Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ.

11 Σεπτεμβρίου, 1991

Κύριε, κοιτάζω ψηλά τους ουρανούς και
ψάχνω για την ουράνια πραγματικότητα.
Γυρεύω το Άγιο Πρόσωπό Σου, για να
νιώσω Ειρήνη και να μπορέσω να χαρώ.
Γυρεύω το Άγιο Πρόσωπό Σου
για να μπορέσω να στοχαστώ.

Κι Εγώ, από την πλευρά Μου, τα Μάτια Μου επιβλέπουν τον σημερινό κόσμο, ερευνούν το ένα έθνος μετά το άλλο, εξετάζουν τη μια ψυχή μετά την άλλη για λίγη ζεστασιά, για λίγη γενναιοδωρία και για λίγη αγάπη, αλλά πολύ ελάχιστοι βρίσκουν στα Μάτια Μου χάρη.
 Πoλύ λίγοι μπαίνουν στον κόπο να ζήσουν άγια ζωή.
 Και οι μέρες φεύγουν και οι ώρες είναι τώρα μετρημένες πριν τη μεγάλη δοκιμασία. 
Οι πόλεις("Πόλεις" εννοεί τις ψυχές.) Μου έχουν γίνει πορνεία! 
Ανελέητες! 
Έχουν γίνει ένα φρούριο για τους δαίμονες! 
Όλες διεφθαρμένες από μέσα, καταφαγωμένες από το σκουλήκι! 
Ένα καταφύγιο για την οχιά και το σκορπιό! 
Πώς να μη φυσήξω πάνω σ' αυτούς τους αποστάτες την εξαγνιστική Φωτιά Μου;...

Ο Ιησούς άλλαξε τόνο ξαφνικά και αφού περίμενε λίγα δευτερόλεπτα, με πολύ σοβαρό τόνο που με φόβισε, είπε:

Η γη θα σαλευτεί και θα σειστεί και όλο το κακό που κτίστηκε σε Πύργους(Όπως ο Πύργος της Βαβέλ.)θα σωριαστεί σε σωρούς ερειπίων και θα ταφεί στο χώμα της αμαρτίας!
 Από ψηλά, οι Ουρανοί θα σειστούν και τα θεμέλια της γης θα σαλευτούν! 
Προσευχηθείτε το Χέρι του Πατέρα να μην επιπέσει το χειμώνα. 
Τα νησιά, οι θάλασσες και οι ήπειροι θα δεχθούν την Επίσκεψή Μου απροσδόκητα, με κεραυνό και με Φλόγα. 
Ακούστε προσεκτικά τις ύστατες προειδοποιήσεις Μου, ακούστε τώρα που είναι ακόμη καιρός.
 Διαβάστε τα Μηνύματά Μας( Του Χριστού και της Παναγίας, αυτών των δύο Μαρτύρων. (Αποκ.11:3))και σταματήστε να περιφρονείτε και να κωφεύετε όταν μιλάει ο Ουρανός.
Χαμηλώστε τις φωνές σας και θα ακούσετε τις δικές Μας. 
Σκεφθείτε διπλά πριν κρίνετε.
 Σκεφθείτε περισσότερο από διπλά προτού καταδικάσετε τα Έργα του Αγίου Πνεύματος. Δεν θα λυπηθώ όποιον εμπαίζει το Άγιο Πνεύμα και το προσβάλλει απροκάλυπτα.
 Η Δικαιοσύνη θα τον ρίξει στον κάτω κόσμο. 
Σηκώστε όλοι τα πρόσωπά σας και ερευνήστε τους ουρανούς για να αντικρίσετε το Άγιο Μου Πρόσωπο! 
Υψώστε τα μάτια προς τον Ουρανό και δεν θα χαθείτε. 
Μετανοήστε! και ζητήστε από στον Πατέρα να μαλακώσει.
 Σύντομα, πολύ σύντομα τώρα, θα ανοίξουν οι Ουρανοί και θα σας κάνω να δείτε
Τον Κριτή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου