Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

ΦΑΝΕΡΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ.

Κύριέ μου;

Εγώ Είμαι. 
Μην αποθαρρύνεσαι, μικρή, σ' αυτή την εξορία. Είμαι στο πλευρό σου για να σε βοηθώ να σηκώσεις αυτό το φορτίο. Έλα να αναπαυθείς στην Ιερή Μου Καρδιά, ας γίνει η Οασή σου όσο διασχίζεις αυτή την έρημο. Δεν θα σ' εγκαταλείψω, ούτε θα σε παραμελήσω. Είμαι η Ελπίδα σου και ο κόπος σου δεν θα πάει χαμένος. Αγαπημένη ψυχή, σου προσφέρω την Υπομονή Μου. Ποτισμένη από την Αγάπη Μου, ω, και Τι δεν θα κάνω για σένα... αντί για το μονοπάτι που έπρεπε να διασχίσεις, σου έστρωσα ένα παρτέρι με ρόδα. Δεν θα κρύψω πόσο Εγώ, ο Σωτήρας σου, σε αγαπώ. 
Φανερώνω σήμερα σε όλη την ανθρωπότητα τη Ζηλότυπη Αγάπη Μου.
 Φανερώνω σε όλους σας το Άγιο Πρόσωπό Μου για να σας υπενθυμίσω να είστε άγιοι και να ζείτε άγια.
 Μου ανήκετε, πλασμένοι από την Πηγή της Υπέρτατης Αγάπης Μου, προορισμένοι να έχετε αιώνια θεμέλια σε Μένα και να είστε εικόνα της Θείας Μου Φύσης. 
Ο θάνατος δεν προοριζόταν για σένα, γενεά, αλλά δέχθηκες τις υποχθόνιες δυνάμεις.
Κόρη, Εγώ ο Ύψιστος, είχα προβλέψει την προδοσία της Εκκλησίας Μου και τα χτυπήματα που θα δεχόταν το Σώμα Μου. Σήμερα ο ήλιος δεν σας χαρίζει το φως του, ούτε η σελήνη φέγγει επάνω σας.
 Ο Σατανάς σκέπασε όλη τη γη με τον καπνό του. Αποστατήσατε... 
Την Παντοτινή Μου Θυσία την κάνατε παρωδία, μια ανάξια απομίμηση, ένα βδέλυγμα ερημώσεως. 
Κρύβετε την Αλήθεια με ένα Ψέμα, είστε ένοχοι βλασφημίας...
 Η Αγία Μου Παρουσία στο Αρτοφόριο σάς ενοχλεί γι'αυτό βγάλατε δικό σας νόμο, εκτοπίζοντάς Με από το Θρόνο Μου. (  Ο Ιησούς εδώ εννοεί το νέο σύστημα στην Καθολ. Εκκλησία να τοποθετούν το Άγιο Αρτοφόριο στο πλάι, στη γωνία της εκκλησίας ή και σε διπλανό δωμάτιο με την πρόφαση ότι βρίσκεται σε πιο ασφαλές και ήσυχο μέρος.)
Ζητήσατε τη συγκατάθεσή Μου πριν το κάνετε; 
Αλλά αυτά είναι τα σημεία των Καιρών, η μεγάλη σας αποστασία και το Πνεύμα της Ανταρσίας, που είναι στις μέρες σας ο Αντίχριστος και το βδέλυγμα της ερημώσεως. 
Αχ Βασούλα, βάλε σε εφαρμογή όλ' αυτά που σου έδωσα και συμμερίσου παιδί Μου, την αγωνία Μου. 
Το μόνο που θέλω είναι αγάπη, πιστότητα και έλεος.( χείλη του Ιησού έτρεμαν στην προσπαθειά Του να συγκρατήσει τα δάκρυά Του.)
Νιώθω προδομένος, όπως τότε που προδόθηκα από τον Ιούδα.

Έλα Κύριε, ν' αναπαυθείς στις καρδιές που Σε αγαπούν.

Λουλούδι, σε βεβαιώνω: φανερώνω με αυτό τον τρόπο το Άγιο Πνεύμα Μου στην ανθρωπότητα για να σας σώσω και να σας υπενθυμίσω το Λόγο Μου.
 Το Άγιο Πνεύμα της Αληθείας είναι ο Μάρτυρας Μου, το Άγιο Πνεύμα δεν φέρνει τίποτε νέο αλλά σας δίνει τις βασικές αλήθειες που Εγώ ο Ίδιος σας έδωσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου