Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

Άκουσε, Ιρλανδία, μη σκορπίζεις άλλο, συγκεντρώσου.

Μήνυμα Για Την Ιρλανδία

Άκουσε, Ιρλανδία, μη σκορπίζεις άλλο, συγκεντρώσου. 
Συγκεντρωθείτε όλοι και γίνετε ένα. Ελάτε κοντά Μου εν ειρήνη και προσευχηθείτε μαζί για την ειρήνη. Αδειάστε τις καρδιές σας από κάθε κακή προδιάθεση και μάθετε πού υπάρχει ειρήνη, πού υπάρχει αγάπη, πού υπάρχει αγιότητα. Προσευχηθείτε γι' αυτούς που τα χέρια τους στάζουν αίμα, δεν ξέρουν τι κάνουν.
Ήρθα να ξεχωρίσω την καλύτερη μερίδα από το ποίμνιο και να τους ζητήσω, αν επιθυμούν να τηρήσουν μια γενική κατάπαυση του πυρός επί εννέα ημέρες. Οι δαίμονες σ' αυτή τη χώρα θα πανικοβληθούν. 
Ξέρω ότι τα κρίματά σας είναι πολυάριθμα και μόνο ένα υπόλοιπο έχει τη σφραγίδα Μου στο μέτωπό τους. Σε διέσχισα, Ιρλανδία, και έμεινα κατάπληκτος από την ασέβειά σου απέναντι στο Νόμο.
 Αλλά να, η Ώρα πλησιάζει. Η γη σου είναι μοιρασμένη με μια διαχωριστική γραμμή, αλλά το ίδιο είναι και η καρδιά σου, κόρη Μου Ιρλανδία, μέσα στα σπλάχνα σου.(Ο Θεός αναφέρεται στα διάφορα θρησκεύματα μέσα στην Εκκλησία Του.)
Αναστυλώστε τον ετοιμόρροπο Οίκο Μου με το να συναθροίζεστε στο Όνομά Μου. Κι αν είστε μόνο ένα υπόλοιπο που Μου έμεινε πιστό, μην αποθαρρύνεστε: Θα σας φέρω, με μια ευλογία, καινούργιο κρασί για να υγράνετε τα χείλη σας. Μην αποθαρρύνεστε. 
Ο Λυτρωτής σας βρίσκεται στο δρόμο της Επιστροφής Του.
 Είστε οι πλίνθοι του Ιερού Μου και συγχρόνως οι οικοδόμοι του Οίκου Μου. 
Αν ενωθείτε και συγκεντρωθείτε πάλι, θα σχηματίσετε ένα οικοδόμημα, αν όμως παραμείνετε διηρημένοι και διασκορπισμένοι, πώς θα ανοικοδομήσω ό,τι είναι τώρα ερείπια; Σας χρειάζομαι όλους μαζί για να κάνω μια ενότητα και να οικοδομήσω τον Οίκο Μου. Χρειάζομαι όλους τους πλίνθους.
Η επίγεια Βασιλεία Μου είναι η Εκκλησία Μου και η Θεία Ευχαριστία είναι η Ζωή της Εκκλησίας Μου, αυτής της Εκκλησίας που Εγώ ο ίδιος σας παρέδωσα.
 Σας άφησα με μια Εκκλησία, αλλά δεν πρόλαβα να φύγω, δεν πρόλαβα να πάω στον Πατέρα και κάνατε τον Οίκο Μου ερήμωση! 
Τον ισοπεδώσατε! Και το ποίμνιό μου περιπλανιέται δεξιά κι αριστερά... 
Έως πότε θα πίνω το Ποτήρι της διαίρεσής σας; Ποτήρι θλίψης και ερήμωσης; Προσφέρατε στον Πανάγιο, σε Εκείνον που λέτε ότι αγαπάτε, ένα ποτήρι τόσο πλατύ και τόσο βαθύ, γεμάτο πίκρα και θλίψη, που ο ουρανίσκος Mου είναι πιο στεγνός από περγαμηνή, τα χείλη Μου σκασμένα. Η γεύση του ποτηριού που μου προσφέρει η γενεά αυτή είναι πικρή σαν φαρμάκι. Δεν καταπίνω μόνος Μου τα Δάκρυά Μου, η Αγία σας Μητέρα συμμερίζεται τη θλίψη Μου αφού η Άμωμη Καρδιά της είναι ενωμένη αγαπητικά με την Ιερή Μου Καρδιά. 
Σύντομα όμως θα σας ανανεώσω όλους με τη Φωτιά Μου. 
Να προσεύχεστε αδιάλειπτα γιατί η Ώρα πλησιάζει.
 Σας ευλογώ όλους, σφραγίζοντας τα μέτωπά σας με το Στεναγμό της Αγάπης Μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου