Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Σήμερα, δάκρυα Αίματος πλημμυρίζουν τα Μάτια Μου από την κώφωση της δημιουργίας Μου. Ένα άκρως πεισματικό πνεύμα έχει εισχωρήσει μέσα στην Ιδιοκτησία Μου

Όταν το πνεύμα μου αδρανεί και
πέφτω σ' ένα είδος λήθαργου, Κύριε,
κι όταν δεν έχω αρκετή διάθεση να
επικοινωνήσω μαζί Σου και να Σε συναντήσω
με αυτό τον ιδιαίτερο τρόπο,
μήπως μαραίνομαι σαν φύλλο και
ξεραίνομαι αργά μπροστά στα μάτια Σου;

Σε περίμενα. Σου μίλησα, ψυχή, αλλά το μόνο που άκουσα από σένα ήταν η σιωπή. Δώσε Μου την προσοχή σου, ψυχή, έχω τόσα πολλά να σου πω που θα διεγείρουν το ενδιαφέρον σου. 
Λήθαργος;
 Φώναξέ Με λοιπόν! Θα φυσήξω πάνω σου και θα λιώσει ο πάγος.

Κύριε, είναι στιγμές που το Φως που μου έδωσες μοιάζει να χάνεται πίσω από ένα μαύρο καπνό.

Παιδί Μου, η φωνή σου μπορεί να φτάσει μέχρι τον Ουρανό και μέχρι το Θρόνο Μου, φώναξέ Με λοιπόν και σαν αστραπή στα σύννεφα θα απαντήσω: "Είμαστε εδώ(. Η Αγία Τριάδα.).
 Θα εισακούσουμε τη δέησή σου."

Τότε έλα τώρα και σώσε με.
Γέμισε το λυχνάρι μου με λάδι,
φύσηξε πάνω μου να με αναζωογονήσεις,
εμπότισέ με με την ευωδία του μύρου Σου,
κάνε με τέλεια στα Μάτια Σου,
δείξε μου την αγαθότητά Σου.

Μη συγκρατείς την ερώτησή σου, μίλησε, παιδί Μου!(Ο Ιησούς φαινόταν ανυπόμονος ν' ακούσει την υπόλοιπη φράση μου, που ήξερα ότι την ήξερε ήδη.)

Ο,τι κάνεις για μένα με τόση Αγάπη,
Πιστότητα και Ευσπλαχνία,
δεν θα το κάνεις και για το
κάθε ένα από τα παιδιά Σου,
που έχουν την ίδια ανάγκη με μένα;

Να είσαι ευλογημένη!( Ο Ιησούς φαινόταν πολύ ευτυχισμένος.)
Εγώ, ο Θεός θα έρθω να σώσω τον καθένα από σας. Δεν θα επιτρέψω να φθαρεί η Εκκλησία Μου.( Η Εκκλησία είμαστε εμείς.)
Γενεά, σκοπεύω να σε σώσω... όχι όμως με απειλές ή καταστροφές, θυμό ή μομφή. Σκοπεύω να σε σώσω γενεά, τυλίγοντας γύρω σου την Αγάπη και Ευσπλαχνία Μου για να καλύψω τη γύμνια σου.
 Στέλνω πλουσιοπάροχα το Άγιο Πνεύμα Μου επάνω σου, ώστε το πνεύμα σου γεμάτο με το Πνεύμα Μου να Μου φωνάξει:
"Αββά!"
Σήμερα, δάκρυα Αίματος πλημμυρίζουν τα Μάτια Μου από την κώφωση της δημιουργίας Μου. Ένα άκρως πεισματικό πνεύμα έχει εισχωρήσει μέσα στην Ιδιοκτησία Μου(Ο Θεός εννοεί την ψυχή μας. Η Ιδιοκτησία Του όπου κατοικεί, βρίσκεται στο βάθος της ψυχής μας, που ανήκει στο Θεό.), η ψυχή τους εξασθενεί μέσα τους.
Κοιτάζω αυτό που κάποτε ήταν η Πιστή Μου Πόλη(Ο Θεός εδώ εννοεί εμάς. Μας ονομάζει "πόλη".)και βλέπω ότι έγινε σήμερα μια πόρνη!

Κύριε, η Βασιλεία Σου δεν άρχισε ακόμη;

Γράψε τούτο: "Μακάριοι όσοι είναι καλεσμένοι στο γαμήλιο τραπέζι του Αρνίου."( Αποκ. 19:9)
H Βασιλεία Μου έχει ήδη αρχίσει μέσα σε πολλές καρδιές. 
Νυμφεύθηκα αυτές τις ψυχές και τις έκανα καινούργιες( Αναφορά στην Αποκ. 21:5 "Ιδού, τα κάνω όλα καινούργια.")και σας λεω: Το Πνεύμα της Αλήθειας Μου θα συνεχίσει να πλημμυρίζει ολόκληρη την πλάση Μου και να πολιορκεί τη μια Πόλη μετά την άλλη(Ο Θεός εννοεί, τη μια ψυχή μετά την άλλη.), και τις αισχρότητες, τις κακίες και όλες τις ακαθαρσίες που θα βρεθούν στο εσωτερικό τους, Εγώ, με το Ίδιο Μου το Χέρι θα τις ξεριζώσω.
 Θα ξεριζώσω όλ' αυτά που φύτεψε η Αφροσύνη με τη Φωτιά που θα στείλω από τον Ουρανό.
 Κόρη Μου, οι πρώτοι Ουρανοί και η πρώτη γη θα εξαφανιστούν( Αποκ. 21:1)και ο κάθε ένας από σας θα ανακαινιστεί με την Αγάπη του Αγίου Μου Πνεύματος. Θα αλλάξω την όψη αυτού του κόσμου.

Αυτό εννοείς με την ανακαίνιση της Εκκλησίας Σου, την ανακαίνιση των εαυτών μας, επειδή εμείς είμαστε η Εκκλησία; Η Νέα Ιερουσαλήμ;

Μαθήτρια, σωστά μίλησες, όλοι σας είστε η Εκκλησία Μου, το Αγιαστήριο - όχυρό Μου(,Δαν. 11:31) η Κυριότητά Μου, η Πόλη Μου, η Ιδιοκτησία Μου, η Ιερουσαλήμ Μου.
Θα ανακαινίσω τη μια Πόλη μετά την άλλη( Εμάς)με τη Φωτιά της Αγάπης Μου. 
Θα σας συγκεντρώσω από τις τέσσερις γωνιές της γης για να σας θεραπεύσω.
 Εννοώ να κάψω με τη Φωτιά Μου το βδέλυγμα της ερημώσεως(  Δανιήλ 11:31. Δευτερονόμιο 12:11. Ματθ. 24:15.)που έχει εγκατασταθεί μέσα στο Ναό Μου(.O ναός είμαστε εμείς.)
 Το βδέλυγμα της ερημώσεως είναι το πνεύμα της Ανταρσίας που διατείνεται ότι είναι όμοιό Μου.
 Είναι το πνεύμα του Κακού που θρονιάστηκε μέσα στο Ιερό Μου( Το ιερό είμαστε εμείς.)αντικαθιστώντας την Παντοτινή Θυσία Μου(,Η Θεία Ευχαριστία) κάνοντας τη γενεά σας άθεη. 
Είναι το πνεύμα του Ορθολογισμού και της Φυσιοκρατίας που οδήγησε τους περισσότερους από σας στον αθεϊσμό.
 Είναι το πνεύμα που σας κάνει να πιστεύετε ότι είστε αυτάρκεις και ότι μπορείτε να κατορθώσετε τα πάντα με τις δικές σας προσπάθειες και τη δική σας δύναμη. 
Αυτό το βδέλυγμα της ερημώσεως σάς μετέτρεψε σε ξερότοπο, σε άνυδρη γη, σε έρημο.
Αφαίρεσες την Παντοτινή Μου Θυσία από μέσα σου γιατί έχασες την πίστη σου, γενεά. Πόσοι από σας διψούν για Μένα; Ελάχιστοι έρχονται να Με πιουν κι όμως μπορείτε να Με πιείτε ελεύθερα. ποιος πεινά για Μένα; 
Μπορείτε να Με έχετε ελεύθερα, τελείως δωρεάν, κι όμως σχεδόν κανείς δεν πεινά για να έρθει να Με φαει.
 Το Κακό έχει διαστρεβλώσει την αντίληψή σας, δελεάζοντας το πνεύμα σας να απορροφά ό,τι δεν είμαι Εγώ. 
Αντί να απορροφάτε το Φως Μου, ο Σατανάς σάς έκανε να απορροφάτε το σκοτάδι του. Αντί να γίνεστε λαμπροί και ωραίοι, θαμπώσατε και μαραθήκατε και σαν ξεραμένο κλαδί είστε τώρα έτοιμοι να κοπείτε και να ριχθείτε στη φωτιά για να καείτε. 
Μη Με φοβάστε, είμαι το Ποτάμι της Ζωής. 
Είμαι η Οδός στον Ουρανό, είμαι η μόνη Αλήθεια που σας οδηγεί να μοιραστείτε τη Δόξα Μου για την Αιωνιότητα. 
Ναέ του Θεού! Κόρη Μου, βάδισε μαζί Μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου