Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

ΟΛΑ ΘΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ.

Πόσο θαυμάσιο θα είναι όλοι οι Χριστιανοί
να ζουν μαζί σαν αδέλφια.
Πόσο μεγαλύτερη θα είναι η Δόξα Σου
να μας δεις ταπεινούς γύρω από
ένα Θυσιαστήριο και Ιερό,
να Σε υμνούμε με μια καρδιά,
ένα πνεύμα και μια φωνή...
κι όμως όταν ακολουθώ τις οδηγίες Σου
και δίνω μαρτυρία για την ενότητα,
δεν γίνομαι αντιληπτή ούτε πιστευτή.
Σαν μυλόπετρες με συνθλίβουν καταγής.

Παιδί μου, ο Χρισμένος είναι ο Ποιμένας σου και σε ποιμαίνει ανοίγοντας το δρόμο σου.
 Ντυμένη με τις Ευλογίες Μου, το μόνο που σου ζητώ είναι να μεταβιβάζεις στα έθνη την Αγάπη που σου έδωσα. 
Επίτρεψέ Μου να σε χρησιμοποιήσω, μικρή ψυχή, ο Αββάς σε έχει στην αγκαλιά Του. Ο Ων είναι μαζί σου. Κοίταξέ Με, Τι δεν θα κάνω για σένα... κι εσύ, μπορείς να προφέρεις τα ίδια λόγια;

Ναι, Κύριε.

Σήκω τότε και συνέχισε να δίνεις μαρτυρία. Ο αγώνας σου δεν τελείωσε ακόμη, αλλά μην αποθαρρύνεσαι, στο πλευρό σου είμαι για να ενθαρρύνω τη μικρή σου καρδιά. Οι αστράγαλοί σου είναι δεμένοι με τους δικούς Μου και τα Χείλη Μου είναι κολλημένα στο αυτί σου για να σου ψιθυρίζουν και να σου θυμίζουν ότι εσύ, που δεν είσαι παρά η μαθήτριά Μου δεν είσαι ανώτερη από τον Θείο σου Διδάσκαλο. Δεν θα σου προξενήσουν τα ίδια σημάδια που προξένησαν στον Κύριό σου, τον Πρώτο Μάρτυρα;
Κόρη Μου, αγάπα Με και θα συνεχίσω να σου χαρίζω τον Θησαυρό της Ιερής Μου Καρδιάς, όλ' αυτά τα Πλούτη που φυλάχτηκαν για τους καιρούς σας. 
Είπα ότι από την Ιερή Μου Καρδιά, θα επιτελέσω στους έσχατους καιρούς έργα όπως ποτέ άλλοτε, έργα πού θα σας καταπλήξουν, για να δείξω τη λαμπρή δόξα της Ιερής Μου Καρδιάς. Υποσχέθηκα ότι θα επιδείξω την Ιερή Μου Καρδιά ολότελα κι ανεπιφύλακτα για να φλογίσω τις καρδιές, γιατί τα λόγια Μου είναι πιο γλυκά κι από το μέλι. 
Όλα θα εκπληρωθούν στην ώρα τους.
 Έχε Μου εμπιστοσύνη.
 Μην αφήσεις κανένα να σε ξεγελάσει, παιδί Μου.
 Το Δώρο Μου έχει δοκιμαστεί, σε ευλογώ.
 Η Σοφία θα συνεχίσει τα Καλά Της Έργα μαζί σου. 




ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ   ΣΕ   ΚΑΘΕ   ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο   ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ   ΟΝΟΜΑ   ΜΟΥ,   ΒΑΣΟΥΛΑ,   ΑΠΟ   ΤΑ   ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ   ΜΕ   ΤΟ   ΟΝΟΜΑ   ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου