Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

ΑΘΛΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ, ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ.ΑΔΥΝΑΜΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ,ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΜΟΥ.

Κύριε, αυτή είναι η Μεγάλη Εβδομάδα για τους Καθολικούς και η επόμενη είναι η Μεγάλη Εβδομάδα για τους Ορθοδόξους. Νιώθω ότι δεν είναι σωστό να υπάρχουν διαφορετικές ημερομηνίες και να διαφοροποιούμαστε στο Όνομα Σου σε σημείο ν' ακούει κανείς παρατηρήσεις όπως: Ο Χριστός τους δεν είναι ο Χριστός μας!

Σας αγαπώ όλους το ίδιο αλλά πολλοί από σας δεν φαίνονται να το καταλαβαίνουν.
 Άθλιοι είστε όλοι, αμαρτωλοί είστε όλοι.
 Αδύναμοι είστε όλοι, αλλά όλοι σας είστε απόγονοί Μου. 
Κατάλαβες, Βασούλα; 
Έκανα Εγώ καμιά διάκριση; 
Ήρθα σε σένα και έδειξα σε σένα την Ιερή Μου Καρδιά. Ο Ιησούς εννοεί ότι ήρθε σε μια Ορθόδοξη και όχι σε μια καθολική και χρησιμοποιεί ως επί το πλείστον καθολική ορολογία.)
Πήγα προς κάθε κατεύθυνση να βρω με ποιόν τρόπο θα σε κάνω δική Μου. Σκόρπισα πάνω σου ευλογίες για να σε αναστήσω και να σε πλάσω, αφού σου έλειπε η Σοφία. Σε πολιόρκησα και μέσα στην Ευσπλαχνία Μου Εγώ ο Ίδιος σε διάλεξα για να δώσεις μαρτυρία σ' ένα λαό που δεν είναι δικός σου, και που πολλοί απ' αυτούς δεν καταλαβαίνουν γιατί η Σοφία διάλεξε μια ξένη. Εγώ, η Ιερή Καρδιά, είμαι αποφασισμένος να τους δείξω ότι πήρα εσένα, μια ξένη γι' αυτούς, για να μοιραστώ τα Πλούτη της Ιερής Μου Καρδιάς και να μοιραστώ τις χαρές και τις λύπες Μου. Ναι, ήρθα να διδάξω και στους ξένους τα Πλούτη της Ιερής Μου Καρδιάς. Συνέθεσα σήμερα γι' αυτούς ένα νέο άσμα, επειδή είμαι Ένας και ο Αυτός!
Συνέχισε λοιπόν, μαθήτρια, να μην διαφοροποιείσαι στο Όνομα Μου. Ακόμη κι αν η ανάσα των εχθρών Μου σε παρασύρει σαν ανεμοστρόβιλος, δεν θα σε αφήσω ανυπεράσπιστη. Θα έρχομαι πάντα σε βοήθειά σου, παιδί Μου. Αν σε προκαλούνΑπό τους λαϊκούς ως τους ιερείς και επισκόπους(καθολικούς). Μερικοί μου ζητούν ν' αλλάξω και να γίνω καθολική για να αποδείξω την αυθεντικότητά μου.0 , μην αποκρίνεσαι, Εγώ θα αποκρίνομαι στη θέση σου. 
Η Γραφή λεει: "Ο Θεός δεν κάνει διακρίσεις, αλλά δέχεται τον καθένα, σε όποιον λαό κι αν ανήκει, αρκεί να Τον σέβεται και να ζει σύμφωνα με το Θέλημά Του." Πράξεις 10:34-35).
 Αλλά οι άνθρωποι διαιρέθηκαν, διαχωρίστηκαν μεταξύ τους κάτω από την Αγιότητά Μου. Περίμενε όμως και θα δεις. 
Το Άγιο Πνεύμα Μου (προς μεγάλη έκπληξη πολλών) θα δωριστεί και στους ειδωλολάτρες. 
Σε βεβαιώνω, αυτά τα πράγματα θα γίνουν πριν παρέλθει η γενεά αυτή.
 Θάρρος λοιπόν, παιδί Μου, μη φοβάσαι. Θα σας ενώσω όλους στο τέλος...
 Και η οχιά δεν θα είναι πια ελεύθερη να χύνει το δηλητήριό της μέσα στην τροφή σου, γενεά.
 Η τροφή σου θα είναι πλήρης και αγνή. Η θλίψη και ο στεναγμός θα τελειώσουν. Σας αγαπώ και ο λαός Μου, ενωμένος, θα φέρει το Άγιο Όνομα Μου. Απλώς Χριστιανοί, κάτω από τον Χριστό.)

Ω, και να έσχιζες διάπλατα τους
Ουρανούς και να κατέβαινες!
Μπροστά στην Παρουσία Σου όχι μόνο
τα βουνά θα έλιωναν, όπως είπε ο προφήτης Ησαίας
,Ησαίας 63:19)
αλλά και τα τρία σιδερένια ραβδιά 
που με έβαλες να σχεδιάσω και που συμβολίζουν
τους Καθολικούς, τους Ορθοδόξους και τους Προτεστάντες.

Σου υπόσχομαι: δεν θ'αφήσω την εκκλησία Μου διηρημένη για πολύ. 
Εγώ ο Ίδιος θα έρθω με πλήρη ισχύ να Την ανοικοδομήσω, έχε Μου εμπιστοσύνη, αγαπημένη Μου. Δεν θα ανεχθώ άλλο αυτή την άπιστη γενεά, άλλωστε η οργή του Πατέρα δεν μπορεί άλλο να συγκρατηθεί. 
Γι' αυτό το λόγο οι Χάρες Μου επάνω σας θα πολλαπλασιαστούν, για να σας σώσω. 
Βασούλα, η γη δεν έχει ακόμη απολαύσει πλήρως την Ειρήνη Μου, σαν ξερό χώμα διψά γι' αυτή την Ειρήνη που σας κληροδότησα, κι Εγώ, σαν ρυάκι που κυλάει μέσα σε κήπο, θα έρθω να σας ποτίσω. Κι εσύ παιδί Μου, αγαλλίασε! γιατί έχω ριζώσει μέσα σου και σ' έκανα Κατοικία Μου και μέσα σου θα αυξηθώ, αν Μου το επιτρέπεις. Προσευχήσου τώρα μαζί Μου στον Πατέρα, παιδί Μου.
 Επανάλαβε μετά από Μένα αυτή την προσευχή :
Πατέρα,
ευλογημένο το Όνομα Σου.
Αφού ο Αγαπημένος Σου Υιός, Ιησούς Χριστός,
δεν ήρθε στον κόσμο για να τον καταδικάσει
αλλά για να σώσει τον κόσμο, ελέησέ μας.
Δες τις Άγιες Πληγές του Υιού Σου
που είναι τώρα ορθάνοιχτες και
θυμήσου το τίμημα που πλήρωσε για μας,
για να μας λυτρώσει όλους.
Θυμήσου τις Ιερές Του Πληγές
και τις δύο Καρδιές που Εσύ ο Ίδιος
ένωσες με την Αγάπη και που υπέφεραν μαζί,
της Αειπάρθενου Μαρίας και του Αγαπημένου Σου Υιού.
Ω, Πατέρα,
θυμήσου την Υπόσχεσή Του τώρα
και στείλε μας τον Παράκλητο, με πλήρη ισχύ,
το Άγιο Πνεύμα της Αληθείας,
να υπενθυμίσει στον κόσμο την Αλήθεια,
και του Υιού Σου την ευπείθεια,
την ταπείνωση, την υπακοή και τη μεγάλη Αγάπη.
Πατέρα, ήρθε η ώρα
που η βασιλεία της διαίρεσης φωνάζει
για Ειρήνη και Ενότητα.
Ήρθε η ώρα που το πληγωμένο Σώμα του Υιού Σου
φωνάζει για Δικαιοσύνη,
αυτήν που ο κόσμος δεν γνώρισε ακόμη,
αλλά μέσω της Άμωμης Καρδιάς της Μαρίας
και της Ιερής Καρδιάς του Ιησού,
δώσε μας, πάντιμε Πατέρα,
την Ειρήνη αυτή μέσα στις καρδιές μας,
και εκπλήρωσε την Γραφή
εισακούοντας την Προσευχή
του Αγαπημένου Σου Υιού,
να γίνουμε όλοι ένα,
ένα μέσα στην Υπεραγία Τριάδα,
για να Σε λατρεύουμε όλοι και να Σε υμνούμε
γύρω από μία Τράπεζα.
Αμήν.
Κόρη Μου, αγάπα Με όπως σ' αγαπώ. Αγαπάτε ο ένας τον άλλο όπως σας αγαπώ. Να είσαι ευλογημένη, έλα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου