Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΕΙΣΤΕ, ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΓΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ΣΑΣ.

Να διαβαστεί στις Φυλακές του Kansas City, στους φυλακισμένους:

Να, είμαι Εγώ, ο Ιησούς ο Ναζωραίος, που έρχομαι μέσα απ' αυτό το αδύνατο όργανο να σας μιλήσω. 
Σας βεβαιώνω, ο κόσμος δεν γνώρισε ακόμη πλήρως την Ειρήνη που σας κληροδότησα, επειδή ο κόσμος απαρνήθηκε την οδό της Αληθείας Μου. 
Είπα ότι ο κόσμος θα σας κάνει να υποφέρετε αλλά δεν είστε μόνοι, ΠΟΤΕ. 
Είμαι μαζί σας κάθε λεπτό της ζωής σας.
 Είμαι πάντα παρών, αγαπημένοι της Ψυχής Μου. 
Σήμερα σας στέλνω το όργανό Μου αυτό μέχρι το κατώφλι σας. Δεν ήρθε από δική της πρωτοβουλία, όχι, Εγώ διάλεξα να σας την στείλω και επομένως ό, τι σας διαβάζει είναι δικά Μου λόγια.
 Παιδιά Μου, η Επιστροφή Μου πλησιάζει, θα επιστρέψω σε σας.
 Η Αγάπη θα επιστρέψει σαν Αγάπη. 
Σας το λεω τώρα πριν να γίνει, ώστε όταν δείτε την αλήθεια των λόγων Μου, να πιστέψετε.
 Ελάτε σε Μένα όπως είστε, μην περιμένετε να γίνετε άγιοι για να πέσετε στην αγκαλιά του Σωτήρα Σας. 
Ελάτε σε Μένα όπως είστε και θα συγχωρήσω τις αμαρτίες σας που κρατούν δέσμια την ψυχή σας. 
Αχ, δημιουργία, το Έλεος σκύβει κοντά σας. 
Πλησιάστε Με, μη Με φοβάστε.
 Κανείς δεν έχει μεγαλύτερη αγάπη από κείνον που θυσίασε τη ζωή του για χάρη των φίλων του. Είστε φίλοι Μου.
Μη λες: "Τι να πω; Πώς να μιλήσω; 
Από το πρωί ως το βράδυ κι από το βράδυ ως την αυγή φωνάζω, αλλά κανείς δεν ακούει τις παρακλήσεις μου. ποιος θα Με ακούσει ποτέ;" γιατί σου λεω: Εγώ, ο ζωντανός Θεός, σε άκουσα. Εγώ είμαι που έρχομαι στο δωμάτιό σου να σου πω, με την Καρδιά Μου στο Χέρι: Σε αγαπώ, παιδί Μου και σου φέρνω τις Ευλογίες Μου για ν' ανθίσουν μέσα στην καρδιά σου. γιε Μου, πάρε την Ιερή Μου Καρδιά, είναι όλη δική σου. 
Πάρε αυτή την Καρδιά που σε αγαπά, μην Την αρνείσαι. 
Είμαι Αυτός που σε αγαπά πιο πολύ. 
Κοίταξε, παιδί Μου: όταν βλέπεις αχνάρια που δεν είναι δικά Μου, μη βάζεις τα πόδια σου πάνω σ' αυτά, γιατί θα σε οδηγήσουν κατ' ευθείαν στο θάνατό σου. Τα αχνάρια Μου, παιδί Μου, δείχνουν ότι είμαι ξυπόλητος, είναι βαμμένα με το Αίμα Μου και αρωματισμένα με μύρο. Παιδί Μου, οι Πέντε Πληγές του Σώματός Μου είναι πάλι ορθάνοιχτες και ο μανδύας Μου είναι ποτισμένος στο Αίμα. Φορώ σάκκο και ράκη από τις ανομίες και τις αμαρτίες της γενεάς αυτής. Τα Χείλη Μου είναι ξηρότερα περγαμηνής από έλλειψη αγάπης. Η Αγάπη απουσιάζει αφού η γενεά αυτή συσσωρεύει τη μια προδοσία πάνω στην άλλη και αδιάκοπα Με οδηγεί πάλι στο Σταυρό, για να ξανασταυρωθώ.
Εσένα γυρεύει η Καρδιά Μου, εσύ μπορείς να Με παρηγορήσεις. Εσύ μπορείς να γίνεις βάλσαμο για να πραύνεις τις Πληγές Μου. Για σένα, αγαπημένε Μου, φωνάζει η Καρδιά Μου, για να σε πλησιάσει. 
Έλα, Εγώ ο Ιησούς θα σε μεταφέρω στους Ώμους Μου και θα σε οδηγήσω στο Σπίτι Μου που είναι και δικό σου Σπίτι. Δώσε Μου τη φιλία σου, κάνε Με φίλο σου και θα γίνω ο Άγιος Σύντροφός σου κάθε μέρα της ζωής σου. 
Εγώ, ο Κύριος, δεν θα στερήσω κανένα από το Έλεος Μου, ούτε από τις Χάρες Μου. 
Σας ευλογώ όλους, από τα βάθη της Ιερής Μου Καρδιάς. Εγώ, ο Θεός, είμαι μαζί σας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου