Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Σας έδωσα το Νόμο Μου αλλά δεν αρκεί να λετε ότι γνωρίζετε το Νόμο Μου, πρέπει να εφαρμόζετε το Νόμο Μου.

Ρόδος


Ω Κύριε Θεέ μου και Πατέρα μου, χαμογέλασέ μας. Κύριε;

Εγώ Είμαι. Είμαι Εγώ, ο Κύριος, ο Αββάς Σου.

Ω Θεέ, λυπήσου την αθλιότητά μας.

Λουλούδι, Εγώ, ο Κύριος ο Θεός σου είμαι πολεύσπλαχνος. Είμαι Ένας απέραντος Ωκεανός Ελέους, Ευσπλαχνίας και Στοργής. 
Σας έδωσα το Νόμο Μου αλλά δεν αρκεί να λετε ότι γνωρίζετε το Νόμο Μου, πρέπει να εφαρμόζετε το Νόμο Μου.
 Ούτε είναι αρκετό να λετε ότι πιστεύετε ότι Εγώ Είμαι.
 Επιθυμώ να Με αγαπάτε και να Με λατρεύετε.
 Και οι δαίμονες πιστεύουν ότι Εγώ Είμαι, αλλά ούτε Με αγαπούν ούτε Με λατρεύουν. Ακούνε τη Φωνή Μου αλλά δεν Με αγαπούν.
Να είστε πιστοί σε Μένα κι εσείς, εσείς που είστε ο σπόρος Μου, ελάτε σε Μένα, τον Αββά Σας και παρηγορήστε Με.
 Είμαι κουρασμένος και είστε μόνο ένα υπόλοιπο που μπορείτε να Με παρηγορήσετε, είστε οι μικρότεροι από το ποίμνιο και τα Μάτια Μου είναι επάνω σας.
Ο Αββάς σας, από το Θρόνο Του, σας λεει: Σας αγαπώ με μια Αγάπη αιώνια. Να είστε ευλογημένοι.

Κύριε συγχώρησέ μας,
γιατί δεν εκτιμήσαμε πραγματικά
τη Μεγάλη Σου Αγάπη,
δεν εκτιμήσαμε τη Μεγάλη Σου Θυσία,
δεν καταφέραμε να αγαπήσουμε
και να μείνουμε ενωμένοι.
Διαρκώς επαναλαμβάνουμε τα λάθη μας.
Ω Κύριε Ιησού, χρειαζόμαστε απεγνωσμένα
τη βοήθειά Σου για να συνέλθουμε.
Έλα να μας σώσεις.
Το στεφάνι της αγιότητας
έπεσε από τα κεφάλια μας.
Κοίταξέ μας και δες την αθλιότητά μας,
την αξιολύπητη κατάντια μας,
την ατροφία μας για ό,τι είναι άγιο.
Κάνε μας να επιστρέψουμε σε Σένα
επισκεπτόμενος τον καθένα μας,
όπως με επισκέφθηκες.
Έλα να επισκεφθείς και τα υπόλοιπα παιδιά Σου
και να τους δείξεις την Καρδιά Σου.

Θέλω, Βασούλα Μου, να ακούσω απ' όλα τα στόματα:
Ιησού, Σε αγαπώ. Σώσε την ψυχή μου και σώσε
και τις ψυχές των άλλων. Αμήν.

Προσευχήσου για τη μεταστροφή αυτών των ταλαίπωρων ψυχών. 
Πρόσφερέ Μου εννεαήμερες προσευχές και θα ακούσω. 
Μπορώ να αλλάξω το πείσμα σε διαλλακτικότητα, προσευχήσου λοιπόν στην Ιερή Μου Καρδιά κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου