Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Μήνυμα για τις Φιλλιπίνες. Τα δείνα σας που προκλήθηκαν από την αμαρτία προκάλεσαν το Έλεός Μου και χάριν της μεγάλης Μου Αγάπης συνάζω σημέρα το λαό σας.

Μήνυμα για τις Φιλλιπίνες

Ειρήνη σε σένα. Πες στον λαό Μου να συλλογιστεί το Νόμο Μου. 
Γράφε:
Συμφιλιώνω τον κόσμο-
Πες τους ότι είμαι Εγώ, ο Ιησούς. Αν ρωτήσουν ποιό είναι το Μήνυμά Μου γι'αυτούς, πες τους:
Έρχομαι να σας συμφιλιώσω με την Ιερή Μου Καρδιά.
και όταν σας συμφιλιώσω μαζί Μου, θα σας ζητήσω, προς χάριν της μεγάλης Μου Αγάπης να συμφιλιωθείτε μεταξύ σας. Σκοπεύω να συμφιλιώσω τον κόσμο με την Ιερή Μου Καρδιά και έτσι να σας κάνω όλους μια νέα δημιουργία. (Αποκαλ. 21:10)
Αυτή είναι η υπόσχεση του Πνεύματός Μου.
Σας διαβεβαιώνω πως αυτός που σπέρνει τους σπόρους της μαλθακότητας θα θερίσει σοδειά διαφθοράς κι όταν Με αντικρύσει την Ημέρα της Κρίσεως θα του πω:
"Φύγετε από μακριά Μου! Πηγαίνετε στον Διαφθορέα που σας διέφθειρε!"
Αν δεν ακούσω κραυγή μετανοίας
η οσμή του θανάτου που οδηγεί στον θάνατο θα συνεχίζει να υψώνεται μέχρι τον Ουρανό. Δεν το θέλω άλλο. Αυτό που επιθυμώ από σας είναι
θυμίαμα-
Επιθυμώ να είστε σαν θυμίαμα, πάνω σε θυσιαστήριο.
 Αγαπημένα παιδιά, ας μεταμορφωθεί όλη η χώρα σας σ'ένα πελώριο Θυσιαστήριο που Μου προσφέρει την ευωδία του θυμιάματος. 
Θέλω να ζείτε άγια αφού είμαι Άγιος. 
Κάθε μέρα απλώνω τα Χέρια Μου προς το μέρος σας για να σας υψώσω σε Μένα.
 Σας έχω δείξει την Αγάπη Μου διαμέσου των αιώνων και σήμερα πάλι, σαν το βοσκό που σώζει τα πρόβατα του από το στόμα του λιονταριού, έρχομαι να σας σώσω από την Οχιά. 
Παρά την τρομακτική σας αθλιότητα δεν θα σας καταστρέψω όπως κατέστρεψα τα Σόδομα και Γόμορα. 
Γνωρίζω πόσο άθλιοι είστε και ω! Γνωρίζω τα κρίματα σας_ και είναι πολλά.
 Λόγω της βίας που ασκήθηκε στους γιούς σας χύνεται άφθονο το αθώο αίμα στη χώρα σας! Τα δείνα σας που προκλήθηκαν από την αμαρτία προκάλεσαν το Έλεός Μου και χάριν της μεγάλης Μου Αγάπης συνάζω σημέρα το λαό σας. 
Καλέστε όλους υπό το Άγιό Μου Όνομα και πέστε τους ότι δεν βάζω κανένα σε δοκιμασία, ούτε έρχομαι για να σας απειλήσω.
Πέστε στο λαό σας ότι θα σκορπίσω πάνω τους το Πνεύμα της Αγάπης Μου.
 Από τον ουρανό θα απλώσω σαν πέπλο πάνω από τη χώρα σας και σαν ομίχλη το Πνεύμα της Αγάπης Μου θα σας τυλίξει, και θα εισδύσει κι από τις χαραμάδες των θυρών και των παραθύρων σας.
 Ο λαός σας δεν θα απογοητευτεί από την Επίσκεψή Μου. 
Με την εξαγνιστική Μου Φωτιά θα καταπιώ τη διαφθορά και σαν θεριστής θα βάλω το Δρεπάνι Μου και θα θερίσω αυτή τη σοδειά του κακού, θα την κάνω δεμάτι και θα την ρίξω στη φωτιά για να καεί και στη θέση της θα σπείρω σπόρους από τον Ουρανό: σπόρους Αγάπης. 
Σας μιλάει ο Κύριος σας, Αυτός που σας αγαπάει περισσότερο απ'ότι μπορεί να συλλάβει ο άνθρωπος.
Είμαι Εγώ, ο Ιησούς, ο Σωτήρας σας,
στις πόρτες σας τώρα και πάλι σας λέω: Ελάτε! 
Ελάτε σε Μένα, εσείς οι καταπονημένοι, θα σας ανακουφίσω και θα σας παρηγορήσω. Ελάτε να λάβετε όλους τους θησαυρούς της Ιερής Μου Καρδιάς.
 Η Βασιλεία του Θεού ( Δηλ. Η Εκκλησία.)είναι ανάμεσά σας, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βαδίσετε μέσα. 
Το Σπίτι Μου είναι σπίτι σας. Άνοιξα τη θύρα της Βασιλείας Μου για όλους. 
Ελάτε, μην ξαναπέσετε πια στον πειρασμό της βίας, ανταποδώστε το κακό με αγάπη.
Συγχωρήστε!
Πως αλλιώς θα σας συγχωρήσει ο Πατέρας αν δεν είστε διατεθειμένοι να συγχωρήσετε; Φάτε από τον Καρπό Μου και όχι από τον καρπό του εχθρού Μου, γιατί τα τέκνα του σκότους φέρονται με κακία ακόμη και στους δικούς τους επειδή ο Πονηρός είναι ο κύριός τους που τους διδάσκει να του μοιάζουν. 
Και ο άνθρωπος που είναι άτιμος στα μικρά θα είναι άτιμος και στα μεγαλύτερα πράγματα. 
Συγκεντρώστε τους φίλους σας και προσευχηθείτε, θα ακούσω την προσευχή σας.
Κάθε αμαρτωλός που μετανοεί θα εισακουστεί στον Ουρανό
Εγώ, ο Ιησούς, σας ευλογώ όλους αφήνοντας τον Στεναγμό της Αγάπης Μου πάνω στο μέτωπό σας. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου