Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

ΟΛΑ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΛΙΩΣΟΥΝ ΣΑΝ ΡΟΥΧΟ, Η ΨΥΧΗ ΣΑΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΙΩΝΙΑ.

Μέσα στην ορθόδοξη Εκκλησία είπα στον Ιησού, "Θα ήθελα να είχα φωνή να μπορώ να Σου ψάλλω με τη χορωδία της εκκλησίας." Ο Ιησούς απάντησε:

"Ψάλλε Μου με την καρδιά σου, χαίρομαι πολύ περισσότερο ακούγοντας την καρδιά σου να Μου ψάλλει."

Αργότερα, τα μάτια μου γλίστρησαν πάνω στις εικόνες και στις αγιογραφίες που σκέπαζαν τους τοίχους. Σκεπτόμουν, "Ω, τι ωραία που είναι όλη αυτή η μεγάλη Αγία Οικογένεια, κάποια μέρα θα γίνουμε μέλη της: οι άγγελοι, οι άγιοι, η Παναγία και η Αγία Τριάδα. Τι θαυμαστή Αγία Οικογένεια!" Και η ψυχή μου ποθούσε να βρίσκεται κιόλας μαζί τους, να αποτελεί μέλος της οικογένειας και να λατρεύει διαρκώς την Αγία Τριάδα.
Ω Θεέ μου! Επίτρεψέ μου να γίνω μέλος αυτής της Ουράνιας Οικογένειας!
Προσευχηθείτε για μένα Άγιοι Άγγελοι, προσευχηθείτε να είμαι μαζί σας στον Ουρανό μια μέρα και να συμμετέχω μαζί με σας και τους αγίους σε μια διαρκή λατρεία του Πανάγιου Θεού. Προσευχηθείτε για μένα άγιοι του Υψίστου, να μάθω να αγαπώ τέλεια το Θεό.
Ω γλυκιά Παρθένε Μαρία, μεσίτεψε για μένα και μάθε με να είμαι υποταγμένη και υπάκουη στον Πατέρα Μου, για να μπορώ να κάνω το Θέλημά Του.
Ω Αγία Τριάδα, Πηγή Υπέρτατης Αγάπης, Κρήνη Ανεξάντλητης Στοργής, έλα να με μάθεις να είμαι οικεία μαζί Σου, ενώνοντάς με με το Πνεύμα της Αγάπης Σου. Ετοίμασέ με γι' αυτή την Ώρα γιατί η νύχτα έχει σχεδόν τελειώσει και το αληθινό Φως έρχεται σύντομα.
Άγιε Πατέρα, δεν προσεύχομαι για μένα μόνο, αλλά και για όλη την ανθρωπότητα. Αφού όλοι είμαστε παιδιά Σου, προσεύχομαι και Σου ζητώ να μας κοιτάζεις με Ευσπλαχνία. Αιώνιε Πατέρα, μάθε μας να αγαπούμε ο ένας τον άλλο για να κάνουμε το Άγιο Θέλημά Σου και επάξια να Ονομαστούμε παιδιά Σου. Αμήν.

Αγαπητό Μου παιδί, είμαι ο Ων. Γεμάτη Έλεος και Δύναμη φανερώνεται τώρα σε όλους σας η Ευσπλαχνία Μου και η Αγάπη Μου. Σας φανερώνω χωρίς επιφύλαξη το Άγιο Μου Πρόσωπο για να εξαγνίσω ένα λαό που δεν μπορεί να διακρίνει το δεξί του χέρι από το αριστερό και που ζει μέσα στο βαθύ σκοτάδι και στην ανομία.
Ο Αββάς σας σάς καλεί αδιάκοπα. Είμαι η Αγάπη, είθε να Με ακούσετε σήμερα.

Κύριε Ιησού Χριστέ,
Αγαπημένε Υιέ του Θεού,
Ιερή Καρδιά,
ευλογημένο το Όνομα Σου.
Ιερή Καρδιά, βοήθησέ μας να σηκώσουμε
σ' αυτόν τον κόσμο τους σταυρούς μας
και να είμαστε υποταγμένοι στον Πατέρα
όπως ήσουν υποταγμένος και υπάκουος
στον Πατέρα ως το τέλος.
Αμήν.

Εγώ, ο Κύριος Ιησούς, σε ευλογώ. Είμαι ο Λόγος και ο Λόγος σου δόθηκε και έκανε την Κατοικία Του μέσα σου. Εξαγιάστε τους εαυτούς σας για να έρθει ο Λόγος και να ζήσει μέσα σας.

Άγιο Πνεύμα της Αληθείας,
έλα επάνω μας και γίνε Οδηγός μας
και Άγιος Σύντροφός μας.
Άγιο Πνεύμα της Αγάπης, έλα επάνω μας και δίδαξέ μας
να είμαστε στην πραγματική Αγάπη του Θεού.
Θύμισέ μας την Αληθινή Γνώση,
αυτή τη γνώση που μας έδωσε ο Πατέρας
αλλά που χάσαμε από τις αμαρτίες μας.
Άγιο Πνεύμα της Ειρήνης,
Δώσε μας την Ειρήνη σου,
μια Ειρήνη που ο κόσμος δεν μπορεί να δώσει.
Κάνε τον καθένα από μας σκεύος Φωτός και "ειρηνοποιό,
για να σπέρνουμε ειρηνικά τον καρπό της δικαιοσύνης."
Αμήν.

Αγαπημένοι, σας βεβαιώνω ότι Εγώ, το Άγιο Πνεύμα της Αληθείας, σας χορηγώ μέρα νύχτα, νύχτα μέρα σημαντικές χάρες για να σας βοηθήσω όλους στο δρόμο σας για την τελειότητα. 
Αφού είμαι η Ζωή σας, επιτρέψτε Μου να σας κατευθύνω και να γίνω ο Οδηγός σας μέσα σ' αυτή την εξορία όπου ζείτε. 
Μπορώ να γίνω η Οασή σας μέσα στην ερημιά σας. 
Ω δημιουργία, πόσο λίγο Με γνωρίζεις!
Αφιερώνεις όλη σου τη ζωή, δημιουργία, γυρεύοντας την ευτυχία σου σε μάταια πράγματα ενώ Εγώ, ο Πανταχού Παρών, σου προσφέρω Αγάπη, Χαρά, Ειρήνη και Ελευθερία για να σε ελευθερώσω από τα δεσμωτήρια του πονηρού.
 Οι Χάρες Μου είναι πολλαπλές, κι όμως αγνοείτε την Παρουσία Μου, όπως αγνοείτε και πόσες χάρες το πνεύμα σας μπορεί να αποκτήσει από Μένα. 
Από τους πιστούς Μου ζητώ προσευχές για τη σωτηρία των ψυχών.
 Όλα θα εξαφανιστούν μια μέρα, όλα θα παλιώσουν σαν ρούχο, η ψυχή σας όμως παραμένει αιώνια.
Ο Θερισμός είναι έτοιμος κι ο Θεριστής θα έρθει σύντομα για να συνάξει τον Καρπό Του. 
Να είστε έτοιμοι για τον Θεριστή. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου