Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

ΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙ Η ΚΡΙΣΙ, ΣΑΣ ΜΕΝΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΡΑ.


Για την ελβετική ομάδα προσευχής:

Αυτή η παρατεταμένη σιωπή εκ μέρους Μου(O Ιησούς είχε αποσυρθεί για λίγο από την ελβετική ομάδα προσευχής) δεν θα είχε διαρκέσει αν Με είχαν πλησιάσει με αγάπη. 
Πώς μπορούν να ισχυρίζονται ότι Με αγαπούν αφού δεν έχουν ούτε ειρήνη ούτε αγάπη αναμεταξύ τους; 
Σαν καταστρεπτική αρρώστια, η αμαρτία τους κατατρώγει. Το Μεγαλείο Μου δεν έχει εισχωρήσει μέσα τους, ούτε η Λαμπρότητά Μου. Ήρθα να ποτίσω την ξηρασία τους με τα δάκρυά Μου. Ήρθα να τους παρηγορήσω, τι πήρα όμως σε αντάλλαγμα; Οι πόλεις τους( Ψυχές)είναι άδειες και έρημες, είναι σήμερα ερείπια. Έχουν καταντήσει ξερή και άνυδρη γη. Ο Λόγος Μου έφτασε στ' αυτιά τους, αλλά δεν Τον άκουσαν. Ο Θρόνος Μου της Χάριτος τους πλησίασε και τους προσέφερε την Ειρήνη Μου και μια ορθή Διδασκαλία από την ίδια τη Σοφία για να τους ελευθερώσει, κι όμως δεν τη μοιράστηκαν με πίστη και με αγάπη. 
Όποιος ισχυρίζεται ότι βρίσκεται μέσα στο φως αλλά μισεί τον αδελφό του, Εμένα μισεί.
Η αρχική έκκληση που τους δόθηκε μέσα στο Μήνυμά Μου ήταν:
Αγάπη, ειρήνη, ενότητα και
συμφιλίωση μεταξύ αδελφών.
Το μόνο που έχω να πω τώρα είναι:
εξετάστε τους εαυτούς σας πριν έρθει η Κρίση, σας μένει πολύ λίγος καιρός τώρα.
 Να προσεύχεστε και να αποφεύγετε κάθε κακό. 
Μην καταδικάζετε και μην κρίνετε ποτέ ο ένας τον άλλο. 
Προσηλώστε την καρδιά σας σε Μένα, στρέψτε το νου σας σε Μένα. 
Μείνετε ξύπνιοι γιατί ο καιρός του εξαγνισμού σύντομα καταφθάνει.
 Πλημμυρίστε με το Πνεύμα της Αγάπης, για να μην πνιγείτε από τις αμαρτίες σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου