Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

ΟΛΟΣ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΧΑΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ ΜΑΚΑΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ.

Κύριε;

Εγώ Είμαι.
 Αναπαύσου σε Μένα. 
Όλος ο Ουρανός είναι γεμάτος χαρά, είναι αυτό που ονομάζετε μακαριότητα στην πληρότητά της. 
Κόρη Μου, αν γνώριζαν μόνο οι ψυχές πόσο υπέροχη είναι η εν Θεώ ζωή, κανείς δεν θα χανόταν τόσο εύκολα, εκτός κι αν διάλεγαν να χαθούν σαν τον Ιούδα, που διάλεξε την οδό της απώλειας. 
Όχι πως η Καρδιά Μου δεν έλιωνε από λύπη κάθε φορά που τον έβλεπα να απομακρύνεται ακόμη ένα βήμα από κοντά Μου... Όχι πως δεν προσευχήθηκα γι' αυτόν... όχι πως δεν έχυσα όλα Μου τα δάκρυα γι' αυτόν. Του είχα ανοίξει τόσους δρόμους, που όλοι τους οδηγούσαν σε Μένα, αλλά μόλις έπαιρνε τον ένα, τον άφηνε όταν καταλάβαινε ότι τον είχα ετοιμάσει γι' αυτόν, έτσι στην αμαρτία πρόσθεσε την ανταρσία, συσσωρεύοντας μέσα στην καρδιά του πλάνες για Μένα, το Θεό του.
Μόλις συνειδητοποίησε ότι η Βασιλεία Μου δεν ήταν μια κοσμική βασιλεία με κοσμική δόξα, έκλεισε την καρδιά του κι έκοψε τους δεσμούς που μας ένωναν κι αμέσως αποξενώθηκε από Μένα. Το μυαλό του σκοτίστηκε και υπάκουσε στον άρχοντα που εξουσιάζει τον αέρα. 
Σήμερα ρωτώ τους αρρώστους, όπως ρώτησα τον άρρωστο στην κολυμβήθρα της Βηθεσδά.Ιωάν. 5:1-9)
 "Θέλεις να γίνεις πάλι υγιής;" 
Μπορώ να σας θεραπεύσω αμέσως κι όλος ο Ουρανός θα χαρεί και θα πανηγυρίσει! 
Το δώρο Μου δίνεται ελεύθερα, ελάτε λοιπόν σε Μένα όπως είστε.
 Θα θεραπεύσω την ψυχή σας για να μοιρασθείτε τη Βασιλεία Μου και να ζήσετε μαζί με Μένα, το Θεό σας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου