Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Η ΡΩΣΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΑΚΟΜΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ.

Κύριε, Πατέρα και Δέσποτα της ζωής μας,
μη μας εγκαταλείπεις τώρα, σε καιρούς θλίψης.
Κύριε, Πατέρα και Δέσποτα της ζωής μας,
βοήθησε τη Ρωσία να αυξηθεί στο Πνεύμα Σου.
Εσύ καθήλωσες τον Κόκκινο Δράκοντα που την είχε πολιορκήσει.
Κύριε, Πατέρα και Δέσποτα της ζωής μας,
σώσε μας από τον Αποστάτη που παραμένει ακόμη ανάμεσά μας.

Αχ, παιδί Μου, όλους θα σας διδάξω με την εξαγνιστική Μου Φωτιά, περίμενε και θα δεις.
 Άκουσε Με τώρα και γράφε, παιδί Μου:
Πριν λίγο καιρό τα περισσότερα έθνη στον κόσμο δεν θα πίστευαν ποτέ ότι ο εχθρός, ο Κόκκινος Δράκοντας, θα έχανε τη δύναμή του στη Ρωσία τόσο ξαφνικά.
 Βασούλα, αν η αδελφή σου Ρωσία επαναστάτησε εναντίον Μου, το γεγονός αυτό προέκυψε από τα αμαρτήματα του κόσμου και τα εγκλήματά του. 
Η Τυραννία έρχεται από κάτω.

Μα πώς ένιωθαν τα παιδιά της, αυτοί οι μάρτυρες που ανήκαν σε Σένα;

Πώς να περιγράψω αυτά που υπέφεραν τα παιδιά της, με Τι να τα συγκρίνω, κόρη Μου; Όλος ο Ουρανός θρηνούσε για τα παιδιά της.
 Οι γιοι της έμεναν αβοήθητοι, αλλά ποιος βρισκόταν κοντά τους για να θρηνήσει γι' αυτούς; 
Υπήρχε κανείς ανάμεσά τους αρκετά δυνατός για να καθηλώσει τον Δράκοντα; 
Όχι, όταν το δέρμα τους ήταν κολλημένο στα κόκκαλά τους.
 Τα παιδιά της πήγαιναν να ζητιανέψουν το ψωμί, καταπονημένα από τον εχθρό κατέρρεαν κάτω από το φορτίο τους. Αν κατέφευγαν στα κρυφά να βρουν καταφύγιο στους κόλπους Μου, τους τιμωρούσαν αυστηρά, δεν τους επιτρεπόταν να δείξουν το ζήλο τους για Μένα. Οι διώκτες τους ήταν πιο γρήγοροι από τις οχιές, κατασκόπευαν κάθε τους βήμα κι αν είχαν κάποια υποψία ότι το Βιβλίο της Ζωής ήταν κρυμμένο κάτω από το στρώμα τους, παρενοχλούσαν τα παιδιά Μου, τα καταδίωκαν και τα αιχμαλώτιζαν. 
Αχ, κόρη Μου, τα Μάτια Μου έκλαιγαν ακατάπαυστα βλέποντας αυτό το έθνος να εξαναγκάζεται στη σιωπή δια της βίας. 
Ιερείς και προφήτες φυλακίζονταν και υποχρεώνονταν να μένουν στο σκοτάδι.
 Πολλοί απ' αυτούς σφάχτηκαν αλύπητα μπροστά στα Μάτια Μου. Αυτό το έθνος που κάποτε Με τιμούσε και Με υμνούσε φανερά, ακτινοβολώντας σαν ζαφείρι, ένα Οχυρό αγαλλίασης, κατήντησε μια έρημος, ένας ξερότοπος από τα αμαρτήματα και τα εγκλήματα του κόσμου.
Σε βεβαιώνω, η κόρη Μου Ρωσία, η αδελφή σου, δεν σας έχει δείξει ακόμη αυτά που θα επιτελέσει στο Όνομα Μου.
Η Ημέρα της Εορτής δεν
έφτασε ακόμη και πόσο
θα ήθελα να ήταν κιόλας εδώ!
Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε γι' αυτή την Ένδοξη Ημέρα. 


Ιησού Μου;

Εγώ Είμαι. 
Αγάπα Με, Βασούλα, αυτό πραύνει την οργή του Πατέρα προς αυτή τη γενεά. Προσευχήθηκα για σένα στον Πατέρα μικρή Μου, να σ' ελευθερώσει από το "αγκάθι" που πήρες από Μένα.(Είχα προσφέρει στον Ιησού να πάρω επάνω μου αυτό το "αγκάθι" από Κείνον. Αυτό θα σήμαινε ένα λιγότερο αγκάθι επάνω στον Ιησού.  Αυτό το αγκάθι δόθηκε στον Ιησού από κάποιον αγαπημένο του που έχει γίνει δραστήριος διώκτης των μηνυμάτων. Ο Σατανάς τον μπέρδεψε και τώρα τον χρησιμοποιεί.)

Κύριε, Σε παρακαλώ, επιβεβαίωσε ό,τι μόλις άκουσα από Σένα, δίνοντάς μου ένα εδάφιο από τη Γραφή. (Ανοίγω την Αγία Γραφή στην τύχη και το δάχτυλό μου πέφτει στο Λουκά 22:42 όπου λεει:
"Πατέρα", είπε, "αν θέλεις, γλίτωσε με
απ' αυτό το ποτήρι. Ας μη γίνει όμως το
δικό μου θέλημα αλλά το δικό Σου".

Να είσαι ευλογημένη, θα σε οδηγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου