαληθεύονται οι προφητείες Μου; 
Άνθος -της -Καρδιάς -Μου, φλόγα -των -Ματιών -Μου, η αποστολή σου θα ολοκληρωθεί μόνο όταν θα τους επιτρέψω να σε σταυρώσουν. Τώρα διασχίζεις έναν ανώμαλο δρόμο αλλά είμαι μαζί σου. Πάρε θάρρος και μη χάνεις την Ειρήνη που σου έχω δώσει. Σου είχα πει ότι ο Πατέρας είχε χαράξει για σένα μια διαδρομή παρόμοια με τη δική Μου. Ό,τι υπέστην θα το υποστείς κι εσύ, αλλά στο μέτρο των δυνατοτήτων σου.
Σήμερα, καθώς βλέπεις, προδόθηκες από έναν δικό Μου. Ακριβή Μου, ο λαός σου πρόδωσε αίμα αθώο... παραδόθηκες στους Ρωμαίους από έναν δικό σου (Ο Χριστός μου έδωσε να καταλάβω για ποιον μιλούσε.) για να σε καταδικάσουν αυτοί και μετά... να σε σταυρώσουν. Βασούλα, εσύ η ίδια κράτησε τη δική Μου σιωπή.( Δεν πρέπει να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.).
Έχεις αρκετούς μάρτυρες που μπορούν να σε υπερασπιστούν. 
Οι πιστοί θα παραμείνουν πιστοί.
Τα ρούχα σου, παιδί Μου, θα κυλιστούν στο αίμα σου, κι αυτό επίσης θα είναι απόδειξη ότι προέρχεσαι από Μένα. 
Γεννήθηκες γι' αυτό και η αποδοχή σου Με ευχαριστεί πολύ γιατί μέσα από τα δεινά σου θα σώσω πολλούς. Μέσα από τα βάσανά σου θα ρίξω φως στο εσωτερικό της Εκκλησίας Μου, προκαλώντας μια ανανέωση με το Τρισάγιο Πνεύμα Μου. 
Κι ενώ οι καταπιεστές σου θα πανηγυρίζουν, ο έβδομος άγγελός Μου θα αδειάζει την φιάλη του στον αέρα, βάζοντας φωτιά σε όλη την ατμόσφαιρα...( Μια υπενθύμιση του μηνύματος της Ακίτα, στην Ιαπωνία.)
 Βασιλική, κοίταξέ Με στα Μάτια...(Τον κοίταξα και έλιωσα.)
Θα Μου υποσχεθείς, αν Με αγαπάς, ότι θα τους συγχωρήσεις όλους. 
Αυτό θα φανεί παράλογο σε πολλούς, αλλά είσαι μαθήτριά Μου, δεν είσαι;

Ναι, Κύριε.

Μιμήσου λοιπόν τον Κύριό σου, γιατί στο τέλος θα θριαμβεύσω... 
Ως αυτή τη στιγμή, αδυνατούν να καταλάβουν ότι αυτό το Μήνυμα προέρχεται από Μένα...(Ο Ιησούς μιλούσε σα να μονολογούσε χαμηλόφωνα.)

Σε ευχαριστώ, Κύριέ Μου, για ό,τι κάνεις για μένα.
Σε αγαπώ ακόμα πιο πολύ!

Περιστέρι Μου, ο Σωτήρας σου σε αγαπά και σε ευλογεί. IC.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου