Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ΜΕ ΘΛΙΒΕΙ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΡΑΓΙΖΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟΣΗ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

Μήνυμα για τη Ροδίτικη ομάδα προσευχής:

Η ανυπομονησία Μου να τους κηρύξω ξεπερνάει τον ανθρώπινο νου και γι' αυτό η Σοφία βρίσκεται στην πόρτα της καρδιάς τους. 
Κανείς δεν είναι άξιος της Σοφίας Μου, παρ' όλα αυτά, ο Πατέρας από την Άπειρη Αγαθότητά Του είναι πρόθυμος να δώσει τη Σοφία στα παιδιά. 
Αχ... αγαπημένοι Μου, είστε όλοι απόγονοί Μου, άθλιοι ήσασταν κι ακόμη είστε, ωστόσο ποιος Πατέρας θα αδιαφορήσει για το παιδί του που ζει μέσα στην αθλιότητα και θα το διώξει για να συνεχίσει την ανήθικη ζωή του μέχρι να το καταλάβει ο Θάνατος; 
Δεν θα επέμβει και δεν θα σπεύσει γρήγορα σε βοήθειά του; 
Τώρα που σας σήκωσα από το λάκκο, υψώστε το βλέμμα σας σε Μένα και τα μάτια σας θα αντικρίσουν την Τελειότητα. 
Επιτρέψτε Μου να μείνω μαζί σας και δεν θα το μετανιώσετε...
 Εγώ, ο Κύριος ευλογώ τον καθένα σας. 
Να είστε σκεύη Φωτός για τους άλλους που περιφέρονται σαν σκεύη μολυσμένα, ανίκανοι να ξεχωρίσουν το αριστερό τους χέρι από το δεξί, και να τους φέρετε σε Μένα. Θα σας δώσω τη Δύναμή Μου, μη φοβάστε.
Το ανθρώπινο γένος Με θλίβει μέχρι θανάτου και η Καρδιά Μου ραγίζει παρατηρώντας τόση αδικία και αμαρτία μέσα στον κόσμο. 
Εσείς, ακούσατε τους θρήνους Μου γιατί Εγώ ήρθα κοντά σας. 
Ακούσατε τη Φωνή Μου, χαρείτε! 
Χαρείτε κι ευτυχήστε επειδή θεράπευσα τα μάτια σας που ήταν θολά, την καρδιά σας που ήταν άρρωστη από την ασέβεια. 
Σας έκανα να επιστρέψετε κοντά Μου με το Έλεος Μου και τώρα επιτρέψτε Μου να σας χρησιμοποιήσω όλους για το Θεϊκό Μου Σχέδιο, μικρούς και μεγάλους.
 Να προσεύχεστε και να Μου ζητάτε να σας καθοδηγώ. μου είστε ακριβοί. 
Να προσεύχεστε αδιάλειπτα, αυτή θα είναι η τροφή σας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου