Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Ω γενεά! Πού είναι το Σημείο ανάμεσα σε Μένα και σε σένα; Τι το έκανες; Πού είναι η πίστη σου σε Μένα; Πώς αφεθήκατε να φτάσετε στο σημείο να Με εγκαταλείψετε;

Κύριε;

Εγώ είμαι. 
Έλα και παρηγόρησέ Με, έλα και ανακούφισέ Με, ανάπαυσέ Με. Σε δημιούργησα για να είμαι ο Ένας και Μοναδικός στην καρδιά σου. Σε δημιούργησα για να βγάλεις τ' αγκάθια που χώθηκαν στο Σώμα μου. Σε δημιούργησα για να είσαι το θύμα της Καρδιάς Μου. Σε αγαπώ με πάθος, δέξου την Αγάπη Μου, δέξου τη Γνώση Μου, δέξου τις δοκιμασίες με υπομονή και μην τις κοιτάς με περιφρόνηση. Δέχτηκα το Σταυρό Μου με μεγάλη Αγάπη, με υπακοή, και ήπια το Ποτήρι Μου ως την τελευταία του σταγόνα από Αγάπη και για να ευχαριστήσω τον ουράνιο Πατέρα. Σε διαπαιδαγωγώ μόνο στη μετριοπάθεια.
Κόρη Μου αν Με ακούσεις, θα μάθεις. Τα Μάτια Μου σε παρακολουθούν διαρκώς, σε φυλάνε και σ' ευλογούν. Είμαι Αυτός που σ' αγαπά πιο πολύ, μη φοβάσαι λοιπόν, κόρη Μου Βασούλα, μην τρέμεις τη διαπαιδαγώγησή Μου που θα σε προσανατολίσει προς την κατεύθυνσή Μου, δείχνοντάς σου τη μεγαλοπρέπεια των Έργων μου, τη Λαμπρότητά τους και τα Πλούτη της Καρδιάς Μου και την αδηφάγο Φλόγα της Αγάπης Μου. Σε έχω εγκαταλείψει ποτέ; Αντιστάθηκα ποτέ στα καλέσματά σου όταν Με χρειαζόσουν;
Ευλογημένα έθνη, ευλογημένε λαέ, ευλογημένη δημιουργία!
 Γιατί αντιστέκεστε στην Αγάπη Μου και πλανηθήκατε για να γίνετε εύκολη λεία στο Σατανά, αφού αφεθήκατε να επικαλεσθείτε το Όνομα Μου μάταια; 
Το πνεύμα που έχετε μέσα σας είναι ένα πνεύμα ανταρσίας, που σας κατευθύνει όλους στο να ζείτε μια αισθησιακή ζωή, μια άσκοπη ζωή, μια άθεη ζωή, και να ανταλλάσσετε την αγιότητα με τη διαστροφή. 
Ω γενεά! 
Πού είναι το Σημείο ανάμεσα σε Μένα και σε σένα; 
Τι το έκανες;
 Πού είναι η πίστη σου σε Μένα; 
Πώς αφεθήκατε να φτάσετε στο σημείο να Με εγκαταλείψετε;
Δεν ακούσατε ποτέ ότι όσο πιο κοντά Μου έρχεστε, τόσο πιο κοντά σας θα έρθω; Κρατήστε τα μάτια σας καρφωμένα πάνω Μου χωρίς να κοιτάτε ούτε αριστερά ούτε δεξιά, για να πω μια μέρα: παιδί Μου, καλωσόρισες στο Σπίτι του Πατέρα σου. 
Ήσουν για Μένα μια ευωδία πραϋντική, τήρησες το Νόμο μου και έζησες άγια.
 Υπήρξες καρποφόρος και έθρεψες τους φτωχούς. 
Έλα λοιπόν παιδί Μου, πέσε στην αγκαλιά του Πατέρα σου και ζήσε στην Καρδιά Μου παντοτινά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου