Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

ΑΓΑΠΑΤΕ ΜΕ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΕΤΕ ΜΕ, Η ΠΟΡΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΕ.

Ρόδος

Για την ομάδα:
Κύριέ μου και Θεέ μου;

Εγώ Είμαι. 
Θα μιλήσω ανοιχτά στα πρόβατά Μου.
Το μόνο που ζητώ από σας είναι αγάπη, να με αγαπάτε απεριόριστα.
 Είμαι η Πηγή της Υπέρτατης Αγάπης. 
Ελάτε σε Μένα, αντλήστε από Μένα και γεμίστε τις καρδιές σας για να μπορέσετε να δώσετε την αγάπη αυτή στους άλλους. 
Είμαι παρών όπου και αν είστε, γι' αυτό ποτέ μην ξεχνάτε ότι όπου είστε, είμαι. 
Εγώ ο Κύριος σάς ευλογώ. 
Ενδιαφερθείτε για τους αδελφούς και αδελφές σας και οδηγήστε τους σε Μένα, να δουν κι αυτοί το Άγιο Μου Πρόσωπο. 
Εγώ, παιδιά Μου, σας έπλασα από Αγάπη για να Με αγαπάτε, να Με παρηγορείτε, να Με υμνείτε.
Θέλετε να με δοξάσετε; 
Αγαπάτε Με και λατρεύετέ Με, η πόρτα για τον Ουρανό είναι οι προσευχές που Μου απευθύνετε. 
Θέλω προσευχές από την καρδιά σας, σας λεω λοιπόν να προσεύχεστε, να προσεύχεστε, να προσεύχεστε. 
Να θυμάστε ότι η καρδιά της Μητέρας σας και η δική Μου είναι ενωμένες στην Αγάπη. Εσείς λοιπόν, εσείς που η Καρδιά Μου αγαπά, ελάτε και στους δυο Μας και θα βρείτε ανάπαυση στην Ιερή Μου Καρδιά και προστασία στην Καρδιά της Μητέρας σας. 
Είμαι η Ανάσταση και θα αναστήσω ακόμη περισσότερους, όπως ανέστησα κι εσάς. Είμαι το Έλεος και από το Άπειρο Έλεος Μου, αφήνω την Καρδιά μου να συγκινηθεί.
Η Αγάπη και το Έλεος είναι μπροστά στις πόρτες σας, τώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου