Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΥΣΑΝ ΑΘΩΟ ΑΙΜΑ ΑΓΓΕΝΗΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ! Η ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΣΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΛΑΣΗ.

Εγώ ο Θεός, είμαι ο Πατέρας σου.
 Έλα, θα ολοκληρώσεις το έργο σου στο πλευρό Μου, κόρη Μου. Θα σε ενδυναμώνω καθημερινά γιατί αυτό θα είναι αναγκαίο για το έργο Μου που θα πάει σε όλο τον κόσμο. Σου άναψα το λυχνάρι για να βλέπεις, παιδί Μου. Σε διάλεξα για να σε διδάξω από την Αίθουσά Μου. Από το Στόμα Μου πήρες το Λόγο Μου. Φύλαξε τις Διδασκαλίες Μου σαν κόρη οφθαλμού.

Ναι, Κύριε και Θεέ Μου.

Ακόμη και τώρα, μέσα στη μηδαμινότητά σου, Εγώ που είμαι το Παν θα απλωθώ και σαν ομίχλη που εισχωρεί παντού, θα περιβάλω εντός Μου όλη τη δημιουργία Μου, από τον ξένο ως τον καλύτερό Μου φίλο, γιατί η ζήλια Μου Η ζηλότυπη Αγάπη.)υπερέβη την επιθυμία Μου να την ελέγξω. 
Σας δημιούργησα για ένα σκοπό: σας δημιούργησα από Αγάπη για να Με αγαπάτε. Όταν το σώμα και η σάρκα θα είναι έτοιμα ν' αναλωθούν και να φθαρούν, αυτός που Με ευαρέστησε θα ελκυστεί για πάντα μέσα στην Ψυχή Μου.
Όμως αλίμονο σ' αυτόν που δεν Με φοβήθηκε!
 Αλίμονο σ' αυτόν που δεν είδε ποτέ την κακία σαν αφροσύνη και τη μωρία σαν παραφροσύνη! 
Αλίμονο στην καρδιά που πίστεψε ότι θα μπορούσε να φτάσει στο αποκορύφωμα της δύναμης της με τις δικές της προσπάθειες και χωρίς Εμένα!
Αλίμονο σ' αυτόν που δεν υπάκουσε στις Εντολές Μου! 
Αλίμονο στην καρδιά που είναι γεμάτη μοχθηρία! 
αλίμονο στο τσακάλι που συνωμοτούσε τη νύχτα. 
Αλίμονο σ' αυτόν που έκρινε τον αδελφό του και έγινε αφορμή να ζει (ο αδελφός του) μέσα στον τρόμο!
 Αλίμονο στα χείλη που έδωσαν ψεύτικη μαρτυρία! 
Αλίμονο σ' αυτούς που έχυσαν αθώο αίμα αγέννητων παιδιών! 
Η ανταμοιβή σας θα είναι η κόλαση!
 Αλίμονο στους ακάθαρτους που δέχονται το Σώμα και το Αίμα του Υιού Μου σε κατάσταση αμαρτίας, πόσο απεχθείς είστε στα μάτια Μου! 
Αλίμονο σ' αυτούς που Με προσβάλλουν αρνούμενοι την εξομολόγηση και την άφεση αμαρτιών και έρχονται, ένοχοι, να δεχθούν τον Υιό Μου! 
Μετανοήστε! 
Μετανοήστε για τις αμαρτίες σας! ποιο το όφελος της προσφοράς σας όταν φωλιάζει μέσα σας ένα φίδι; 
Αν Με ρωτήσετε: "Τι πρέπει να κάνουμε για να κερδίσουμε την αιώνια Ζωή;" σας λεω: να μετανοήσετε! 
Να ακολουθείτε τις Εντολές Μου, να παράγετε τους κατάλληλους καρπούς, κι Εγώ, παρουσία των αγγέλων Μου, θα σας προσφέρω το δωμάτιο που φύλαξα για σας. 
Να προσέχετε και να φυλάγεστε απ' όλα αυτά τα πράγματα. Επιτρέψτε Μου μέσα στην ερημιά σας να φανερώσω το Πνεύμα Μου όπως θέλω, όταν θέλω και σε όποιον θέλω, για να σας σώσω. 

Συνέτισέ μας Θεέ, Πανάγαθε Πατέρα, με καλοσύνη κι ευσπλαχνία αλλά και γρήγορα επίσης!

Αγαπάτε Με, λατρεύετέ Με και έχετέ Με πρώτο και υπεράνω όλων.

Μάθε μας να Σε αγαπούμε χωρίς να Σε προσβάλλουμε άλλο πια. Είμαι απελπισμένη χωρίς Εσένα, ω Αββά!

Τα μάτια Μου είναι συνεχώς επάνω σου, παιδί Μου, και το Πνεύμα Μου θα σε κυριεύσει περισσότερο από ποτέ για να μη μείνει τίποτε από σένα. Είμαι το Παν και μπορώ να σε πλημμυρίσω με το Φως Μου.
Αχ, δημιουργία! Είμαι Πιστός και Πράος, άφησέ Με ελεύθερο δημιουργία, και με τη μεγαλύτερη στοργή θα γεμίσω το πνεύμα σου με τη θεότητα του Πνεύματός Μου. 
Άφησε Με ελεύθερο να εξαφανίσω το λήθαργο που σε οδήγησε σ' αυτή τη μεγάλη αποστασία και στη φθορά της ψυχής σου.
 Επιτρέψτε Μου να σας γεμίσω με τη Φλόγα Μου για να γίνετε πιστοί και ένθερμοι υπηρέτες Μου. 
Αφήστε Με να σας μεταμορφώσω για να γίνετε η χαρά της Ψυχής Μου. 
Ο Ων είναι μαζί σας. 
Έχε την Ευλογία Μου και την Ειρήνη Μου, εσύ που Με διαβάζεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου