Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Έρχομαι στη χώρα σας για να σας αφήσω ένα σημάδι της Μεγάλης Μου Αγάπης. (Στους Καναδούς του Chateaugay.)

Έρχομαι στη χώρα σας για να σας αφήσω ένα σημάδι της Μεγάλης Μου Αγάπης. Έρχομαι, Εγώ ο Βασιλιάς σας, σαν ζητιάνος, ρακένδυτος και ξυπόλητος, να σας ζητήσω να συμφιλιωθείτε μαζί Μου και να σας ζητήσω ένα ελάχιστο μερίδιο από την αγάπη σας. Από το Άπειρο Έλεος Μου σκύβω ως εσάς να σας βγάλω από το λήθαργό σας και το σκοτάδι σας, για να γευθείτε τη Μεγάλη Μου για σας Αγάπη. 


Chateauguay, Καναδάς


Πριν τη συγκέντρωση προσευχήθηκα πάλι να με βοηθήσει ο Κύριος.

Βασούλα Μου, είναι ποτέ δυνατόν να απαιτήσω από σένα κάτι πέρα από τις δυνατότητές σου;
 Κόρη Μου, η εκπλήρωση του Νόμου Μου είναι η Αγάπη, η Αγάπη είναι η ρίζα του Νόμου Μου και οι υπόλοιπες εντολές δεν ευσταθούν αν δεν υπάρχει η Αγάπη.
 Είσαι πλασμένη για να Με δοξάσεις.
Άκουσε: το Πνεύμα Μου θα σε κυριεύσει.Για τη συγκέντρωση.)
 Δώσε Μου τις οικογένειες αυτής της χώρας. 
Δώσε Μου τώρα, λουλούδι, την οφειλόμενη δόξα, πες τους,(Στους Καναδούς του Chateaugay.)  είμαι ο Λυτρωτής Σας και δεν έρχομαι να καταδικάσω, αλλά να σώσω με σωτήρια δικαιοσύνη. 
Γι' αυτό να επικαλείστε το Όνομα Μου, αγαπημένα Μου παιδιά, Ιησούς σημαίνει Αυτός που σώζει. 
Βρίσκομαι μπροστά στις πόρτες σας, αγαπημένοι, και σας ευλογώ όλους. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου