Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Ο ΠΟΝΗΡΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΑΓΡΥΠΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ.

Ρόδος


Κύριέ Μου, το Όνομα Σου είναι μύρο που αναβλύζει( Άσμα Ασμάτων 1:3)όπως αυτό που αναβλύζει από τις εικόνες. Είναι η υπογραφή Σου, Κύριέ Μου. "Ελιά αειθαλή, ωραία, καλλίκαρπη είναι το Όνομα του Γιαχβέ για σένα." Ιερεμ. 11:16

Κόρη Μου.

Είσαι ο Δημιουργός μου;

Εγώ Είμαι... 
Αχ, παιδί Μου, δεν ήρθα με αυτό τον τρόπο για σένα μόνο, αλλά και για όλα τ' άλλα παιδιά Μου, να σας ζητήσω να ζείτε άγια και ν' απομακρυνθείτε από τον φαύλο τρόπο ζωής.
 Άφησε Με να εκπληρώσω τις ελπίδες σου.
 Θα έρθω να επισκεφθώ κάθε λογής δυστυχία σ' αυτή τη γη και να σας ελευθερώσω από τα δεσμά της αμαρτίας.
 Ο Ων είναι το Όνομα Μου και είμαι Άγιος, γι' αυτό θέλω να ζείτε άγια. 
Καθαγιάστε τη ζωή σας και στραφείτε προς τη δική Μου κατεύθυνση.
 Ο Πονηρός δεν έχει καμιά εξουσία πάνω σ' αυτούς που επαγρυπνούν και προσεύχονται αδιάλειπτα. 
Ανοίξτε τις καρδιές σας για να μπω και να σκηνώσω μέσα σας.
 Έχετε την Ειρήνη Μου. 



ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο  ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ  ΒΑΣΟΥΛΑ,  ΑΠΟ  ΤΑ  ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ   ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου