Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ.

Ρόδος

Το Πνεύμα Μου είναι με το πνεύμα σου. Εγώ σε γεμίζω. Αχ, Βασούλα της Ιερής Μου Καρδιάς, να θυμάσαι πάντα αυτά τα λόγια:

Ο Δρόμος του Σταυρού μου είναι σημαδεμένος
με το Αίμα Μου

και όποιος παίρνει αυτό το δρόμο θεληματικά, τον ευλογώ και τον χρίζω.
 Διώκεσαι για χάρη Μου;
 Μη φοβάσαι, είμαι κοντά σου και στο πλευρό σου για να σε ενθαρρύνω.
 Καταδικάζεσαι αλλά μόνο από τον κόσμο. 
Για χάρη Μου εξευτελίζεσαι από ανθρώπινα χείλη, να χαίρεσαι! γιατί κι Εγώ έπαθα το ίδιο. 
Δεν είπα ότι κανείς δεν είναι ανώτερος από τον Κύριό Του;
 Είσαι ο περίγελος των δικών σου,(Πολλοί ορθόδοξοι θεολόγοι και μοναχοί με ειρωνεύονται.) αλλά το ίδιο ήμουν κι Εγώ, ο Βασιλιάς σου.
 Όταν σε μαστιγώνουν στο δρόμο του Γολγοθά, το αίμα σου θα αναμιχθεί με το δικό Μου. ποια μεγαλύτερη χάρη μπορώ να σου προσφέρω από το να σε μετατρέψω σε άλλον ένα ζωντανό εσταυρωμένο για τη Δόξα Μου; 
Όταν βλέπω τα πόδια σου έτοιμα να σκοντάψουν, σε σηκώνω και σε βάζω στους Ώμους Μου, σαν πρόβατο.
 Έλα, μαζί Μου θα είσαι πάντα ασφαλής. 

Ιησού είσαι η Ελπίδα Μου,
η Δύναμή Μου, η Χαρά μου και το Τραγούδι μου.
Θα βρίσκω πάντα καταφύγιο
στην Ιερή Σου Καρδιά

Ο Ων σάς ζητάει να εγκαταλείπεστε καθημερινά σε Μένα. Ζητήστε Με και θα Με βρείτε. Εγώ και η Αγία σας Μητέρα σάς λέμε: να προσεύχεστε, να προσεύχεστε, να μην παύετε να προσεύχεστε. 
Ο Σατανάς έρχεται όταν κοιμάστε, μη δίνετε λοιπόν αφορμή στο Σατανά. Προσευχηθείτε γιατί η προσευχή είναι το όπλο σας εναντίον του Σατανά.
Η Αγάπη σάς αγαπά.


Στη νεανική ομάδα προσευχής Αθηνών και Ρόδου:

Είπα, είστε τα παιδιά του Φωτός και σ' αυτό θα προσθέσω: και η κατοικία σας είναι η Ιερή Μου Καρδιά. Να θυμάστε, η Αγάπη Μου για όλους σας είναι μεγάλη, ποτέ, μα ποτέ μην το ξεχνάτε αυτό.


Ο Ιησούς μάς ζήτησε να διαβάσουμε Κολοσσαείς: 3:5-17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου