Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ΝΑ ΑΠΑΡΝΙΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΑΣ ?

Κύριε, θεράπευσέ με.

Αν με ακούς με προσοχή και δεν Μου προβάλλεις αντιρρήσεις, αντιπάλους και αμφιβολίες, αν έρχεσαι και παραδέχεσαι την αμαρτωλότητά σου και δεν δείχνεις κανένα δισταγμό για μετάνοια, θα σε θεραπεύσω. Μου ανήκεις και σου έχω δώσει την Καρδιά Μου, θέλω λοιπόν να σταυρώσεις ό,τι είναι δικό σου. Τα μόνα σημάδια στο σώμα σου να είναι αυτά που έχω στο Σώμα Μου. Αν δεις αχνάρια που δεν Μου ανήκουν, μην τα ακολουθήσεις. Τ' αχνάρια Μου είναι βαμμένα με Αίμα και αρωματισμένα με μύρο. 
Αν ακούσεις κάτι από κάποιον ντυμένο με μεγαλόπρεπη στολή, άφησέ το να πεθάνει μαζί του και μη δίνεις σημασία σ' αυτό πού λεει. 
Εγώ, ο Σωτήρας σου, είμαι ντυμένος με ράκη από σάκκο(Αποκ. 11:3)και βαδίζω ξυπόλητος. Ο μανδύας Μου είναι ποτισμένος στο Αίμα και η Καρδιά Μου τυλίγεται από πύρινες φλόγες, τα Χείλη Μου είναι ξερά από έλλειψη Αγάπης.

Κύριε, θεράπευσέ τους όλους, όλους!

Χαροποίησε την Καρδιά Μου και προσευχήσου για όλες αυτές τις καρδιές που είναι κλειστές στη φρόνηση και στη Σοφία Μου.

Γι' αυτό, Κύριε, τράβηξέ μας κοντά Σου, έχουμε τόσο κουραστεί να πορευόμαστε σ' αυτή την εξορία.

Η Δρόσος από το Στόμα Μου θα ανακουφίσει την καρδιά σας, θα σας λυτρώσω από τη θλίψη σας.
 Τα Μάτια Μου επιβλέπουν τον κόσμο, ερευνούν τον καθέναν από σας.
 Αν κατέβαινα τώρα θα έβρισκα μόνο μια χούφτα ανθρώπους με το Σημάδι Μου στο μέτωπό τους. 
Άνοιξα τους Ουρανούς με λύτρο τη Ζωή Μου για να γίνουν και δικοί σας.
 Σας ερωτώ: ποιος άνθρωπος προσκολλάται στο θάνατο και όχι στη Ζωή; 
Κι όμως, για πόσο ακόμη δεν θα λογικεύεστε; 
Για πάντα; 
Για πόσο ακόμη θα πρέπει να απορρίπτετε την Αγάπη Μου, να απαρνιέστε και να προσβάλλετε τον Χριστό σας; 
Η Αλήθεια και η Δικαιοσύνη κάθονται στο Θρόνο που κατεβαίνει ανάμεσά σας, για να σας πουν ότι ο δρόμος για το δωμάτιό σας στον Ουρανό, στο Σπίτι του Φωτός, περνάει από Μένα. 
Αν εγκαταλειφθείτε σε Μένα, θα σας δείξω το δρόμο για το Σπίτι. 
Αν βασιστείτε στην Αγάπη Μου, θα σας οδηγήσω στο δωμάτιο Εκείνης που Με συνέλαβε, για να σας κάνει καλά με τις περιποιήσεις της. Δεν δένω με σκοινί την ελευθερία σας. Σας δένω μ' ένα στεφάνι Αγάπης. 
Σας Αγαπώ με μια Αγάπη αιώνια και η Στοργή Μου για σας είναι Αστείρευτη Πηγή. Άκουσε κόρη Μου, πες το στους ξένους και στους δικούς σου, πες τους πόσο υποφέρει η Καρδιά Μου από έλλειψη αγάπης.


Ο Ιησούς με στέλνει σε μια φυλακή την ΗΠΑ, για να δώσω μαρτυρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου