Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ: ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΤΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΤΟ ΚΑΚΟ. ΜΙΜΗΘΕΙΤΕ ΜΕ.

Φυλακές Strangeway, Αγγλία

Βασούλα, προσευχήθηκα για σένα στον Πατέρα, είμαι Εγώ, ο Ιησούς. Συγκεντρώσου σ'αυτό που σου έχει ανατεθεί.
 Τώρα γράφε: ( Μήνυμα για τους φυλακισμένους.)
Ειρήνη σε σας. 
Σας άκουσα να Με φωνάζετε " Πατέρα!"
Είμαι εδώ.
Θέλετε να επιστρέψετε; 
Δεν θα σας κοιτάξω πια με αποδοκιμασία, αφού είμαι η Άπειρη Ευσπλαχνία, ούτε θα σας καταδίκασω. 
Αυτό που αναζητώ είναι η καρδιά σας. 
Χρειάζομαι αγάπη, διψώ γι'αγάπη. Τα χείλη Μου είναι ξερά από έλλειψη αγάπης. Αποφάσισα να μην κοιτάξω πια το παρελθόν σας, μόνο το παρόν. 
Η Βασίλισσα των Ουρανών (Η Παναγία.) βρίσκεται στο πλευρό Μου και απ'όλες τις γυναίκες Αυτή προσευχήθηκε επίμονα για σας, περισσότερο από όλες τις Εξουσίες, τις Κυριαρχίες, τους Θρόνους, τις Δυνάμεις και τους Αγγέλους, περισσότερο από οποιοδήποτε πλάσμα.
 Γι'αυτό υποδεχθείτε Την στις προσευχές σας, τιμήστε Την, όπως Εγώ Την τιμώ.
Είστε όλοι βαπτισμένοι στο Όνομά Μου και δεν θα πρέπει να υπάρχει καμμία διάκριση μεταξύ αδελφών.
 Αν γνωρίζατε μόνο αυτό που σας προσφέρω σήμερα δεν θα διστάζατε να Μου προσφέρετε την καρδιά σας και να εγκαταλειφθείτε σε Μένα.
 Επιστρέψτε σε Μένα και μη φοβάστε, Αυτός που σας μιλάει τώρα είναι ο Άγιος Σύντροφός σας, Αυτός που σας αγαπά πιο πολύ.
 Πιστέψτε στην Αγάπη Μου, συλλογισθείτε και στοχασθείτε στο Πάθος Μου. Προσφέρετέ Μου την καρδιά σας κι Εγώ θα την μετατρέψω σ'ένα κήπο με τις λεπτότερες ευωδίες, όπου Εγώ, ο Βασιλιάς σας, θα μπορούσα να αναπαύομαι. 
Επιτρέψτέ Μου να την κάνω Κτήμα Μου και θα ζήσετε, μην απομακρύνετε από Μένα την καρδιά σας. 
Μην Με κρατάτε σε απόσταση, μιλήστε Μου ελεύθερα, Εγώ ακούω. 
Σας προσκαλώ όλους να μελετήσετε αυτά τα λόγια :
ανταποδώστε με αγάπη, το κακό-
-μιμηθείτε Με-
και θυμηθείτε, είμαι μαζί σας διαρκώς. 
Ποτέ, ποτέ μην το ξεχνάτε. 
Ευλογώ τον καθένα σας, αφήνοντας το Στεναγμό της Αγάπης Μου στο μέτωπό σας.

Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου