Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.

Την παραμονή της ομιλίας και της σύναξης προσευχής.
Ω Κύριε, είσαι ο Θεός μου,
ευλογημένο το Όνομα Σου.
Πραγματοποίησες το Σχέδιο Σου και
με έφερες εδώ, σ' αυτή τη χώρα,
να δώσω μαρτυρία και να Σου δώσω τη Δόξα.
Άνοιξε το στόμα μου στη σύναξή Σου
για να Σε δοξάσω μόνο.


Θα το κάνω. Εγώ, ο Κύριος, σε ευλογώ. 
Άκουσε Με: προφήτευσε σ' αυτούς.
 Βασίσου στη συμπαγή Μου Δύναμη. Κάθε επίτευγμα προέρχεται από Μένα και όχι από σένα.
 Βάζω μπροστά σε κάθε ψυχή φωτιά και νερό και την αφήνω να διαλέξει.
 Δεν παραβιάζω ποτέ την ανθρώπινη ελευθερία, ποτέ...
 Επιτρέπω στον άνθρωπο να διαλέξει και θέλω να ξέρει πόσο χαίρομαι όταν διαλέγει το σωστό.
 Παρ' όλα αυτά, θα καταδιώκω πάντα τον αμαρτωλό για να εγκαταλείψει την αμαρτία. Θα γυρεύω πάντα κάθε μέσον να τον κατακτήσω, και κάθε φορά που θα πέφτει θα είμαι εκεί για να τον σηκώνω. 
Δεν θα τον απωθήσω, ούτε θα τον επιτιμήσω.
 Οι εχθροί του μπορεί να χαίρονται, αλλά Εγώ, θα έχω μόνο δάκρυα στα Μάτια και θα του ζητήσω να ριχτεί στην αγκαλιά Μου, και αν το κάνει, θα του ζητήσω να Μου επιτρέψει να κατοικήσω μέσα του. Αν δεχθεί, θα κάνω την ψυχή του Κτήμα Μου και μέσα σ' αυτή την περιοχή θα σκηνώσω (μέσα του) κι από κείνη τη στιγμή θα περιβάλω την Ιδιοκτησία Μου με την Αγάπη Μου, για να βεβαιωθώ ότι κανείς παρείσακτος δεν θα καταπατήσει ο,τι μόλις έκανα δικό Μου και για πάντα. 
Μακάριος όποιος μένει μαζί Μου, θα κερδίσει τη Γνώση και θα εισέλθει στην αιώνια Ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου