Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

Κόρη Μου, σύντομα θα τους δείξω το Άγιο Μου Πρόσωπο, θα πλημμυρίσω τη χώρα σου( Η Ελλάδα)με το Πνεύμα Μου, και ποτάμια θ' απλωθούν παντού, θα ξεχειλίσουν. Δεν θα τους κρύψω το Πρόσωπό Μου ...

Κύριε, κυνηγάς τους διώκτες μου και τους προλαβαίνεις και δεν μπορούν να με αγγίξουν. Οι ξένοι(Οι καθολικοί) έρχονται γυρεύοντας την εύνοιά μου ωστόσο, όταν πηγαίνω στους δικούς μου(Η Ορθοδοξία), σαν τη φτώχεια στο πλάι τους, σαν ζητιάνος σε ανάγκη να τους μιλήσω για τα Μεγαλεία Σου, θάλεγε κανείς ότι έχουν τ' αυτιά τους σφαλισμένα για να μην ακούσουν το Νέο Ύμνο της Αγάπης Σου. Μήπως θα πρέπει να πατήσω το πατητήρι μόνη μου, χωρίς κανένα από τους δικούς μου μαζί μου;

Το δικό Μου Χέρι δεν σου είναι αρκετό; Τα δικά Μου Μάτια που σε προσέχουν μέρα νύχτα δεν σου είναι αρκετά;
 Κόρη Μου, σύντομα θα τους δείξω το Άγιο Μου Πρόσωπο, θα πλημμυρίσω τη χώρα σου(  Η Ελλάδα)με το Πνεύμα Μου, και ποτάμια θ' απλωθούν παντού, θα ξεχειλίσουν. Δεν θα τους κρύψω το Πρόσωπό Μου ...Έχε ελπίδα Βασούλα Μου, έχε ελπίδα.
 Ο Βασιλιάς σου δεν θα εγκαταλείψει κανένα.
 Θα έρθει με θεραπευτικό βάλσαμο στο Χέρι και θα σας θεραπεύσει ένα προς ένα. 
Χαίρε, κόρη Μου, χαίρε.
 Θ' αποσφραγίσω τ' αυτιά τους για τη Δόξα Μου.
 Έλα, τα μυστήρια της Βασιλείας των Ουρανών αποκαλύπτονται σε σένα, προσευχήσου να αποκαλυφθούν και σ' αυτούς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου