Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙΤΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ.

Στην αμαρτία της ψυχής μου,
με επισκέφθηκες με αγάπη.
Δεν ήρθες να με επιπλήξεις με ένα ραβδί,
ούτε η Λαμπρότητά Σου με πλησίασε με μνησικακία.
Αντίθετα, επισκέφθηκες την ψυχή μου με ευλογίες
για να θεραπεύσεις το σκοτάδι της...
Εσύ που αγαπάς τη Δημιουργία Σου,
βοήθησέ μας όλους και δίδαξέ μας αυτό
που είναι αρεστό σε Σένα, ώστε κάθε μας
πράξη να είναι αποδεκτή στα Μάτια Σου.
Όπως ξέρεις, Κύριε, η αμαρτία
έχει γίνει σύμβουλος των κακών.
Αμαρτάνουμε όπως αναπνέουμε.
Γιατί αυτός ο βίαιος ξεσηκωμός στη δημιουργία Σου;
Γιατί αυτή η ανηθικότητα; Γιατί αυτή η επανάσταση;
Υποκλίνομαι με ευλάβεια προς Εσένα και Σε ρωτώ:
Έως πότε ο πονηρός θα συνεχίζει να ντροπιάζει
τους γιους και τις κόρες Σου;
Κύριέ Μου, με τη σωτήρια δικαιοσύνη Σου,
βοήθησέ μας και πες μας τι είναι αυτό
που χρειάζεται πρωτίστως να αλλάξει.

Ειρήνη σε σένα.
 Χαίρομαι που σε ακούω.
 Το μόνο που χρειάζομαι είναι αγάπη, αγάπη, αγάπη - η αγάπη κατορθώνει τα πάντα. 
Γι' αυτό αγάπα Με και συνέχισε να προοδεύεις στην Αγάπη Μου, τότε δεν θα μείνει μέσα σου κανένα σκοτεινό σημείο.
 Η Αγάπη θα σβήσει τους ρύπους και τις κηλίδες σου. 
Η αγάπη θεραπεύει, επανορθώνει. 
Η Αγάπη δίνει καλούς καρπούς, καρπούς που διαρκούν.... 
δεν άκουσες παιδί Μου, ότι όποιος αγαπά είναι ένας από τους δικούς Μου και Με γνωρίζει; 
Δεν άκουσες ότι την Ημέρα της Κρίσεως θα κριθείτε σύμφωνα με το μέτρο της αγάπης σας;
Με ρώτησες και είπες: "Γιατί αυτός ο βίαιος ξεσηκωμός στη δημιουργία σου; Γιατί αυτή η ανηθικότητα; Γιατί αυτή η επανάσταση;" 
Αγαπητό Μου παιδί, αυτό είναι το προοίμιο του ερχομού Μου.
 Εσείς που Με αγαπάτε, θα υποφέρετε μόνο για λίγο. 
Εσείς που υποκλίνεστε μπροστά στη δύναμή Μου, θα ανταμειφθείτε. 
Εσείς που δεν ξεχάσατε τον Δημιουργό σας, θα Με δείτε μέσα στη Δόξα Μου...
Η Επιστροφή Μου είναι βέβαιη σαν την αυγή. 
Ρωτάς, κόρη: "Τι χρειάζεται πρωτίστως να αλλάξει".
Χρειάζομαι πιστή αγάπη γιατί η πιστή αγάπη είναι αυτό που Με ευχαριστεί.

Παρηγορητή των δικών Σου,
Φιλάνθρωπε, Τρισάγιο Φως,
Αγαπημένε του Πατέρα,
Άστρο λαμπρό της νύχτας,
Βουνό από Θυμίαμα και Μύρο,
Χαρά του Πατέρα,
Αγαλλίαση της Μητέρας Σου,
παράσυρέ μας όλους στην Αγάπη Σου,
σαγήνευσε την καρδιά μας με μια Σου ματιά,
κάλεσέ μας στη Βασιλεία Σου
αφού Σε ευχαριστεί να δείχνεις πιστή αγάπη,
μετάστρεψέ μας με τη Φλόγα της Αγάπης Σου.
Ας τελειώσει αυτός ο τρόμος της νύχτας
που βρίσκεται μπροστά μας και τότε θα ατενίσουμε όλοι την σωτήρια δικαιοσύνη Σου.

Αυτό ήθελα να ακούσω πάλι από σένα. 
Λουλούδι, θα συνεχίσω να σε χρησιμοποιώ. Έλα τώρα, αγαπημένη Μου, να χαρείς την ανάπαυσή σου στην Καρδιά Μου. Εγώ, ο Ιησούς που σε ανέστησα, σε αγαπώ και σε ευλογώ.


ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Ο  ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ,  ΒΑΣΟΥΛΑ, ΑΠΟ  ΤΑ  ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου