Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Κατά την Ημέρα Μου, θα κάνω να δύσει ο ήλιος το μεσημέρι και θα συσκοτίσω τη γη το καταμεσήμερο. Θα επιτρέψω στο Δράκοντα να δαγκώσει αυτή την αμαρτωλή γενεά και να ρίξει πάνω της μια Φωτιά που ποτέ άλλοτε δεν είδε ο κόσμος και ούτε θα ξαναδεί, για να κάψει τα αναρίθμητα κρίματά της.

Παραμονή Χριστουγέννων

Επιστροφή στην Ελβετία.

Κύριέ Μου;

Εγώ είμαι. Στηρίξου σε Μένα, παιδί Μου.

Με τα μάτια της ψυχής μου είδα το Θείο Πρόσωπο του Ιησού! Έμοιαζε μ' ένα παιδί με μεγάλα αθώα μάτια.

Τεράστιες επανορθώσεις πρέπει να γίνουν για να επουλωθούν οι πληγές αυτής της γης, πληγές και τραύματα που προκάλεσε η ανομία και η αμαρτία. Γίνε αρεστή στα Μάτια του Σωτήρα σου με περισσότερη εξάπλωση.
γένοιτο -
το μήνυμά Μου ας πάρει τέτοια έκταση, τέτοια εξάπλωση, ας μαρτυρήσει το ίδιο, έτσι ώστε η Κακία, η Αδιαφορία και η Αθεΐα να κυριευθούν. 
Παιδί Μου! πιάσου από την άκρη του ρούχου Μου και εξαπλώσου(τΟ Ιησούς εννοεί να μεγαλώσω το πεδίο δράσεως, εξαπλώνοντας το επείγον μήνυμά Του.)ώρα περισσότερο, από τη μια άκρη της γης στην άλλη. 
Μπες στους Ναούς Μου, αν σε δεχθούν στους Ναούς Μου. Αν οι άνθρωποι σου το απαγορέψουν, μην αφήσεις αυτό το γεγονός να σε πικράνει ή να σε στενοχωρήσει, μην απελπίζεσαι. Οι καταπιεστές σου θα ξαναδούν αυτές τις σκηνές την ημέρα της Κάθαρσης και θα κλάψουν στη θύμηση της απόρριψής τους. Θα συνειδητοποιήσουν πως απέρριπταν τις Θείες Καρδιές Μας, όχι εσένα. Τις Δύο Καρδιές Μας που προφήτευαν.
Κόρη Μου, ακολούθησε τα ματωμένα Ίχνη Μου και διακήρυξε το Άγιο Όνομά Μου σε κάθε σύναξη. Ήρθε ο καιρός που δεν θα πρέπει πια να διστάζεις. Φύτεψε Αμπελώνες οπουδήποτε και όπου μπορείς. Κάνε τις ερημιές κήπους. Έχω ευλογήσει τα Μηνύματά Μου για να ευδοκιμήσουν και να ριζώσουν, θάρρος λοιπόν, κόρη Μου.

Ξαφνικά, αισθάνθηκα ένα "πύρινο σπαθί" να με τρυπάει και φώναξα: Κύριε! Σε αποζητώ!

Με αποζητάς, γιατί έχεις δει τη Δόξα Μου... Γράφε:
Το ένα φρούριο μετά το άλλο πολιορκούνται από τον Άνομο.
 Έρχομαι σήμερα να προσφέρω σε όλη την ανθρωπότητα την Ειρήνη Μου, αλλά ελάχιστοι ακούνε. 
Έρχομαι σήμερα με όρους ειρήνης και μ' ένα Μήνυμα Αγάπης, αλλά η γη βλασφημεί την ειρήνη που προσφέρω, και ειρωνεύεται και χλευάζει την Αγάπη που δίνω στις παραμονές της Γέννησής Μου.
 Η ανθρωπότητα γιορτάζει αυτές τις ημέρες χωρίς το Άγιο Όνομά Μου. Το Άγιο Όνομά Μου έχει καταργηθεί και βλέπουν την ημέρα της Γέννησής Μου σαν μια μεγάλη αργία αναψυχής, λατρεύοντας τα είδωλα. 
Ο Σατανάς βρήκε τα παιδιά Μου αδύνατα και κοιμισμένα και μπήκε στις καρδιές τους. Έχω προειδοποιήσει τον κόσμο.
Το μήνυμα της Φατιμά μιλάει:
Κατά την Ημέρα Μου, θα κάνω να δύσει ο ήλιος το μεσημέρι και θα συσκοτίσω τη γη το καταμεσήμερο.
Θα επιτρέψω στο Δράκοντα να δαγκώσει αυτή την αμαρτωλή γενεά και να ρίξει πάνω της μια Φωτιά που ποτέ άλλοτε δεν είδε ο κόσμος και ούτε θα ξαναδεί, για να κάψει τα αναρίθμητα κρίματά της. 
Θα ρωτήσετε: "Θα χαθούν όλοι οι κάτοικοι της γης, οι καλοί μαζί με τους κακούς;"
 Σας λέω: οι ζωντανοί θα ζηλεύουν τους νεκρούς.
 Από τους δύο ο ένας θα σωθεί. 
Μερικοί θα ρωτήσουν: "Πού είναι ο Ηλίας και ο Μωϋσής που πρόκειται να έρθουν;"
 Σου λέω, πονηρή γενεά: όλ' αυτά τα χρόνια, δεν μιλούσαμε( Ο Χριστός εννοεί τις δύο Καρδιές που είναι οι δύο Μάρτυρες, Ζαχ.4:1-14 και Αποκ.11:1-13)με παραβολές.
 Ο Ηλίας και ο Μωϋσής ήρθαν και δεν τους αναγνωρίσατε αλλά τους φερθήκατε όπως θέλατε.
 Δεν ακούσατε τις Δύο Καρδιές Μας, την Άμωμη Καρδιά της Μητέρας Μου και την Ιερή Μου Καρδιά, άπιστη γενεά... 
Οι Δύο Καρδιές Μας δεν σας μίλησαν με παραβολές και με αινίγματα.
Όλα τα Λόγια Μας ήταν Φως και οι Καρδιές Μας, σαν δύο Λυχνάρια, λάμπουν η μια κοντά στην άλλη με τέτοια λάμψη, ώστε να μπορούν όλοι να δουν. 
Αλλά δεν καταλάβατε. 
Οι Καρδιές Μας σαν δυο Ελαιόδενδρα(Ζαχαρ.4:3, Αποκαλ.11:4) προσπάθησαν χρόνια τώρα να σας αναζωογονήσουν, σαν δυο κλαδιά από ελαιόδενδρα που αδειάζουν το έλαιον(Ζαχαρ.4:12) για να θεραπεύσουν τη γενεά σας και να επουλώσουν τις πληγές σας. Αλλά η γενεά σας φέρθηκε στις δύο Καρδιές Μας όπως ήθελε. Οι Δύο Καρδιές Μας είναι χρισμένες( Ζαχαρ.4:14)και είναι ζωντανές. Είναι σαν αιχμηρό δίκοπο σπαθί(Αποκαλ.1:16) και προφητεύουν, αλλά το ανυπότακτο πνεύμα αυτής της γενεάς ξανασταυρώνει το Λόγο Μου,( Αποκαλ.11:8-10)το δίκοπο σπαθί, και απορρίπτει τις Δύο Ιερές Καρδιές που σας μιλούν σήμερα, όπως ακριβώς απέρριψαν τους αγγελιαφόρους Μου στα Σόδομα και την Αίγυπτο.
Το πείσμα αυτής της γενεάς ξεπέρασε εκείνο του Φαραώ, γιατί οι απαιτήσεις τους σε ανθρώπινη γνώση έγιναν πεδίο μάχης ενάντια στη δική Μου Γνώση.( Αποκαλ.11:7)Πράγματι, οι Δύο Καρδιές Μας έχουν γίνει μάστιγα για τους κατοίκους της γης(Αποκαλ.11:10) αλλά σύντομα, πολύ σύντομα τώρα, η Φωνή Μου πάλι θα ακουστεί.
 Θα σας επισκεφθώ με κεραυνό και φωτιά. 
Η Δικαιοσύνη πλησιάζει. 
Και οι Δύο Καρδιές Μας που πολεμήσατε, στο τέλος θα θριαμβεύσουν.( Αποκαλ.11:7).
 Και η κυριαρχία του κόσμου θα ανήκει πια σε Μένα.(Αποκαλ.11:15).
 Όλ' αυτά είναι τώρα πολύ κοντά.
 Ανοίξτε τα μάτια σας και κοιτάξτε γύρω σας. 
Σας δίνω όλα τα σημεία των Καιρών και εσείς, εσείς που μοχθείτε για να επικρατήσει η ευλάβεια των Δύο Καρδιών, μην αποθαρρύνεστε. 
Το Βιβλίο της Αποκάλυψης μιλάει γι' αυτή την Αλήθεια, καθώς και το Βιβλίο του Ζαχαρία. Μη φοβάστε, διαδώστε αυτή την ευλάβεια με εμπιστοσύνη και με θάρρος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου