Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Ο ορθολογισμός θολώνει το πνεύμα τους, αμβλύνει την αίσθηση της διάκρισης και σβήνει την ταπεινοφροσύνη τους.

Ω Κύριε, είμαι τόσο ταραγμένη,
μέχρι θανάτου.
Σήμερα είναι η Γεθσημανή μου.
Η ψυχή μου είναι καταπονημένη και απελπισμένη.
Ο Σατανάς σίγουρα με έχει βάλει
στόχο για να με συντρίψει
και ανελέητα, με διαπερνά ολότελα.
Είμαι ο στόχος των διωκτών μου,
πού είναι λοιπόν η ελπίδα μου;

Στην Ιερή Μου Καρδιά, περιστέρι Μου. Η φωλιά σου είναι η Ιερή Μου Καρδιά, στρέψου προς Εμένα και το Πνεύμα Μου θα σε παρηγορήσει. 
Πρόσφερέ μου τα βάσανά σου και θα τα κρύψω στην Καρδιά Μου, θα επωφεληθώ απ' αυτά, θα ελευθερώσω ψυχές από τον Αδη...
 Ξέχασε λοιπόν τις στενοχώριες αυτών των ημερών και αναπαύσου σε Μένα, το Θεό Σου, είμαι ένας Ωκεανός Ειρήνης. Δώσε Μου κόρη, όλες τις ταλαιπωρίες σου και η Ειρήνη Μου θα τις εκμηδενίσει.
Έχε την Ειρήνη Μου, πρόβατο Μου, Εγώ σε αγαπώ. Εγώ προσφέρω Ειρήνη. Αναπαύσου σε Μένα. Πήγαινε τώρα εν Ειρήνη.


Κύριε, όταν οι ειρηνοποιοί(Ειρηνοποιοί: αυτοί που ευαγγελίζονται το Λόγο του Θεού για να επιστρέψει ο κόσμος στο Θεό και να συμφιλιωθεί με το Θεό.)
εργάζονται για την Ειρήνη και σπέρνουν
σπόρους που αποδίδουν καλόν καρπό,
οδηγημένοι από το Άγιο Πνεύμα, 
γιατί τους παραγγέλλουν να σωπάσουν;
γιατί τους διώκουν; 
γιατί τους αντιμετωπίζουν με δυσπιστία;

Γιατί εξαγοράζονται( Οι δύσπιστοι)σαν ακριβό υλικό από εμπόρους. 
Ο ορθολογισμός θολώνει το πνεύμα τους, αμβλύνει την αίσθηση της διάκρισης και σβήνει την ταπεινοφροσύνη τους. 
Όπως τα Σόδομα και η Αίγυπτος, απορρίπτουν ό,τι προέρχεται από το εσωτερικό της Εκκλησίας, την εσωτερική δύναμη που είναι:
Το Άγιο Πνεύμα Μου
Παρ' όλα αυτά, θα σου δώσω τη Δύναμή Μου να προχωρήσεις, γιατί αυτό είναι το Θέλημά Μου. 



ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο  ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ  ,  ΒΑΣΟΥΛΑ,  ΑΠΟ  ΤΑ  ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου