Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΗ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΑΣ ΘΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ ?


Σώσε μας όλους, Ιησού!
Περίμενε Κύριέ μου, όλα τα παιδιά Σου να
μεταστραφούν πριν έρθει η Ημέρα Σου!
Ο Θρόνος Σου σύντομα θα κατέβει ανάμεσά μας,
αλλά είμαστε όλοι έτοιμοι;
Άφησε το Ποτάμι Σου που δροσίζει
με τα νερά του τις άνυδρες πόλεις
να χυθεί μέσα μας, Κύριε, πλημύρισέ μας,
κατάκλυσέ μας, πολιόρκησέ μας
κι από τη στιγμή που θα βρεθείς μέσα μας,
οι πόλεις Σου δεν θα πέσουν ποτέ!
Καθαγίασε την κατοικία Σου. Θέωσέ μας.

Ο Χρισμένος σε ευλογεί και σε παροτρύνει να προσεύχεσαι.
 Μην απελπίζεσαι,(  Είχα φοβηθεί πως κατά κάποιο τρόπο οι προσευχές μου δεν θα ήταν αρκετές ούτε αυτές των άλλων που προσεύχονται, γιατί είμαστε τόσο λίγοι.)σας δίνω αρκετό χρόνο για να μεταστραφείτε, αλλά θα καταλάβει η γενεά σου; 
Θα είναι πρόθυμοι ν' αλλάξουν τη ζωή τους; 
Πρέπει να λάβεις υπ'όψη παιδί Μου, τις καθημερινές προσβολές που δέχομαι.
 Για πόσο
καιρό ακόμη ο Χριστός σας θα προσβάλλεται;
Έχεις κάτι να Μου πεις, κόρη Μου; 
Δεν σε ακούω να λες τίποτε.

Χάρη! Χρειαζόμαστε χάρη για να επιστρέψουμε σε Σένα,
ακριβώς όπως εγώ. Δεν ήξερα τίποτε για Σένα
και πόσο πολύ Σε προσέβαλα, Κύριέ μου,
παρά μόνο όταν ήρθες με τη χάρη σε μένα.

Συνέχισε λοιπόν να προσεύχεσαι για τους αδελφούς σου. 
Είπα: Θα υπάρξει μεγαλύτερη επιείκεια για τα Σόδομα παρά γι' αυτή τη γενεά.
 Θυμάσαι τη Νινευή; 
Ήταν στο χείλος μιας μεγάλης καταστροφής, αλλά άκουσαν τον Iωνά, το φερέφωνό Μου, και από τον μεγαλύτερο έως τον μικρότερο... όλοι νήστεψαν, μετανόησαν και υποσχέθηκαν ν' αλλάξουν ζωή και να ζήσουν άγια.
 "Σταθείτε πάνω στους δρόμους τους παλιούς, ρωτήστε για τα αιώνια μονοπάτια."(Ιερεμίας 6:16)
Αναζητήστε την Αλήθεια. 
Κόρη Μου, μακάριος αυτός που θ' ακολουθήσει τη συμβουλή Μου.
Θα σου πω κάτι ακόμη: Εγώ, ο Χρισμένος, θα σας φλογίσω όλους με τη Φωτιά Μου και θα σας αναλώσω για να δώσω στην ψυχή σας νέα ζωή. 
Μου μένει λίγος χρόνος τώρα, αυτοί οι Καιροί του Ελέους και της Χάριτος κοντεύουν να τελειώσουν. 
Δεν αποκρύπτω τα Σχέδια Μου, ούτε κρύβω το Πρόσωπό Μου, φανερώνω όσο ποτέ το Πρόσωπό Μου.
Κι εσείς, αγαπημένοι μου, οφείλετε να πάτε να διαδώσετε αυτά τα Μηνύματα της Δεύτερης Πεντηκοστής και αυτά που διδάσκει το Πνεύμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου