Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Ο Πατέρας Μου κι Εγώ ήρθαμε από τον Ουρανό για να υπενθυμίσουμε στον καθένα σας να ανοίξετε τις καρδιές σας και να Μας δεχθείτε πριν από το ορατό Μου πέρασμα απ' αυτή τη γη.

Μήνυμα από τον Ιησού για τις ΗΠΑ.

Πες τους τούτο: Μολονότι Εγώ προσωπικά επανέφερα πολλούς με ασφάλεια στην πίστη μέσω του Καλέσματός Μου, η γη εξακολουθεί να φθίνει από την ανταρσία και να μαραίνεται από την ξηρασία της. 
Αν τα Μάτια Μου αυτές τις μέρες χύνουν συνεχώς δάκρυα αίματος, είναι επειδή πολλοί από σας που είδαν τη Δόξα Μου, το Έλεός Μου και τη δυναμική επέμβαση Μου αυτά τα τελευταία χρόνια, μπαίνουν ακόμη και σήμερα στον πειρασμό να κοιτάξουν πίσω σε αυτά που ορκίστηκα να καταστρέψω! 
Πού είστε εσείς που μετρούσατε τα λεπτά για να βρεθείτε μαζί Μου; 
Πού είναι η προθυμία που κάποτε είχατε για να υπερασπισθείτε το Όνομά Μου και να Το αγιάσετε; 
Εσείς που ήσασταν απομακρυσμένοι από την Καρδιά Μου και που ήρθατε κοντά Μου λέγοντας: "Είμαι βαριά άρρωστος" και που σας γιάτρεψα, στρέψατε πάλι την προσοχή σας στην αδιαφορία.
Μέσα στην απελπισία Μου, σας φωνάζω, αλλά πολλοί από σας περιφρονούν όλες Μου τις προειδοποιήσεις! 
"Διαδώστε τα Μηνύματά Μου σε όλες τις πόλεις για να αλλάξουν ζωή" λέω, αλλά δεν προλαβαίνω να φωνάξω και η Φωνή Μου πνίγεται μέσα στο αβυσσαλέο σκοτάδι που έχει καταλάβει τις πόλεις Μου... 
Τόσο λίγο αξίζω στα μάτια σας; 
Εγώ που σας εμφύσησα ένα ζωντανό πνεύμα, δεν αξίζω για σας περισσότερο; 
Τόσοι από σας διαβάζουν και ξαναδιαβάζουν τα Μηνύματά Μου αλλά χωρίς να τα ζουν γιατί διαβάζετε, παιδιά Μου, χωρίς να καταλαβαίνετε.(Πολλές σπουδαίες προφητείες σ' αυτά τα μηνύματα πραγματοποιήθηκαν, αλλά κανένας δεν το πρόσεξε)
Τη μια στιγμή η καρδιά σας φλογισμένη Με δοξολογεί και την επόμενη, η φλόγα μέσα σας σβήνει.
 Σας φέρθηκα το ίδιο στοργικά όπως ο πατέρας φέρεται στα παιδιά του και φανέρωσα στην καρδιά σας αυτό τον Ανεξάντλητο Θησαυρό που έμεινε επί γενεές κρυμμένος και φυλαγμένος για τους καιρούς σας, αυτούς τους καιρούς όπου η Γνώση και η Πίστη θα περιφρονούνταν εξαιτίας της ψυχρότητας του κόσμου. 
Ο Θησαυρός Μου φυλάχτηκε για τους έσχατους καιρούς που ζείτε τώρα, όταν οι άνθρωποι θα προτιμούν τη δική τους απόλαυση από το Θεό, και θα παραδίνονται σε κάθε λογής κακές πράξεις παρά σε καλές.
Εκχέω πάνω σας τον Ανεξάντλητο Θησαυρό Μου από την Ιερή Μου Καρδιά σαν χείμαρρους πάνω στα βουνά και μέσα στις κοιλάδες για να ενισχύσω την αγάπη σας και να σας ετοιμάσω για τη Βασιλεία Μου.
 Έγινα σαν πηγή που χύνεται σε ρεματιές, που ρέει ανάμεσα στις πλαγιές των βουνών, προσελκύοντας τους διψασμένους. 
Τα τελευταία χρόνια, σας πρόσφερα όλα όσα έχει να προσφέρει ο ουρανός, πέστε Μου λοιπόν, τι άλλο μπορούσα να έχω κάνει για να σας σώσω και δεν το έκανα; 
Παιδιά Μου, στην αρχή σας έδωσα το Νόμο Μου για να σας κρατήσω ζωντανούς. 
Μέχρι σήμερα, ο Νόμος Μου δεν τηρείται γιατί δεν ζείτε στην αγάπη του Θεού.
Όσο δεν αγαπάτε τον Ουράνιο Πατέρα σας, δεν μπορείτε να αγαπάτε τον πλησίον σας και δεν μπορείτε να ισχυρίζεστε ότι υπακούτε τις Εντολές. 
Εφόσον ό,τι διδαχθήκατε στην αρχή δεν είναι ζωντανό μέσα σας, δεν είστε ακόμη ριζωμένοι σε Μένα. 
Πώς μπορείτε να λέτε: "Ζω ενωμένος με τον Ιησού και με τον Πατέρα μου". 
Δεν ακούσατε ότι σε αυτές τις δύο σπουδαιότερες Εντολές συνοψίζεται όλος ο Νόμος; Σας ερωτώ σοβαρά "τι ωφελείται ο άνθρωπος αν κερδίσει όλο τον κόσμο, χάσει όμως το δώρο της αγάπης;" 
Όποιος έχει χάσει το δώρο της αγάπης, έχει χάσει τη γνώση του Θεού, γιατί όποιος δεν αγαπά τον Πατέρα, παραβαίνει όλες τις Εντολές. 
Σας βεβαιώνω, αν η αγάπη σας δεν γίνει βαθύτερη απ' ότι είναι τώρα και δεν αυξηθεί, δεν θα μπορέσετε ποτέ να μπείτε στη Βασιλεία Μου. 
Μάθετε να δοξάζετε τον Πατέρα και να Τον αγαπάτε ώστε ο Πατέρας κι Εγώ να κατοικήσουμε μέσα σας. 
Μάθετε να αποζητάτε τον Πατέρα και να Τον επιθυμείτε, ώστε η ζωή σας να γίνει μια αδιάλειπτη προσευχή. 
Αν λέτε ότι είστε από το Θεό, τότε αγαπάτε ο ένας τον άλλο όσο Εγώ σας αγαπώ, για να ζείτε μια Αληθινή Εν Θεώ Ζωή. 
Το πνεύμα σας δεν διέκρινε τη Δόξα Μου, όλ' αυτά τα χρόνια που σας διδάσκω; 
Θα επιστρέψω κοντά σας σύντομα, γι' αυτό μην αποτολμάτε να πείτε "Έχω χρόνο ακόμη για να προοδεύσω". 
Ελάτε τώρα και μετανοήστε. 
Ο καρπός της μετάνοιας είναι: η Αγάπη. 
Ελάτε λοιπόν τώρα και μάθετε να είστε μεγαλόψυχοι στην αγάπη σας για τον ουράνιο Πατέρα σας. 
Μάθετε να αγαπάτε όχι μόνο τον πλησίον σας αλλά κι εκείνους που θεωρείτε εχθρούς σας - αν είστε ελεήμονες απέναντί τους και ο Ουράνιος Πατέρας σας θα σας δείξει έλεος. 
Μέσα στην οικογένειά Μου υπάρχει μόνο αγάπη. 
Σας κάλεσα με το όνομά σας για να σας δώσω την Ελπίδα. 
Άνοιξα την Ιερή Μου Καρδιά και σας χάρισα όλο Μου τον Πλούτο και τους θησαυρούς που είχα κρυμμένους επί αιώνες. 
Άφησα το Θρόνο Μου για να βρεθώ ανάμεσά σας με την Καρδιά Μου στο χέρι, για να σας προσφέρω όλο αυτό το Θησαυρό που κλείνει μέσα της, ύστερα, όταν άνοιξα το στόμα Μου και μίλησα, μείνατε έκθαμβοι μπροστά στο τέλειο κάλλος Μου.
Για να κεντρίσω την αγάπη σας και να σας αφυπνίσω, φύσηξα πάνω σας το λεπτό άρωμα των μύρων Μου. 
Στην αρχή της μεταστροφής σας, Μου ανοίξατε ελεύθερα την καρδιά σας και Μου ζητήσατε να σας οδηγήσω με το ποιμαντικό Μου ραβδί και το έκανα.
 Από το ποίμνιο που ποίμανα, ελάχιστοι παρέμειναν στην ποίμνη. 
Δεν κράτησε η αντίστασή σας στην κακία.
 Τα πόδια σας βαθμιαία σας απομάκρυναν από την Καρδιά Μου και ταχύνατε το βήμα σας προς την έχθρα και το δόλο. 
Γίνατε ιδιότροποι και βάτοι και αγκάθια έπνιξαν τη λιγοστή αγάπη που μεγάλωνε και που ήταν χαρά Μου και τιμή Μου. 
Πώς μπορείτε να λέτε ότι τηρείτε τις Εντολές Μου όταν βάζετε αλύπητα τον πλησίον σας σε δοκιμασία; 
 Ο Πατέρας Μου κι Εγώ ήρθαμε από τον Ουρανό για να υπενθυμίσουμε στον καθένα σας να ανοίξετε τις καρδιές σας και να Μας δεχθείτε πριν από το ορατό Μου πέρασμα απ' αυτή τη γη. 
Προσευχηθείτε να μη σας βρει εκείνη η Ώρα απροετοίμαστους με πέτρινη καρδιά. Προσευχηθείτε να μη σας βρει εκείνη η Ώρα πνευματικά κενούς. 
Ελάτε στο Βασιλιά σας με ανοιχτή καρδιά και θα μοιρασθείτε κι εσείς το Βασιλικό Του Δείπνο που είναι: η αγάπη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου