Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

ΘΕΛΩ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΥΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ.




Θέλω να διαθέσω ό,τι έχω για τη Δόξα Σου. Δεν έχω πολλά, στην πραγματικότητα δεν έχω σχεδόν τίποτα γιατί είμαι ανεπαρκής, φτωχή αδύνατη και η πιο άθλια, όμως ό,τι κι αν έχω, πάρε το Κύριέ Μου.

Η οικειότητά Μου μαζί σου άναψε μιά φλόγα μέσα σου και σε έσωσε, καθώς και άλλους. Θέλω την ελεύθερη βούλησή σου. Πρόσφερέ Μου τον εαυτό σου και από σένα θα κάνω να αναβλύσουν ποτάμια. Χρειάζομαι έσχατη φτώχεια για να φέρω τα Έργα Μου στην επιφάνεια. Θα εφοδιάσω την ψυχή σου, αφού είσαι η νύφη Μου.
Βασούλα, οι πόλεις σας είναι γεμάτες νεκρούς και η δυσωδία φτάνει μέχρι τον Ουρανό. Φθίνουν κατά εκατομμύρια. Προσευχήσου, προσευχήσου για ειρήνη, αγάπη, πίστη και ενότητα. Ο Άγιος των Αγίων είναι ταραγμένος γι'αυτά που είναι να γίνουν, θλίβεται πέρα από κάθε περιγραφή. Θα χρειαστεί ν'αφήσω το Χέρι Μου να πέσει επάνω σ'αυτή την πονηρή γενεά.
Κόρη, για χάρη Μου, πάρε το Σταυρό της Ενότητας και μετάφερέ τον σε όλο τον κόσμο. Πήγαινε από χώρα σε χώρα και πες σ'αυτούς που μιλούν για ενότητα αλλά δεν παύουν ποτέ να σκέπτονται το αντίθετο και συνεχίζουν να εφαρμόζουν το αντίθετο, ότι η διαίρεσή τους έχει χωρίσει την Καρδιά Μου από τη δική τους. Φώναξε και τελικά η Φωνή Μου θα διαπεράσει την κώφωση τους. Είμαι μαζί σου σ'αυτή την ερημιά, μη φοβάσαι λοιπόν. Σου εμπιστεύθηκα το Σταυρό Μου, αυτός ο Σταυρός θα σε αγιάσει και θα σε σώσει, σήκωσέ Τον λοιπόν με αγάπη και ταπείνωση.
Να επικαλείσαι αδιάκοπα το Όνομά Μου. Η αποστολή σου, παιδί Μου, είναι να δίνεις μαρτυρία για την Αγάπη και να φανερώνεις την Αγιότητά Μου στη δική τους έλλειψη αγάπης και πίστης. Προχώρησε χωρίς φόβο και γίνε η ηχώ Μου. Δώσε μαρτυρία με χαρά , με ζήλο, δώσε μαρτυρία με αγάπη για την Αγάπη. Όποτε σε τρυπούν οι έχθροι Μου, να χαίρεσαι!Πρόσφερέ Μου όλες σου τις πληγές κι Εγώ θα σε πραϋνω αμέσως. Κάθε φόρα που θα υψώνεις τα μάτια αναζητώντας Με, η πολυεύσπλαχνη Καρδιά Μου δεν θα σου αντιστέκεται. Είσαι το παιδί Μου που υιοθέτησα, μεγάλωσα και έθρεψα, γι'αυτό μη φοβάσαι τους ανθρώπους, δεν μπορούν να σε βλάψουν. Σύντομα θα σε ελευθερώσω. Εν τω μεταξύ, πήγαινε με το Σταυρό της Ενότητας και δόξασέ Με.
Γίνε ο υπερασπιστής της Αλήθειας
και της Μιάς Εκκλησιας που Εγώ ο Ίδιος ίδρυσα.
 Πήγαινε σε κάθε έθνος και παρουσιάσου σ'αυτούς. 
Πες τους ότι θέλω Ειρήνη και Μιά Εκκλησία υπό το Άγιό Μου Όνομα. 
Πες τους ότι όποιος ισχυρίζεται ότι είναι δίκαιος κι όμως παραμένει διηρήμενος, θα φάει από τον καρπό που έσπειρε και θα πεθάνει.
 Πες τους επίσης πόσο απεχθάνομαι ανειλικρινείς καρδιές, οι ιεροτελεστίες τους και οι λόγοι τους Με κουράζουν. 
Πες τους πόσο αποστρέφομαι την υπεροψία τους και την ακαμψία τους. 
Η κρίση τους φαίνεται πράγματι μεγάλη και εντυπωσιακή στους ανθρώπους αλλά όχι σε Μένα, δεν μπορώ να συγχαρώ μια φθίνουσα Εκκλησία, κοντά στη σήψη.
 Πες σ'αυτούς που θέλουν ν'ακούσουν ότι:
αν δεν χαμηλώσουν τη φωνή τους, δεν θα ακούσουν ποτέ τη δική Μου Φώνη.
Αν χαμηλώσουν τη φωνή τους, τότε θ'αρχίσουν να ακούνε τη δική Μου και έτσι θα κάνουν το Θέλημά Μου. 
Είμαι Ένας, κι όμως κάθε ένας απ'αυτούς έφτιαξε έναν δικό του Χριστό.
 Είμαι η Κεφαλή του Σώματος Μου, κι όμως το μόνο που βλέπω είναι τα δικά τους κεφάλια, όχι το δικό Μου.
 Πες τους να χαμηλώσουν τα κεφάλια τους και θα δουν το δικό Μου, πες τους να χαμηλώσουν για να μπορέσω να τους υψώσω σε Μένα.
 Μην τους αφήσεις να σε τρομοκρατήσουν, παιδί Μου, να είσαι υπομονετική όπως είμαι υπομονετικός. Να είσαι συνετή παραμένοντας στο πλευρό Μου. Θα φορέσεις τα κοσμήματα Μου( Ο Σταυρός, τα Καρφιά και το Ακάνθινο Στεφάνι Του.)
για να Μου μείνεις πιστή. Θα σου υπενθυμίζουν συνεχώς Εμένα. Προσευχήσου, νύφη Μου, προσευχήσου στο Νυμφίο σου και στο τέλος θα σε ανταμείψω. Δόξασέ Με και σε βεβαιώνω : κόποι, θυσίες, τίποτε δεν πάει χαμένο. Πες σε όλους ότι θα εγκαθιδρύσω τη Βασιλεία Μου ανάμεσα
στη φτώχεια
σ'αυτούς ακριβώς που έχουν το χρόνο ν'ακούσουν το Πνεύμα Μου, να Με λατρέψουν και να κάνουν το Θέλημα Μου, σ'αυτούς χαίρεται η Ψυχή Μου!
Κόρη Μου, σ'αγαπώ παρ'όλη την αθλιότητα σου. Επίτρεψέ Μου να συνεχίσω σε σένα τα Έργα Μου. Προσαρμόσου σε Μένα όπως προσαρμόζομαι σε σένα και μέσα από σένα η Παρουσία Μου θα γίνει αισθητή και θα προσελκύσω αυτή τη γενεά στην ενότητα. Έχε εμπιστοσύνη γιατί είμαι μαζί σου. Η Σφραγίδα Μου είναι στο μετωπό σου και με αυτή τη Σφραγίδα και με τη Χάρη Μου, η Βασιλεία Μου πάνω στη γη θα στερεωθεί σύμφωνα με το θέλημά Μου. Έχε την Ειρήνη Μου. Να θυμάσαι : Είμαι συνεχώς μαζί σου. Έλα, εισχώρησε μέσα στις πληγές Μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου