Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

ΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ. Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΓΕΛΟΥΝ.

Κύριε;

Εγώ Είμαι. 

Κύριε, δέσε με μαζί Σου ακόμη περισσότερο τώρα και προφύλαξε με από τις προσβολές των ανθρώπων, επειδή αγαπώ οικουμενικά. Δέσε με στην Καρδιά Σου και όταν βαδίζω το Φως Σου ας είναι ο Οδηγός μου. Όταν αναπαύομαι το Πνεύμα Σου να αγρυπνεί επάνω μου και όταν ξυπνώ κάνε το Πνεύμα μου να μιλάει με το Πνεύμα Σου. Άφησέ με να ενεργήσω σαν Εσένα και να επιζητήσω την εύνοιά Σου. Κάνε την καρδιά μου πρόθυμη να Σε αναζητήσει για να ξεπληρώσω ό,τι Σου υποσχέθηκα.
Θύμισε σε όλους μας, Κύριε, τι μας έδωσες/ Μας έδωσες μία στιβαρή Αγία Εκκλησία γεμάτη με το Άγιο Πνεύμα Σου, όχι ένα άδειο ερείπιο. Μας έδωσες ένα στερεό Ραβδί, όχι δύο ή τρία ή ένα σωρό κομμάτια. Που πήγαν όλ'αυτά;

Βασούλα, άσε Με να σου πω πρώτα. Οι προσβολές αυτών που σε προσβάλλουν πέφτουν επάνω Μου, μην παραιτείσαι λοιπόν. Να μεταφέρεις το Σταυρό της Ενότητας από χώρα σε χώρα και να γίνεις η Ηχώ Μου.
Για να ζωντανέψω τη μνήμη του λαού Μου στέλνω το Άγιο Πνεύμα Μου να τους θυμίσει να υιοθετήσουν την αμοιβαία αγάπη που οδηγεί στην ειρήνη και την αλληλοκατανόηση. Στα προκαταρκτικά Μου Μηνύματα για την Ενότητα είχα ζητήσει απ'όλους σας να λυγίσετε, υπάρχει όμως κανείς σήμερα έτοιμος να ακούσει τι λέει το Πνεύμα Μου;
Υπάρχει ανάμεσά σας δίκαιος άνθρωπος;
Υπάρχει κανείς που να Με αναζητεί πραγματικά;
Χαμήλωσε κανείς τη φωνή του για να ακούσει τη δική Μου; Ποιός είναι ο πρώτος δίκαιος άνθρωπος ανάμεσά σας που θα μειωθεί και θα σβύσει για να γίνει ορατή η Παρουσία Μου;
Ποιός ανάμεσά σας είναι έτοιμος να χαμηλώσει το κεφάλι του για να επιτρέψει να φανεί το δικό Μου Κεφάλι;
Υπάρχει ανάμεσά σας γενναιόδωρος άνθρωπος που θα χαμηλώσει τη φωνή του για ν'ακούσει την παρακλητική Μου προσευχή προς τον Πατέρα;
Θα πιω, Πατέρα,
ακόμη μιά εποχή το Ποτήρι της διαίρεσης τους
ή θα ενοποιήσουν έστω την Εορτή του Πάσχα
και θ'ανακουφίσουν κάπως τον πόνο και τη λύπη Μου;
Πόσο θα κρατήσει η βασιλεία αυτή του Σκότους;
Αποχώρισαν την Κεφαλή Μου από το Σώμα
και λησμόνησαν ότι η Κεφαλή Μου
δυναμώνει και συγκροτεί όλο το Σώμα.
Πατέρα! Συμφιλίωσέ τους και θύμισέ τους
ότι με το Σταυρικό Μου Θάνατο
τους χάρισα την Ειρήνη Μου.
Δώσε τους πλουσιοπάροχα το Πνεύμα της Αληθείας
στις καρδιές τους και όταν δουν τη γύμνια τους
τότε θα καταλάβουν.
Συγχώρησέ τους, Πατέρα,
γιατί δεν ξέρουν τι κάνουν.
Το Οχυρό των υπερηφάνων θα σωριαστεί κάτω, παιδί Μου! (Εδώ είχα την εντύπωση ότι απάντησε ο Πατέρας.)
Η υπερηφάνεια τους και η δόξα τους θα σωριαστούν όταν τους πολιορκήσει το Πνεύμα Μου, περίμενε και θα δεις. 
Γράφε: ακούτε στ'αλήθεια; 
Ακούτε στ'αλήθεια αυτά που λέω; 
Αυτά που σας λέω σημαίνουν Ειρήνη για τους δικούς Μου και για τους φίλους Μου. Θα καταλάβαιναν αν, από σήμερα απαρνηθούν τη μωρία τους. Για σας που Με αγαπάτε ανεπιφύλακτα, που Με σέβεστε και Με φοβάστε, δεν έχετε παρά ν'απλώσετε το χέρι σας στη σωτήρια βοήθειά Μου και τότε η δόξα θα ζήσει μέσα στον καθένα σας. Η Αγάπη και η Πιστότητα σμίγουν, η Δικαιοσύνη και η Ειρήνη αγκαλιάζονται. Η Πιστότητα ανεβαίνει από τη γη, ενώ η Δικαιοσύνη πάντα σκύβει από τον Ουρανό. 
Δεν έπαψα να σκορπώ επάνω σας την ευτυχία, τι καρπό όμως έδωσε το χώμα σας; Η Δικαιοσύνη ήταν πάντα πρόδρομός Μου και η Ειρήνη ακολουθούσε τα Βήματά Μου, μπορώ να πω το ίδιο και για σας; Ποιος μπορεί να επανορθώσει για τα χρόνια της διαίρεσής σας; 
Οι πανηγυρισμοί και οι ομιλίες δεν Με ενδιαφέρουν. Η υποκρισία και ο φαρισαϊσμός δεν Με ξεγελούν.
Ω, κόρη Μου, αυτό που θέλω να καταλάβουν, ιδίως όσοι ζουν μέσα στις Πληγές Μου, είναι το μέγεθος της θλίψης Μου. 
Και ο λόγος που έδωσα έμφαση σε ορισμένα πράγματα είναι για να τους αξιώσω να διακηρύξουν με το Πνεύμα και όχι με το γράμμα.
 Θέλω να πλημμυρίσω το πνεύμα τους με το Υπερβατικό Μου Φως για να δουν τα πράγματα με τα δικά Μου Μάτια και όχι με τα δικά τους, για να δουν τα πράγματα με το Θείο Μου Φως και όχι με το δικό τους. 
Είναι γνωστό ότι είμαι Πιστός και Δίκαιος και το γεγονός ότι στερούνται πιστότητος και δικαιοσύνης δεν σημαίνει ότι και Εγώ θα τους δείξω λιγότερη Πιστότητα, Δικαιοσύνη και Ειρήνη και ότι δεν θα έλθω για να τους σώσω. Ακόμη και αν όλοι τους απομακρυνθούν από Μένα και από τους Δρόμους Μου, Εγώ θα παραμείνω Πιστός και Αληθινός. (Αποκαλ. 19:110
Το Πνεύμα Μου θα εργάζεται για την αποκατάσταση της ειρήνης μεταξύ αδελφών και διαμέσου του Σταυρού Μου και των Πληγών Μου θα σας ενώσω όλους σε ένα Σώμα και θα σας κάνω να με δοξάσετε γύρω από μία Τράπεζα και το φράγμα που σας κρατεί χωρισμένους θα πέσει. 
Καμμιά αφορμή για κατάρα δεν θα υπάρχει πια ( Αποκαλ. 22:3)και ο Θυσιαστήριος Θρόνος Μου θα βρίσκεται στη θέση του. 
Ελάτε σε Μένα σα μικρά παιδιά, για ν'ανοίξω τα μάτια της ψυχής σας, ώστε να δείτε πόση Ελπίδα περικλείει για σας το Κάλεσμά Μου. 
Ευλόγησε Με κόρη Μου. 
Έλα.


Σε ευλογώ, Κύριε. "Βγάλε τον λαό μου τον τυφλό, παρ'όλο που έχει μάτια, και τον κουφό, παρ'όλο που έχει αυτιά. Ας συγκεντρωθούν όλα τα έθνη και ας συναχθούν όλοι οι λαοί. Ας ακου'σουν και ας πουν: Αυτό είναι αληθινό" (Ησ. 43:8-9)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου