Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕ ! ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΕΟΥΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ.

Ρόδος

Κύριε,
όταν έρθει ο καιρός να μας επισκεφθείς,
θα είμαστε άραγε έτοιμοι;
Κανείς δεν γνωρίζει όσα κρατάς κρυμμένα,
πόσοι ωστόσο θα συνεχίσουν
να καταδιώκουν το μήνυμά Σου;
Να διαστρεβλώνουν ό,τι λες;
Η μόνη τους σκέψη είναι πώς να αποδείξουν
στον κόσμο ότι αυτά τα μηνύματα είναι δαιμονικά,
της Νέας Εποχής (σέκτα), ή από κάποιο πονηρό πνεύμα.
Αλλά Γιαχβέ μου που Σε λατρεύω,
σκοπεύω με τη Δύναμή Σου,
να "σου αποδώσω δοξολογίες,
επειδή με λύτρωσες από το θάνατο,
για να περπατώ ενώπιόν Σου..." Ψαλμός 56:12

Ευωδία Μου, στηρίξου σε Μένα. 
Άκουσε Με: Φώναξε! Φώναξε στα έθνη χωρίς φόβο.
Μετανοήστε! γιατί ο Καιρός του Ελέους πλησιάζει στο τέλος του.
 Αλλάξτε τη ζωή σας και ζείτε άγια, θυσιάστε κι επανορθώστε τη ζωή σας πριν την Έλευση του Κυρίου.
Προσεύχεστε, προσεύχεστε γι' αυτούς που καταπνίγουν το Πνεύμα Μου.
 Προσεύχεστε γι' αυτούς που μιλούν για ενότητα αλλά στήνουν παγίδες σ' αυτούς που την εφαρμόζουν. 
Θα τους ζητήσω να λογοδοτήσουν την ημέρα της Κρίσεως γιατί κάλεσα και κανείς δεν απάντησε. 
Μίλησα φανερά, κι όμως κανείς δεν άκουσε. 
Τον Οίκο που ανοικοδομώ με τίμημα το αίμα των αγίων Μου μαρτύρων, Τον γκρεμίζουν συνεχώς. Προσευχήσου για την Ειρήνη του Οίκου Μου, για την ειρήνη μεταξύ αδελφών, για την ειλικρίνεια της καρδιάς, για ταπείνωση και αγάπη, τότε... η ενότητα θα ανθίσει μέσα σε όλες τις καρδιές... και η Αγία Μου Πόλη, η Ιερουσαλήμ θα Με δοξάσει, σε ένα σύνολο ενωμένο.


Α, Βασούλα, τίποτα δεν γίνεται μάταια, το Έργο Μου που σε κρατάει αργά το βράδυ δεν θα πάει χαμένο.
 Ο Λόγος Μου θα φτάσει στα πέρατα του κόσμου τούτου. 
Ησύχασε, παιδί Μου. Εγώ ο Ιησούς, η Μητέρα σου, οι άγιοι και ο φύλακας άγγελός σου είμαστε όλοι στο πλευρό σου. 
Μη φοβάσαι, ο Αββάς σου είναι η Δύναμή σου και το Καταφύγιό σου. 
Είσαι πολύτιμη για Μένα, παιδί Μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου