Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΕΛΩΝΗ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΕΛΕΗΣΩ, ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΔΟΥΛΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ.

Ιησού, ντύσε με, με ταπεινοφροσύνη,
αγνότητα, υπακοή στο Νόμο Σου,
γιατί αυτό θα ευχαριστήσει τον Πατέρα.

Είρηνη σε σένα, γιατί τούτο σου λέω:
γίνε σαν τον τελώνη,
γιατί πολλοί από σας καταδικάζουν τον πλησίον τους, ξεχνώντας πως, χθες ακόμη, ήσασταν κι εσείς κλειδωμένοι στον ίδιο ύπνο. 
Μη λέτε, "Τακτοποιήσα το σπίτι μου και το ετοίμασα για τον Κύριο, μπορεί τώρα να έρθει σε μένα όποτε θέλει, είμαι έτοιμος να Τον δεχθώ. 
Δεν είμαι σαν τον γείτονά μου που δεν νηστεύει, δεν προσεύχεται, αλλά συνεχίζει να ζει μια ζωή αμαρτωλή."
 Ανακτήστε την όρασή σας, σας λέω, τα χείλη σας, σας έχουν καταδικάσει. Θεραπευθείτε πρώτα και μην καταδικάζετε τους άλλους που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το αριστερό χέρι από το δεξιό.
 Ελάτε σε Μένα σαν τον τελώνη και ζητήστε Μου να σας ελεήσω, τους αμαρτωλούς, (  Η προσευχή του Ιησού.)γιατί όλοι είστε υποδουλωμένοι στην αμαρτία.
Ναέ! 
Σήκω και υπηρέτησέ Με, το Θεό σου.
 Βοηθώντας τη χήρα, ( Δηλαδή τη μητέρα μου που πρέπει να συναντήσω για να τη βοηθήσω στα ψώνια της. Ο Θεός επίτηδες δεν την αποκαλεί "μητέρα" γιατί η αληθινή μας Μητέρα είναι η Παναγία.)
Εμένα θα υπηρετήσεις. 
Πήγαινε τώρα εν Ειρήνη, είμαι μαζί σου. 

Δόξα στο Θεό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου