Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Ενωθείτε ! Επικαλεσθήτε μαζί το Ονομά Μου! Καθαγιάστε μαζί το Σώμα Μου και το Αίμα Μου ! Μην διώκετε την Οδό! Ταπεινωθείτε και λυγίστε για να μπορέσετε να ενωθείτε και να Με δοξάσετε.

Κύριε;

Εγώ Είμαι. 
Κήρυξε με αγάπη για την Αγάπη. 
Να είσαι ριζωμένη σε Μένα, παιδί Μου. Παράδωσέ τα όλα σε Μένα και επίτρεψέ Μου να είμαι ο Πνευματικός σου Καθοδηγητής, να σε καθοδηγώ και να σου δίνω τις οδηγίες Μου για την ενοποίηση των Εκκλησιών Μου. Θα είσαι ένα σημάδι γι'αυτούς και θα μάθουν ότι αφού ο Ων είναι Ενας, κι εσείς επίσης θα γίνετε ένα όπως είμαστε Ενα. 
Οι Γραφές θα εκπληρωθούν επειδή η Ιερατική Μου Προσευχή προς τον Πατέρα θα εκπληρωθεί.
 Είμαι ενωμένος μαζί σου, μη φοβάσαι λοιπόν.

Αυτό είναι πολύ ελπιδοφόρο, Κύριε!

Η αποστολή σου, μικρή, είναι να φέρεις το λαό Μου κάτω από ένα Ονομα, το Ονομά Μου, να μοιραστούν τον άρτο μαζί. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς, κάνε ό,τι καλύτερο μπορείς κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα. Χρειάζομαι ταπείνωση για να ολοκληρώσω τα Εργα Μου σε σένα και έτσι να τα φέρω όλα στην επιφάνεια.
Η άπιστη γενεά σου, που,Μου προκαλεί τόση αιμορραγία, θα σε αποκρούσει αλλά Βασούλα Μου, θα σε κρατήσω όρθια παρά τα εντυπωσιακά τραύματα που θα δεχθείς απ'αυτή την πονηρή γενεά, θα σου δοθεί βοήθεια από τον Ουρανό. Εκήρυξα σε σένα και σε άλλους. 
Μην σταματάτε εδώ, προωθήστε τις διδασκαλίες που σας έδωσα τόσο  δημόσια όσο και στον ιδιωτικό σας χώρο. 
Γνωρίζω πόσο εύθραστοι είστε αλλά γνωρίζω επίσης τι διάλεξα. 

Κύριε, νιώθω ικανοποίηση στη σκέψη ότι θα ενωθούμε, μολονότι κανείς δεν ξέρει ακόμη τον τρόπο. Τα προβλήματα φαίνονται μεγάλα και τα σχίσματα ακόμη μεγαλύτερα. Οπως λες "το ραβδί του Ποιμένα έχει σπάσει όχι μόνο στα δύο αλλά σε κομματάκια. Και το Σώμα Σου έχει διαμελιστεί , διαστρεβλωθεί και παραλύσει." Ζητάς σε όλους μας να λυγίσουμε. Πως; Τι πρέπει να κάνουμε; Ποιο είναι το πρώτο βήμα; Είμαι ορθόδοξη και μοιράζομαι τα πάντα με τους καθολικούς αδελφούς μου, και δεν διαφοροποιούμαι στο Ονομά Σου όταν είμαι μαζί τους, ούτε κι αυτοί μου φαίρονται διαφορετικά απ'ό,τι στους δικούς τους. Γνωρίζω επίσης ότι πολλοί απ'αυτούς πηγαίνουν στις Ελληνικές ή Ρωσικές Ορθόδοξες εκκλησίες...

Μίλησε, παιδί Μου!

Δώσε μου τα σωστά λόγια, Κύριε.

Πες . . . και δεν τους επιτρέπουν να μοιραστούν το Σώμα Σου.

Οχι. Δεν τους επιτρέπουν, μολονότι τα Μυστήριά μας είναι ίδια. Και όμως σε εμάς τους Ορθοδόξους μας επιτρέπεται να μοιραστούμε το Σώμα Σου. Μου είπαν μάλιστα και ότι με αφόρισαν επειδή πηγαίνω στους καθολικούς, για να μην πω περισσότερα. Και οι δύο πλευρές με καταδιώκουν γιατί ο εξομολόγος μου είναι καθολικός! Κι Εσύ τα βλέπεις ολ'αυτά Κύριέ μου Ιησού !

Κι όμως θα έρθει η μέρα που θα μοιραστούν τον άρτο στον ίδιο βωμό και κανείς δεν θα εμποδίσει τα παιδιά Μου να έρθουν σε Μένα.
 Κανείς δεν θα τους ρωτήσει: " είσαι ορθόδοξος;"(Προφανώς οι Έλληνες και οι Ρώσσοι Ορθόδοξοι έχουν το δικαίωμα να ρωτούν το άτομο που θέλει να κοινωνήσει αν "ανήκει" σ'αυτούς. Αρνούνται την Θεία Κοινωνία στους καθολικούς παρόλο που τα μυστήρια είναι τα ίδια.).
 Αυτό το φρούριο που έκτισαν για να σας διαιρέσουν είναι ήδη καταδικασμένο από Μένα. 
Είστε όλοι αδέλφια εντός Μου, αυτό πρέπει να τους μάθεις να πιστεύουν και να τους πείσεις να εφαρμόζουν. 
Οσο για κείνους που παραμένουν διηρημένοι στο σώμα και στο πνεύμα, διαφοροποιούμενοι υπό το Αγιο Ονομά Μου, τους λέω όπως είχα πει στην εκκλησία των Σαρδέων(  Αποκ.3): "το όνομά σου λέει πως είσαι ζωντανός στα μάτια του κόσμου όχι όμως και στα Μάτια του Πλάστη σου. Ξύπνα και στήριξε τους άλλους γιατί κινδυνεύουν να πεθάνουν και όπου υπάρχει πτώμα εκεί θα μαζευτούν και τα όρνια."
Ενωθείτε !
 Επικαλεσθήτε μαζί το Ονομά Μου! 
Καθαγιάστε μαζί το Σώμα Μου και το Αίμα Μου ! 
Μην διώκετε την Οδό!
 Ταπεινωθείτε και λυγίστε για να μπορέσετε να ενωθείτε και να Με δοξάσετε. 
Μιλάτε για το Πνεύμα αλλά δεν ενεργείτε σύμφωνα με το Πνεύμα. 
Μιλάτε για την Οδό αλλά είστε οι πρώτοι που Την φράζετε! 
Πόσο λίγο Με γνωρίζετε . . . 
Επικαλείστε το Ονομά Μου κι όμως δολοφονείται τα παιδιά Μου μεταξύ του ιερού και του θυσιαστηρίου. 
Σας διαβεβαιώνω, όλ'αυτά θα σας καταλογιστούν την Ημέρα της Κρίσεως. 
Μπορείτε να Με αντακρύσετε και ειλικρινά να πείτε "Είμαι συμφιλιωμένος με τους αδελφούς μου"; 
Μπορείτε αληθινά να πείτε "δεν έκανα καμιά διάκριση μεταξύ αδελφών, υπό το Αγιο Ονομά Σου, τους φέρθηκα όπως σε ομοίους μου"; 
Οταν θα παρουσιάσετε την υπόθεσή σας μπροστά Μου, τότε θα σας πω καταπρόσωπο "φύγετε. 
Δεν φερθήκατε στους αδελφού σας όπως σε ίσους, σφαγιάσατε καθημερινά το Σώμα Μου.
 Που είναι ο θριαμβός σας; 
Ενώ έκτιζα, εσείς γκρεμίζατε, ενώ συγκέντρωνα εκ νέου, εσείς σκορπίζατε, ενώ ένωνα, εσείς διαιρούσατε!"
Ομως, ακόμη και σήμερα, εάν έρθετε σε Μένα όπως είστε, μπορώ να σας θεραπεύσω, μπορώ να σας μεταμορφώσω και θα Με δοξάσετε. 
"Αλλοίμονο στις έγκυες ή σ'αυτές που θηλάζουν όταν έρθει η Ημέρα Μου!"
 Γράφε : ( Ο Ιησούς εννοεί την εξήγηση του στίχου Λουκ.21:3.)αλλοίμονο σε εκείνους που θα βρεθούν να περιθάλπουν την αμαρτία μέσα τους όπως ένα έμβρυο και με οπαδούς διαμορφωμένους στα δικά τους πρότυπα. 
Αλλά η Γραφή λέει ότι από ανάμεσά σας θα βγουν πρόσωπα που θα διδάσκουν διεστραμμένα, για να παρασύρουν τους πιστούς με το μέρος τους. (Πράξεις 20:30).
 Φωνάζω και προσπαθώ να διαπεράσω την κώφωσή σας για να σας σώσω και αν σας επιτιμώ, αυτό γίνεται εξ'αιτίας
του Μεγαλείου της Αγάπης
που έχω για σας.
Αλλά σας βεβαιώνω, ότι μια μέρα θα συγκεντρώσω όλα τα χωρισμένα μέλη του Σώματός Μου μαζί σε Μία και μοναδική σύναξη. 
Μην κλαις φίλε Μου,(Ο Ιησούς απευθύνεται σ'αυτούς που αληθινά Τον αγαπούν και αληθινά και ειλικρινά εργάζονται για την Ενότητα των Εκκλησιών. Τους φίλους Του.) εσύ που Με αγαπάς. Υπόμεινε ό,τι υπομένω, ωστόσο παρηγόρησέ Με και έχε πίστη σε Μένα. 
Θα επιτελέσεις μεγάλα έργα στο Ονομά Μου.
 Να είσαι ανεκτικός όπως είμαι ανεκτικός. 
Πείνασα, δίψασα και πολλές φορές έμεινα νηστικός και ήρθες σε βοήθειά Μου.
 Συνέχισε τα καλά σου έργα κι Εγώ θα σε ανταμείψω. 
Σε βεβαιώνω ότι δεν είσαι μόνος, Είμαι μαζί σου. 
Μείνε ενωμένος μαζί Μου και ζήσε εν ειρήνη. 
Είσαι απόγονος του Αίματός Μου και κληρονόμος της Βασιλείας Μου.
 Πες ότι η Καρδιά του Κυρίου είναι Αγάπη και ότι η Καρδιά του Νόμου βασίζεται στην Αγάπη. 
Πες στον λαό Μου ότι δεν θέλω διαχειριστές στον Οίκο Μου, δεν θα δικαιωθούν κατά την Ημέρα Μου διότι αυτοί είναι που μετέτρεψαν τον Οίκο Μου σε οίκο εμπορίου. 
Σας έστειλα το Πνεύμα Μου να ζει μέσα στις καρδιές σας, γι'αυτό το Πνεύμα που ζει μέσα σας θα σας δείξει ότι η Εκκλησία Μου θα ανοικοδομηθεί μέσα στην καρδιά σας και θα αναγνωρίσετε ο ένας τον άλλο σαν αδελφό σας μέσα στην καρδιά σας.
 Θα περάσω, αδελφέ, ακόμη μια φορά
τον πόνο που περνώ
χρόνο με το χρόνο ;
ή θα Μου δώσεις ανάπαυση αυτή τη φορά ;
Θα πιω ακόμη μια φορά
το Ποτήρι της διαίρεσή σας ;
ή θα αναυπάσεις το Σώμα Μου
και θα ενώσεις για χάρη Μου,
την Εορτή του Πάσχα ;
Ενώνοντας την ημερομηνία του Πάσχα, θα ανακουφίσεις τον πόνο Μου, αδερφέ, και θα χαρείς σε Μένα κι Εγώ σε σένα και πολλοί θα ξαναβρούν το φως τους. " Αγαπημένε Μου ! Πλάστη Μου ! Αυτός που είναι ο Νυμφίος μου μας φανέρωσε αυτά που κανένα ανθρώπινο χέρι δεν μπορεί να πραγματοποιήσει ! " αυτό θα φωνάξετε, μόλις ξαναβρείτε το φως σας, στο Ονομά Μου                                                                               
                                                  και θα έρθω σε σας   (Ο Ιησούς είπε αυτό ως βασιλιάς, μεγαλόπρεπα)
Σας μιλώ με σοβαρότητα : καλέστε, συναχθείτε όλοι σας και ακούστε με προσοχή αυτή τη φορά τον Ποιμένα σας. 
Θα σας οδηγήσω στο δρόμο που πρέπει να βαδίσετε.
Στείλτε το Μήνυμά Μου στα πέρατα της γης. 
Θάρρος, κόρη Μου, να χαμογελάς όταν χαμογελώ. Είμαι μαζί σου και οδηγώ τα βήματά σου στον Ουρανό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου