Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Η ΡΩΣΙΑ ΘΑ ΔΟΞΑΣΕΙ ΦΑΝΕΡΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΝΗΡΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΛΑΝΙΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ.

Κύριέ μου και Ζωή Μου.

Εγώ Είμαι.
 Η σιωπή είναι το καλύτερο όπλο μετά την προσευχή.
 Σύντομα θα καταπατήσω τον εχθρό μου .
Βασούλα, άκουσέ Με: ο Άγιος σου ανασταίνει τη Ρωσία για να γίνει ένα ευγενές έθνος. Η Ρωσία θα τελειοποιηθεί στους κόλπους του Νυμφίου της. 
Εγώ, ο Κύριος, θα την τελειοποιήσω.
 Δεν σου είπα παιδί Μου, ότι το Χέρι Μου είναι επάνω στην κρύα της καρδιά και την θερμαίνει;(Βλέπε προφητικό μήνυμα για τη Ρωσία, ) και τη μέρα πού η νύφη μου θα ανοίξει τα μάτια της και θα Με δει, το Νυμφίο της, να στέκομαι στο πλευρό της, θα δει και θα καταλάβει τα έργα των Χεριών Μου στο μέσον της, και ως εκ τούτου, η νύφη μου Ρωσία θα δοξάσει φανερά το Όνομα Μου και όλα τα πονηρά πνεύματα που πλανιόνται μέσα της θα φύγουν.
Σας είπα όλ' αυτά πριν να συμβούν για να πιστέψετε ότι Εγώ, ο Παντοδύναμος, σας καθοδηγώ. 
Ακούστε Με: Δεν θα αποκρύψω τα σχέδιά Μου. 
Αν οι άνθρωποι μπουν σε πειρασμό να αποκρύψουν τα Σχέδια Μου, Εγώ, με το ίδιο Μου το Χέρι θα τα αποκαλύψω όλα σε όλους σας πριν να συμβούν.
 Ο Άγιος σάς προειδοποίησε.
 Δεν απείλησα κανένα σας. 
Μια Αχτίδα Φωτός από τον Ουρανό θα έρθει στο κέντρο του Σώματός Μου(Η Εκκλησία.) και θα αλλάξει την όψη αυτής της γης και θα φέρει ειρήνη μεταξύ αδελφών.(Εδώ κατάλαβα ότι ο Κύριος αναφερόταν στην ΕΝΟΤΗΤΑ των Εκκλησιών.)
Αυτή θα είναι η ανταμοιβή για τις προσευχές, τις θυσίες, τους κόπους μετανοίας, τη σταθερότητα και την πίστη των αγίων μαρτύρων. 
Μη φοβηθείτε όταν έρθει η ώρα της μεγάλης θλίψης αν ήσασταν σταθεροί και φυλάξατε την πίστη σας, γιατί αυτή η Ώρα πρέπει να έρθει για να αλλάξει την όψη αυτής της γης. Έτσι λοιπόν ό,τι ειπώθηκε στη Φατιμά θα εκπληρωθεί.
 Ο Πατέρας σάς αγαπά όλους και δεν κρίνει κανένα. 
Ο Θεριστής είναι ήδη επί το έργον Τα Έργα του Πατέρα θα σας καταπλήξουν όλους. 
Όσο για σένα, παιδί Μου, ξαναδιάβασε τα μηνύματά Μου. 
Δεν είπα ότι Εγώ, ο Κύριος έχω κάνει πολλά θαυμάσια για σας και θα κάνω ακόμη περισσότερα στις μέρες που θα έρθουν; ( Ο Θεός αναφέρεται στο Μήνυμά Του  Προφητεία σχετική με την πτώση του κομουνισμού στη Ρωσία.)
Βλέπεις πώς επαληθεύονται οι προφητείες Μου; και τώρα σας λεω ότι οι Ουρανοί θα ρίξουν σύντομα κατακλυσμό κατά τον Ερχομό Μου σε σας. 
Η Φωτιά Μου θα πέσει πάνω στη γη για να κάψει τα εγκλήματά της.
 Δεν θα συγκρατήσω το Χέρι Μου .
Το Άγιο Όνομα Μου βεβηλώνεται καθημερινά και οι παρατηρήσεις Μου περιφρονούνται. Είναι για να εκπληρωθούν τα λόγια που λεει η Γραφή.
Γράφε:
"Εκείνη τη μέρα έγινε μεγάλος σεισμός και το ένα δέκατο της πόλης γκρεμίστηκε. Σκοτώθηκαν από το σεισμό εφτά χιλιάδες άνθρωποι( Δηλαδή μεγάλος αριθμός απ' όλες τις τάξεις.)
Οι υπόλοιποι, τρομαγμένοι προσκύνησαν τον επουράνιο Θεό".(Διάβασε επίσης Ματθ. 24:22 και Ματθ. 24:29-30.)( Αποκ.11: 1 ).
 Έχει μείνει τώρα πολύ λίγος χρόνος. 
Συγχωρήστε τον πλησίον σας όσο είναι ακόμη καιρός.
 Επανορθώστε, νηστέψετε.
 Αν είσαι ένας αμαρτωλός που σπέρνει ταραχή ανάμεσα σε φίλους, μετανόησε.
 Για χάρη του Αγίου Μου Ονόματος γύρισε σε Μένα.
 Είσαι κύριος της βούλησής σου αλλά όχι των Σχεδίων Μου και σε παροτρύνω να σπεύσεις να παραδοθείς. 
Ο Σατανάς στέλνει ακούραστα σε όλους σας τους πιστούς του, επαγρυπνείτε λοιπόν περισσότερο από ποτέ, η βασιλεία του πλησιάζει στο τέλος της.
 Γι' αυτό θα ξεράσει για τελευταία φορά πάνω σ' αυτή τη γη ελπίζοντας να παρασύρει όσο το δυνατόν περισσότερες ψυχές. 
Γι' αυτό το λόγο πρέπει να έχετε σταθερότητα και πίστη, γιατί μπορείτε να αποφύγετε, ακόμη και να εμποδίσετε το Σατανά να ξεράσει πάνω σ' αυτή τη γη. 
Θάρρος κόρη Μου, σήκωσε το κεφάλι και στηρίξου σε Μένα.
 Θα συνεχίσω να σε βοηθώ.


Πολυεύσπλαχνε Κύριε,
κάνε αυτοί που λένε:
"Θα ακολουθήσουμε το δικό μας δρόμο",
να επιστρέψουν σε Σένα.
Η ανθρώπινη υπερηφάνειά τους
να χαμηλώσει τα μάτια και
η αλαζονεία τους να ταπεινωθεί. Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου