Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Όποιος έχει το Πνεύμα Μου για οδηγό, του δίνεται η χάρη να τηρεί τους Νόμους Μου και τους Τρόπους Μου που είναι ήπιοι, φιλεύσπλαχνοι και τόσο τέλειοι.

Την Ειρήνη Μου σου δίνω.
 Μέσα σε αυτή την Ειρήνη δέξου το Μήνυμά Μου...(Ρώτησα τον Ιησού τι θα συμβεί αν "κάποιος" δεν υπακούει, ή δεν δίνει προσοχή στα αιτήματά Του.)
 Δεν έχει παρά να διαβάσει το Μήνυμά Μου και ύστερα να αποφασίσει. 
Κόρη Μου, όλη η κτίση Με υπακούει...

Ναι, η πλάση Σε υπακούει,
αλλά τα πλάσματά Σου δεν Σε υπακούνε όλα!

Όχι...δεν υπακούνε όλοι. 
Πολλοί υποκύπτουν στον πειρασμό και θέλουν να κερδίσουν την αποδοχή των ανθρώπων αντί για την δική Μου. 
Πολλοί δείχνουν μεγαλύτερη προθυμία να αρέσουν στους ανθρώπους από ό,τι σε Μένα, τον Θεό τους. 
Και για μερικούς, είναι το προσωπικό συμφέρον που τους κάνει να Με παρακούνε.
 Άλλοι δεν αποφάσισαν ακόμη να αφήσουν πίσω τους τα πάθη τους, τις αμαρτωλές επιθυμίες τους.
 Αμαρτάνουν όπως αναπνέουν. 
Μίλησα για την κριτική των άλλων και πώς η γλώσσα τους μπορεί να γίνει η αιτία της καταδίκης τους, ωστόσο πάνω σε αυτό μπορώ να προσθέσω κάτι ακόμη: 
Τα στόματα που εκτοξεύουν φωτιά δαγκώνοντας τους άλλους, τρώγοντας ο ένας τον άλλο, κι αυτοί επίσης θα υποφέρουν επειδή θλίβουν το Άγιο Πνεύμα Μου.
Οι δρόμοι του Αγίου Μου Πνεύματος είναι τόσο διαφορετικοί! 
 Όποιος έχει το Πνεύμα Μου για οδηγό, του δίνεται η χάρη να τηρεί τους Νόμους Μου και τους Τρόπους Μου που είναι ήπιοι, φιλεύσπλαχνοι και τόσο τέλειοι.
 Είμαι η Πηγή της Αγάπης και Ιησούς είναι το Όνομά Μου. 
Όμως ο διάβολος είναι η πηγή του Κακού και κάθε λογής αδικίας... 
Κόρη Μου, μη χάνεις ποτέ το θάρρος σου, η ζωή σου ας γίνει λαμπρό στολίδι, λουλουδένιο στεφάνι, καπνός από θυμίαμα που όλο και ανεβαίνει, ώστε η Εικόνα του αόρατου Θεού να γίνει σε σένα ορατή για όλη την αιωνιότητα. 
Μείνε πιστή σε Μένα. 
Είμαι στο πλευρό σου. Μη φοβάσαι ποτέ! Ύμνησέ Με, κόρη Μου. Ειρήνη...

Κύριέ Μου, Ζωή Μου, Οικογένειά Μου,
είμαι μέλος Σου και το πνεύμα μου
νιώθει για Σένα αγαλλίαση.
Ευλογώ το Όνομά Σου παντοτινά κι αιώνια.
Τίμησε, δημιουργία,
τα κραταιά έργα του Θεού και δόξασε
Αυτόν που υψώνει τους ταπεινούς.
Πώς μπορεί ποτέ θνητός να αμφιβάλλει
για τις θαυμαστές Σου επεμβάσεις;

Βασούλα Μου, η ζωή σου να είναι μια αδιάλειπτη προσευχή προς Εμένα...
Κανείς να μη σε ξεγελάσει λέγοντάς σου πως ο Θεός δεν έχει τρόπο να πλησιάσει το λαό Του...
Μην επιτρέπεις στους ανθρώπους αυτούς να ταράζουν το πνεύμα σου. 
Θυμίαμά Μου, προσευχήσου για τους ανθρώπους αυτούς να έρθουν κι αυτοί να πιουν από την Πηγή Μου και να ζωοποιηθούν. 
Αν είναι κακοπροαίρετοι και απρόθυμοι να ακούσουν και να καταλάβουν, είναι γιατί έχουν εγκαταλείψει Εμένα και τους Νόμους Μου.
Αχ...(Αναστεναγμός)Βασούλα, λουλούδι Μου, αυτή η γενεά έχει γίνει ερημότοπος. Προσευχήσου για τη μεταστροφή του κόσμου. IC

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου