Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙ Η ΣΟΦΙΑ.

Θα ψάλλω τα ελέη Σου παντοτινά,
Κύριε Θεέ, με το στόμα μου θα αναγγέλλω
την αλήθεια Σου σε γενεά και γενεά.
Επειδή είπα: Το έλεός Σου θα θεμελιωθεί παντοτινά,
στους ουρανούς θα θεμελιώσεις την αλήθεια Σου.
(Ψαλμ. 89:1-2)

Αλλά τώρα μια Ελληνίδα θεολόγος
επιτίθεται σε μένα και στα μηνύματά Σου.
Ω Κύριε, δείξε τους ότι είσαι η ελπίδα
και η παρηγοριά μου και ότι από τη μεγάλη Σου
Αγάπη μ' έσωσες καθώς και άλλους.

Βασούλα της Ιερής Μου Καρδιάς, Ο Ιησούς εσκεμμένα με αποκάλεσε με αυτό τον τρόπο γιατί η Ονομασία, Ιερή Καρδιά, δεν είναι ορθόδοξη.)
το Άγιο Πνεύμα Μου υπήρξε ο οδηγός σου, μη δίνεις λοιπόν σημασία στα πορίσματα της θεολόγου. 
Προσευχήσου να λάβει κι αυτή το Πνεύμα για ν' αντιληφθεί ότι οι ανθρώπινοι υπολογισμοί και οι ανθρώπινες θεωρίες μετέτρεψαν την Εκκλησία Μου σε μια αφανισμένη έρημο.

Κύριε, σκανδαλίστηκε διαβάζοντας στα μηνύματά Σου ότι είσαι σαν ζητιάνος που ζητιανεύεις την αγάπη μας.

Δεν διάβασε, "μακάριοι αυτοί οι δούλοι, που ο κύριός τους θα τους βρει ξύπνιους όταν έρθει.
 Σας βεβαιώνω πως θ' ανασκουμπωθεί, θα τους βάλει να καθίσουν και θα τους περιποιηθεί."Λουκ.12:37)
Είμαι γνωστός όχι μόνον ως Παντοδύναμος, Μεγαλοπρεπής και Δίκαιος Θεός, αλλά και ως στοργικότατος Πατέρας και μόνον αυτοί που εμπνέονται από το Πνεύμα Μου θα Με φωνάξουν Αββά. Είμαι πολυεύσπλαχνος Θεός και το Έλεος Μου είναι απέραντο.

Κύριε, είναι πολύ ενοχλημένη απ' αυτή την οικειότητα που έχω Μαζί Σου. Την αποκαλεί γλυκερή και συναισθηματική.

Δεν έχει εισχωρήσει στις Πληγές Μου για να καταλάβει. 
Αν είχε εισχωρήσει στις Πληγές Μου θα είχε καταλάβει ότι αυτές οι Πληγές μου δόθηκαν από Αγάπη για κείνην.
 Κανείς δεν έχει μεγαλύτερη αγάπη από κείνον που θυσιάζει τη ζωή του για χάρη των φίλων του, κι εσείς είσαστε όλοι, φίλοι Μου. 
Θυσίασα τη ζωή Μου από αγάπη, αλλά αυτός είναι, κόρη Μου, ο Σταυρός που σου εμπιστεύθηκα.
Θυμήσου, Τον σηκώνω μαζί σου, για να σας ενώσω.(Τις Εκκλησίες.)
 Θα χρειαστεί να παρέμβει η Δικαιοσύνη. 
Βασούλα Μου, είμαι πάντα μαζί σου ως το τέλος, μη φοβάσαι λοιπόν και μην απελπίζεσαι. Γνώριζα εξαρχής, άγγελέ Μου, ότι αυτοί οι άνθρωποι θα σε κυνηγούσαν, σαν κυνηγοί θα έβγαζαν ο καθένας το όπλο του και θα σε καταδίωκαν, γιατί σε στέλνω σ' ένα λαό που δεν είναι δικός σου. Οι ηγέτες της χώρας σου θα σε διώξουν, θα σε απορρίψουν και θα σε μεταχειριστούν κατά τη διάθεσή τους, γιατί ο,τι σου έδωσα στα χέρια να μεταφέρεις δεν είναι ανθρώπινες διδασκαλίες αλλά δικές Μου. 
Κι αφού η Γλώσσα Μου και οι Διδασκαλίες Μου δεν εισδύουν μέσα τους, θα διαφωνήσουν και θα σε μεταχειριστούν σαν απατεώνα. 
Σου είπα ότι ο κόσμος θα σε καταδικάσει αλλά κι όταν σε καταδικάσει, διακήρυξε στον κόσμο αυτά που έμαθες από Μένα.
Κόρη Μου, αν η Γλώσσα Μου δεν γίνεται κατανοητή από τον κόσμο, είναι γιατί η διδασκαλία τους δεν είναι βασισμένη στην Αλήθεια που είναι η Αγάπη.
 Σε εξόρισα από την Αίγυπτο και σε έστειλα σ' ένα λαό που δεν είναι δικός σου για να ενώσεις την Εκκλησία Μου, αλλά κανείς δεν γνωρίζει πλήρως το δρόμο για την ενότητα και κανείς μέχρι τώρα δεν έχει συλλάβει το ξεκίνημα του Σχεδίου Μου. 
Δεν έχουν ακόμη αναγνωρίσει τα μονοπάτια που τους ετοιμάζω να διαβούν. 
Οι θεολόγοι και οι φιλόσοφοι δεν βρήκαν ακόμη το κλειδί για την ενότητα που το κατέχει η Σοφία.
 Μιλώ, αλλά δεν καταλαβαίνουν αυτά που λεω, μόνο οι δικοί Μου καταλαβαίνουν αυτά που λεω, τους γνωρίζω και Με γνωρίζουν.
Γι' αυτό Βασούλα Μου, κάνε το έργο σου πριν την καθορισμένη ώρα. 
Σου εμπιστεύθηκα το Σταυρό Μου, σήκωσέ τον με αγάπη.
 Σύντομα θα έρθει καιρός μεγάλης δυστυχίας που δεν θα μοιάζει με κανέναν άλλο, αλλά αμέσως μετά μια πηγή θ' αναβλύσει από τον Οίκο Μου, για να ποτίσει αυτή την έρημο. Θάρρος λοιπόν, κόρη Μου, σήκωσε αυτό το ραβδί πάνω στους ώμους σου με αγάπη και τίποτε δεν θα πάει χαμένο.
 Αν ο πηλόςΜε άλλα λόγια: "ακόμη κι αν πεθάνεις, εσύ που είσαι χώμα και στάχτη, η ψυχή σου είναι αθάνατη.") διαλύεται με τις πρώτες σταγόνες της βροχής, η ψυχή σου παραμένει αιώνια και έτσι ο θάνατος αφανίστηκε νικηφόρα. 
Η Αγάπη είναι κοντά σου για να σε καθοδηγεί. 
Φυλάξου απ' αυτούς τους φιλοσόφους και τους θεολόγους, η ποινή που θα λάβουν θα είναι πολύ αυστηρή! 
Ευλόγησέ Με και αγάπα Με όπως σε έμαθα να Με αγαπάς: οικεία, χωρίς ωστόσο να ξεχνάς ποτέ ότι είμαι Άγιος.


ΕΝΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  ΜΗΝΥΜΑ  ΣΕ  ΚΑΘΕ  ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:

Ο  ΙΗΣΟΥΣ  ΜΟΥ  ΖΗΤΗΣΕ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΠΩ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΤΕ  ΠΑΝΤΑ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ  ΒΑΣΟΥΛΑ,  ΑΠΟ  ΤΑ  ΜΗΝΥΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΟ  ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου